Gå til innhold

71 grader nord 2019

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 12.9.2019 den 9.23, Janzypants skrev:

Jeg vet ikke? Jeg dro ikke kjensel på henne. Men fy fader, har aldri hørt noen banne så mye før 😅 Var jo i hver eneste setning! Ser for meg at det fort kan bli klinsj mellom han (sterkt) religiøse og Jane 😛  Jo mer hun banna, jo mer ba ham 😂

Han religiøse som du kaller han heter Benjamin. Kjenner han litt. En veldig hyggelig kar.

• Liker 5
Skrevet
8 minutter siden, n00bn0bb skrev:

Det er du som gjør 71 grader nord gøy å følge med på! Ut fra hva jeg så på TV ble jeg veldig imponert over hvor mye du pressa deg og hvor langt nede i kjelleren du gikk for å gjennomføre, det hadde jeg aldri klart! Gleder meg til fortsettelsen :)

Tusen takk for det ❤️ Har danset en god del år og innbilte meg selv at dette ville jeg klare 🙈 Mye tyngre enn jeg trodd og med maskiner på laget så sleit jeg veldig med å kunne følge deres tempo 🤣 Men, angrer ikke at jeg prøvde og håper alle som får muligheten gjør det samme, uansett form! Absolutt verdt det ❤️

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, OPIgirl skrev:

Han religiøse som du kaller han heter Benjamin. Kjenner han litt. En veldig hyggelig kar.

Benjamin er fantastisk og var en utrolig støtte og masse tålmodighet med en slik som meg ❤️ Men ja, han måtte be en god del mere en vanlig 🤣🙈🙉

• Liker 1
Skrevet

Det virker som det var med ganske mange sutrekopper med i denne sesongen. Selvfølgelig gjort med vilje, for å skape mest mulig "dramatikk" og diskusjoner underveis.    

Men det var vel ikke SÅ forbanna ille i tidligere sesonger...    

Anonymkode: 97961...c0e

Skrevet
3 timer siden, OPIgirl skrev:

Har da ikke sagt at han ikke er hyggelig? 😅 Jeg bare så for meg at det kanskje kunne bli klinsj mellom han og Jane

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det virker som det var med ganske mange sutrekopper med i denne sesongen. Selvfølgelig gjort med vilje, for å skape mest mulig "dramatikk" og diskusjoner underveis.    

Men det var vel ikke SÅ forbanna ille i tidligere sesonger...    

Anonymkode: 97961...c0e

Enig, litt for mye klaging fra enkelte, og all den banningen synes jeg ikke noe om. Men de har vel valgt de folka for å lage god tv.

Anonymkode: fd19c...6ea

Skrevet
3 minutter siden, Janzypants skrev:

Har da ikke sagt at han ikke er hyggelig? 😅 Jeg bare så for meg at det kanskje kunne bli klinsj mellom han og Jane

Neida. Det har du ikke sagt. Du misforsto nok.☺️

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, 71 grader Jane skrev:

Benjamin er fantastisk og var en utrolig støtte og masse tålmodighet med en slik som meg ❤️ Men ja, han måtte be en god del mere en vanlig 🤣🙈🙉

🤣🤣🤣

Skrevet

Må ærlig si at jeg har aldrig opplevd å få så mye hat fra fullstendig fremmede mennesker..var tungt å starte dagen med at noen som ikke kjenner meg forteller meg hvor udugelig jeg er 😥

Skrevet
2 timer siden, 71 grader Jane skrev:

Må ærlig si at jeg har aldrig opplevd å få så mye hat fra fullstendig fremmede mennesker..var tungt å starte dagen med at noen som ikke kjenner meg forteller meg hvor udugelig jeg er 😥

Beklager å måtte si det, men nå får du hele tråden til å dreie seg om deg. Kanskje du kan lage en egen tråd der du diskuterer ting relatert til deg på 71 grader nord.

• Liker 10
Skrevet

Jeg savner også en oversikt over/presentasjon av deltakerne i år. Er det noen som vet hvor dette finnes?

Jeg har bare sett første episode, og synes det er bra at TVN har castet litt annerledes deltakere enn tidligere. Den ordniære utgaven av 71 grader nord har hatt litt for mange unge treningsfantaster som deltakere tidligere. Det har gjort serien dritkjedelig å se på når halvparten er crossfitutøvere og den andre halvparten digger maraton, bakkeløp, ultraløp eller triathlon, for å sette det litt på spissen.  

• Liker 4
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager å måtte si det, men nå får du hele tråden til å dreie seg om deg. Kanskje du kan lage en egen tråd der du diskuterer ting relatert til deg på 71 grader nord.

Beklager, trodde jeg svarte på en kommentar 🙈 Har ikke lyst å ha noen tråd om meg i det hele tatt 😞

• Liker 1
Skrevet
På 13.9.2019 den 9.50, OPIgirl skrev:

Kjenner Benjamin litt jeg også helt fantastisk person

Anonymkode: 38f9c...066

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, 71 grader Jane skrev:

Jeg beklager det, men dette er en tråd om 71 grader nord. Og da diskuterer man gjerne deltakerne og hvordan de har fremstått på tv. Jeg er helt sikker på at du er en flott person når du er i ditt rette element, men tror bare du var VELDIG utenfor komfortsonen din i 71😊 Hvertfall det jeg har sett til nå. Ingen kan være god til alt.  Jeg hadde antakentlig oppført meg HELT likt som deg, hadde det vært jeg som var med, men jeg hadde aldri verken meldt meg på eller sagt ja til det i utgangspunktet, fordi jeg vet at jeg ikke hadde takla det. Så dét skal du absolutt ha; at du er tøff som våger å gå ut av komfortsonen din 😊 Når det er sagt, så tror jeg kanskje folk reagerer mest på banningen din.  Tråden var på ingen måte ment å skulle såre noen ❤️

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde vært akkurat som Jane. Sikkert verre. 71 grader nord ER beintøff og Jane står på og gjør sitt beste. Tviler på at så mange hadde løpt smilende rundt på en slik tur. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, kindagirl skrev:

Jeg hadde vært akkurat som Jane. Sikkert verre. 71 grader nord ER beintøff og Jane står på og gjør sitt beste. Tviler på at så mange hadde løpt smilende rundt på en slik tur. 

Så vidt jeg vet er det frivillig å delta. ;) 

• Liker 5
Skrevet
25 minutter siden, kindagirl skrev:

Så er det det å ha selvinnsikt nok til å vite hva man takler og ikke ved å melde seg på noe slikt, jeg hadde aldri meldt meg på da jeg vet at jeg aldri hadde takla det. 

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, Matas skrev:

Så er det det å ha selvinnsikt nok til å vite hva man takler og ikke ved å melde seg på noe slikt, jeg hadde aldri meldt meg på da jeg vet at jeg aldri hadde takla det. 

Syns det er kult at folk tar utfordringen eg! Er det virkelig bare for topptrente folk?? Jane er jo som de fleste tørr jeg påstå. Hun er jo langt ifra i dårlig form selvom hun nå kom på lag med folk som tåler mye mer. 

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, kindagirl skrev:

Syns det er kult at folk tar utfordringen eg! Er det virkelig bare for topptrente folk?? Jane er jo som de fleste tørr jeg påstå. Hun er jo langt ifra i dårlig form selvom hun nå kom på lag med folk som tåler mye mer. 

Neida, det er ikke kun for topptrente folk, men jeg hadde kanskje testa meg selv med en sekk på ryggen på en liten tur i forkant jeg da, dersom jeg var usikker. Det handler jo litt om den stemninga jeg ser i laget og all baksnakkinga, det er jo lite kult. 

• Liker 4
Skrevet
18 minutter siden, Matas skrev:

Meldte meg ikke på....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...