snoren Skrevet 10. september 2019 #1 Del Skrevet 10. september 2019 Er dette sant? Virker jo helt sykt... http://www.barnefjern.org/jeg-har-mareritt-og-flashbacks-fra-mitt-opphold-pa-vilde-modrehjem/ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Guidet Kvinne Skrevet 10. september 2019 Populært innlegg #2 Del Skrevet 10. september 2019 26 minutter siden, snoren skrev: Er dette sant? Virker jo helt sykt... http://www.barnefjern.org/jeg-har-mareritt-og-flashbacks-fra-mitt-opphold-pa-vilde-modrehjem/ Ja, en nettside som heter «barnefjern» er nok en solid informasjonskilde. 124 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #3 Del Skrevet 10. september 2019 1 minutt siden, Guidet Kvinne skrev: Ja, en nettside som heter «barnefjern» er nok en solid informasjonskilde. Rart hvordan enkelte av dere her inne fordømmer folk som reagerer på maktmisbruket til bv uansett hvordan man legger det frem. Hvor ellers skal man skrive for at dette skal nå ut til folk? Kan du ikke ta de fordommene dine et annet sted? Anonymkode: 7bdc6...0c6 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 Populært innlegg #4 Del Skrevet 10. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Rart hvordan enkelte av dere her inne fordømmer folk som reagerer på maktmisbruket til bv uansett hvordan man legger det frem. Hvor ellers skal man skrive for at dette skal nå ut til folk? Kan du ikke ta de fordommene dine et annet sted? Anonymkode: 7bdc6...0c6 Nei. En nettside som kaller seg barnefjern tar jeg på ingen måte seriøst. Jeg har god kjennskap til barnevernet i Norge og kan gjerne diskutere det. Det er mye ved barnevernet som burde diskuteres og kritiseres. Men utgangspunkt i en enkeltsak på en slik side er retting slett helt uinteressant for en ordentlig debatt. Anonymkode: 0e1c0...29f 79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #5 Del Skrevet 10. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei. En nettside som kaller seg barnefjern tar jeg på ingen måte seriøst. Jeg har god kjennskap til barnevernet i Norge og kan gjerne diskutere det. Det er mye ved barnevernet som burde diskuteres og kritiseres. Men utgangspunkt i en enkeltsak på en slik side er retting slett helt uinteressant for en ordentlig debatt. Anonymkode: 0e1c0...29f Ble visst anonym. Det er ikke fordommer fra min side. Det er kunnskap. Anonymkode: 0e1c0...29f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guidet Kvinne Skrevet 10. september 2019 #6 Del Skrevet 10. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ble visst anonym. Det er ikke fordommer fra min side. Det er kunnskap. Anonymkode: 0e1c0...29f Arg. Anonym igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #7 Del Skrevet 10. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ble visst anonym. Det er ikke fordommer fra min side. Det er kunnskap. Anonymkode: 0e1c0...29f Det er fordommer hvis du tror at folk lyver om sine erfaringer. Anonymkode: 7bdc6...0c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guidet Kvinne Skrevet 10. september 2019 #8 Del Skrevet 10. september 2019 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er fordommer hvis du tror at folk lyver om sine erfaringer. Anonymkode: 7bdc6...0c6 Nei. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #9 Del Skrevet 11. september 2019 Jeg har ikke vært på Vilde men på et mødrehjem i Drammen Anonymkode: 9516f...9a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg The Kitten Skrevet 11. september 2019 Populært innlegg #10 Del Skrevet 11. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Rart hvordan enkelte av dere her inne fordømmer folk som reagerer på maktmisbruket til bv uansett hvordan man legger det frem. Hvor ellers skal man skrive for at dette skal nå ut til folk? Kan du ikke ta de fordommene dine et annet sted? Anonymkode: 7bdc6...0c6 Når man kaller siden "Barnefjern" bør det faktisk si litt. 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 11. september 2019 #11 Del Skrevet 11. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er fordommer hvis du tror at folk lyver om sine erfaringer. Anonymkode: 7bdc6...0c6 Det betyr vel og at personen er låst til sin side av saken.... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #12 Del Skrevet 11. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er fordommer hvis du tror at folk lyver om sine erfaringer. Anonymkode: 7bdc6...0c6 En sak har alltid to sider.. Anonymkode: 124f8...4e6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 11. september 2019 #13 Del Skrevet 11. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: En sak har alltid to sider.. Anonymkode: 124f8...4e6 Ja, men det er enklere å få frem sin side om man ikke har taushetsplikt 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #14 Del Skrevet 11. september 2019 Just now, The Kitten said: Ja, men det er enklere å få frem sin side om man ikke har taushetsplikt Det er også lettere å få fram sin side hvis man har en heiagjeng som sier "De har taushetsplikt så det var sikkert noe verre som skjedde". Anonymkode: 84335...282 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #15 Del Skrevet 11. september 2019 1 time siden, The Kitten skrev: Ja, men det er enklere å få frem sin side om man ikke har taushetsplikt var det som var poenget mitt😉 Anonymkode: 124f8...4e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #16 Del Skrevet 11. september 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ble visst anonym. Det er ikke fordommer fra min side. Det er kunnskap. Anonymkode: 0e1c0...29f Kunnskap er å kunne seg ting fra begge sider. Klart man bør være kildekritisk, men man bør ikke være naiv heller. Anonymkode: 12b26...30f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #17 Del Skrevet 11. september 2019 Ja er d noen som har vært på mødre hjemmet VILDE? Anonymkode: 39bf5...c8a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #18 Del Skrevet 11. september 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja er d noen som har vært på mødre hjemmet VILDE? Anonymkode: 39bf5...c8a Tydligvis ikke. Anonymkode: 8a9ad...727 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #19 Del Skrevet 11. september 2019 Problemer er at det er altfor mange kvinner i barnevernet, hadde barnevernet bestått av 50/50 kvinner og menn, hadde vi antageligvis fått ned antall omsorgsovertakelser med samme antall, kvinne er kvinne verst, ja sånn er det faktisk i virkeligheten!! Anonymkode: 4e7c2...888 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #20 Del Skrevet 12. september 2019 Jeg kjenner flere som har vært på Vilde. De som har omsorgevne drar hjem med barnet sitt, de andre ikke. Anonymkode: f5b71...4c8 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå