Anonymburker Skrevet 10. september 2019 #41 Skrevet 10. september 2019 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mamma er død. 💔 Jeg er knust. -ts. Anonymkode: 5cf8c...ebf Kondolerer så mye! ❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #42 Skrevet 10. september 2019 Tusen takk alle sammen! ❤️ Vi sa ja til organdonasjon, så hun kan redde flere liv. Det er en fattig trøst. Hun ble erklært hjernedød, så holdt de respirasjon og hjertet i gang. Unner ingen denne smerten. ❤️ Anonymkode: 5cf8c...ebf 12
Purple_Pixiedust Skrevet 10. september 2019 #43 Skrevet 10. september 2019 Trist å lese. Kondolerer. 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #44 Skrevet 10. september 2019 Kondolerer ts❤️❤️ Anonymkode: 6f2b1...676 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #45 Skrevet 10. september 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Huff, så fælt... Kan jeg spørre hva sammenhengen med at han ble magrere var? Er dette et typisk tegn på kommende hjerteinfarkt? Lurer på hva jeg skal se etter med tanke på min familie som har ganske stor familiehistorie med hjertesykdommer, likevel tar de ikke kosthold eller noe særlig alvorlig... Anonymkode: 38c85...4f0 Vi var på ferie den tiden han ble verre, og spiste mindre og dårligere matlyst. Flere i familien bemerket det. Etter vi kom hjem hadde han så vondt av å gå var nesten som å se han gikk spagat. Jeg vil ikke si det har en sammenheng, men det kan være. Tør ikke ta noen konklusjoner angående det. Kosthold og misjon er veldig viktig uansett. Anonymkode: 55d85...5c3 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #46 Skrevet 10. september 2019 Uff, så utrolig trist ❤️ Jeg føler virkelig med deg. Kondolerer så masse ❤️ Jeg synes du er kjempetøff som har delt dette. Tenker på deg ❤️ Anonymkode: 55d85...5c3 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #48 Skrevet 10. september 2019 Huff, så trist Kondolerer ❤ Ta vare på hverandre ❤ Anonymkode: 78c12...14f 2
Gjest Blondie65 Skrevet 10. september 2019 #49 Skrevet 10. september 2019 Uff, TS, dette var vondt å lese. Mine tanker går til deg og familien din i denne vanskelige tiden. Så fint at dere sa ja til organdonasjon. Det kan gi bitte litt mening i det helt meningsløse.
Little Diva Skrevet 10. september 2019 #51 Skrevet 10. september 2019 (endret) Kjære, kjære deg, det var utrolig trist å høre 😢 Kondolerer så mye, Ts 💔 Håper du og dine finner noen å snakke med. Slike hendelser er dessverre veldig belastende. Spør om hjelp på sykehuset Endret 10. september 2019 av La Divan 3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #52 Skrevet 10. september 2019 Tenkte nettopp på deg❤️ Kondolerer masse❤️ Anonymkode: 7f826...a89 3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #53 Skrevet 10. september 2019 Takk alle sammen! ❤️ Nå skal jeg forsøke å sove litt. Nå vet jeg at hun ikke har det vondt og at det ikke er noen vonde telefoner å få i morgen. (Ved mindre det skjer noe med noen andre i familien) Det verste med hele dagen er egentlig å gå fra henne før hun ble hentet for organdonasjon. Det er så mange ord jeg ville sagt til henne, men hun hadde reist for lenge siden. Hun vet ihvertfall hvor glad jeg er i henne og hvor mye hun betød for meg. Tross ungdomsårene med mye krangling så fikk vi et veldig godt forhold etter jeg flytta. Hun har fått oppleve at jeg har funnet kjærligheten og gått fra å være ganske langt inn i depresjon til å bli lykkelig. Jeg vet det betød mye for henne også. Det såreste er vel egentlig at hun aldri fikk oppleve å bli bestemor. Det vet jeg hun så veldig frem til, selv om det er noen år frem i tid. Hun vil alltid være med meg i hjertet mitt❤️ Anonymkode: 5cf8c...ebf 6
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #54 Skrevet 10. september 2019 Har sendt all varme og kraft jeg klarte å oppdrive til din mor! ❤️ Håper alt går bra, TS. Måtte felle noen tårer, enda jeg kan vel knapt forestille meg hvor fælt du må ha det. Klemmer fra meg Anonymkode: f30b6...d98 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #55 Skrevet 10. september 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Mamma er død. 💔 Jeg er knust. -ts. Anonymkode: 5cf8c...ebf Dette er meg som skrev forrige innlegg, jeg så ikke dette før nå. Smerter meg å lese dette, TS!! 😢 ❤️ Anonymkode: f30b6...d98 2
Summ Skrevet 10. september 2019 #56 Skrevet 10. september 2019 Huff! 💔 håper du får et lykkelig liv, med god utdannelse, god jobb, barn og flott mann ❤️ Det fortjener du, du virker som et utrolig bra menneske❤️ Kondolerer 😭❤️ 2
jabx Skrevet 10. september 2019 #58 Skrevet 10. september 2019 På 10.9.2019 den 0.42, AnonymBruker skrev: Pappa begynner HLR mens han har AMK på tråden. Veldig bra. Du har en handlekraftig pappa. 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #59 Skrevet 11. september 2019 14 timer siden, jabx skrev: Veldig bra. Du har en handlekraftig pappa. Ja, det har satt sine spor i han. Han ser liksom de minuttene han drev på og hvordan hun så ut osv. Tror dette var veldig traumatisk for han, og det er jo veldig forståelig. Han fikk masse skryt av legene og ambulansepersonellet, og han lurte jo på om det kanskje var noe han kunne gjort annerledes som hadde gjort at dette fikk et annet utfall. 15 timer siden, Summ skrev: Huff! 💔 håper du får et lykkelig liv, med god utdannelse, god jobb, barn og flott mann ❤️ Det fortjener du, du virker som et utrolig bra menneske❤️ Kondolerer 😭❤️ Tusen takk!❤️ Jeg håper jeg er et bra menneske, jeg er ihvertfall veldig opptatt av at folk rundt meg skal ha det bra, eller ha det så bra de kan ut ifra sykdommer osv. Anonymkode: 5cf8c...ebf 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå