Gå til innhold

Har 350 kcal igjen å spise, kan det brukes på snop?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg teller kcal om dagen og har idag spist mindre enn jeg trenger for jeg har vært travel. Så jeg har 350 kcal igjen å spise og har innmari lyst på litt sjokolade. Kan jeg spise 300kcal sjokolade da siden jeg har det igjen for dagen? 

Anonymkode: 0a6bd...ce2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det kan du. Du får ikke mangelsykdommer av å bruke kaloriene på sjokolade istedenfor sunnere ting av og til. 

Anonymkode: c60d1...30c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg gjort mye av, enda gikk jeg nedover :) Jeg la alltid opp til mye sunnere middager med mindre kcal i helgene, slik at jeg skulle ha «råd» til noe sjokolade ol. etter maten 😍

Jeg lå på rundt 1500-1600kcal :) 

Endret av Ariana807
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Diamant

Tok av meg 14 kg for ei stund siden.Da spiste jeg litt sjokolade hver dag.Går fint så lenge du holder deg innafor kcal du skal ha😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.9.2019 den 18.40, AnonymBruker skrev:

Jeg teller kcal om dagen og har idag spist mindre enn jeg trenger for jeg har vært travel. Så jeg har 350 kcal igjen å spise og har innmari lyst på litt sjokolade. Kan jeg spise 300kcal sjokolade da siden jeg har det igjen for dagen? 

Anonymkode: 0a6bd...ce2

Ja, det kan du! Når man skal ned i vekt, er det viktig å legge opp til en livsstil som man kan leve med resten av livet, og i resten av livet, når vi skal holde oss slanke, så prøver vi å spise på en måte som ikke får oss til å legge på oss. Da spiser vi søtsaker i blant, men litt mindre av andre ting den dagen vi gjør det. Kos deg med snop med måte! ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...