Gå til innhold

Vi har altså et forhold uten nærhet og uten sex..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Satt på spissen tror jeg det er slik: Han må ha sex for å ha overskudd til annen nærhet og komplimenter. Sex er det som fyller ham med varme følelser for deg. For deg er det motsatt: Du må ha nærheten og komplimentene for å ha sex. Det er nøyaktig like lite fristende for ham å starte med å gi deg det du vil ha, som det er for deg å gi ham det han vil ha.

En av dere må bryte det mønsteret, og det kan like gjerne være deg som ham.

Jeg stemmer for at du forsøker å forføre ham, faktisk. Tenk over det: Var det ikke litt gøy den gangen dere var nyforelska og du følte deg sexy? Å planlegge noe seksuelt? Det er i grunnen det samme hva du gjør. Dra ham med deg inn i dusjen, masser ham og la det eskalere, hva som helst.

Se hva som skjer da. Er han med på notene? Blir han gladere i dagene etterpå? Kanskje mer villig til å gjøre deg glad også?

 

 

Anonymkode: 1512d...45c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begge har et ansvar her da. At hun forteller om sine behov er noe han skal ta like mye på alvor som at hun skal ta på alvor at han uttrykker sine behov.

At han kommer med ereksjonen sin mens hun står og bretter klær viser jo like mye at han ikke forstår hvor hun kommer fra og at slike ting ikke skaper lyst hos henne. Faktisk tror jeg at det kombinert med "uff, du er så sur og kjedelig" skaper enda mindre lyst og påfølgende dårlig samvittighet.

Det virker som mange menn ikke forstår at for mange kvinner så krever det litt mer enn beføling av pupper, rumpa eller "se, nå er jeg stiv" for å skape tenning.

Så oppleves det kanskje frustrerende for han å få "du må gjøre ditt og datt".

Begge deler tror jeg at kan skape frustrasjon og dårlig samvittighet. Det som behøves her er at begge lytter og ikke at man skylder på den ene og den andre. I tillegg bør man kanskje godta at perioden med små barn kommer til å være tøff.

Anonymkode: 5cfc1...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree

 De sa det 20 ganger og gjorde det ikke?
Mannen din er sliten og umotivert i forholdet. Sikkert føler han det samme som deg. Prøve parterapi😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.9.2019 den 4.31, AnonymBruker skrev:

Som da egentlig er et havarert forhold!?

Vi har små sammen så jeg vil at ting skal fungere. 

Han kysser meg aldri, gir aldri et kompliment, aldri blomster. Lar meg aldri få vite om han i det hele tatt er glad i meg. Jeg er forsåvidt ikke flink jeg heller da.. Så dette er en vond sirkel nå. 

 

Anonymkode: c7268...4d6

Han gir fanden i deg.

På 11.9.2019 den 4.31, AnonymBruker skrev:

 

Men jeg har ikke lyst på han! Jeg skulle ønske at han tok på seg litt parfyme, at han ikke bare gikk i joggebukse, at han ikke bare lå på tlf om kveldene når barn er lagt. Jeg skjønner at det også er deilig, men det er litt frustrerende. I tillegg føler jeg at han krangler og diskuterer alt jeg sier. 

Anonymkode: c7268...4d6

Du bryr deg ikke så veldig mye du heller når det kommer til stykket siden du trenger parfyme for å tenne på ham.

På 11.9.2019 den 4.31, AnonymBruker skrev:

 

Han hjelper til hjemme, men han er sånn halvveis nøye. Rett og slett litt slurvete i alt han gjør. Han finnes ikke handy. Og med alt dette får jeg ikke så lyst på han. Tenner ikke meg noe med en som stort sett sitter på tlf hele sin våkne tid. Skal sies at han er veldig flink med barna altså, en god og kjærlig far. 

Har prøvd å si at han må kysse og kose mer i hverdagen for at jeg skal bli tent. Nå er det sikkert 3 mnd siden både kyss og sex. Og nå er det det siste i verden jeg vil! Når det er 3 mnd siden sist kyss er det rart når han plutselig bare stryker meg på rumpa og da har han stå. Det må mer til. 

Så kan noen hjelpe meg med tips? Vi krangler også sikkert hver dag. Tror ikke vi passer så godt lengre. Vi har sikkert sagt 20 ganger til hverandre at vi må flyttte fra hverandre... huff.. 💔

Anonymkode: c7268...4d6

Hvorfor er dere ilag egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...