AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #22 Skrevet 10. september 2019 Min pappa ble syk da jeg gikk på ungdomsskolen. Plutselig havnet han på Haukeland fordi han hadde fått hjerteinfarkt. Mamma reiste dit med han. Han ble bedre og bedre etterhvert. I 2013 merket familien min at pappa ble verre. Ble magrere, vondt med å gå og så generelt slapp og syk ut. Jeg og pappa pleide alltid å tulle, men den siste gangen jeg fikk tullet med han, sa han «au» fordi jeg pleide å klemme hendene hans. Senere den dagen skulle jeg overnatte hos en god venninne, men jeg ville ikke være der for jeg hadde dårlig følelse av det ikke gikk bra hjemme. Etter en liten stund ringte mamma som sier «pappa er død.» Da hadde de prøvd å få liv i han noen ganger, men det hjalp ikke. Hjertet og organene sviktet. Anonymkode: 55d85...5c3 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #23 Skrevet 10. september 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min pappa ble syk da jeg gikk på ungdomsskolen. Plutselig havnet han på Haukeland fordi han hadde fått hjerteinfarkt. Mamma reiste dit med han. Han ble bedre og bedre etterhvert. I 2013 merket familien min at pappa ble verre. Ble magrere, vondt med å gå og så generelt slapp og syk ut. Jeg og pappa pleide alltid å tulle, men den siste gangen jeg fikk tullet med han, sa han «au» fordi jeg pleide å klemme hendene hans. Senere den dagen skulle jeg overnatte hos en god venninne, men jeg ville ikke være der for jeg hadde dårlig følelse av det ikke gikk bra hjemme. Etter en liten stund ringte mamma som sier «pappa er død.» Da hadde de prøvd å få liv i han noen ganger, men det hjalp ikke. Hjertet og organene sviktet. Anonymkode: 55d85...5c3 Huff, så fælt... Kan jeg spørre hva sammenhengen med at han ble magrere var? Er dette et typisk tegn på kommende hjerteinfarkt? Lurer på hva jeg skal se etter med tanke på min familie som har ganske stor familiehistorie med hjertesykdommer, likevel tar de ikke kosthold eller noe særlig alvorlig... Anonymkode: 38c85...4f0 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #25 Skrevet 10. september 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min pappa ble syk da jeg gikk på ungdomsskolen. Plutselig havnet han på Haukeland fordi han hadde fått hjerteinfarkt. Mamma reiste dit med han. Han ble bedre og bedre etterhvert. I 2013 merket familien min at pappa ble verre. Ble magrere, vondt med å gå og så generelt slapp og syk ut. Jeg og pappa pleide alltid å tulle, men den siste gangen jeg fikk tullet med han, sa han «au» fordi jeg pleide å klemme hendene hans. Senere den dagen skulle jeg overnatte hos en god venninne, men jeg ville ikke være der for jeg hadde dårlig følelse av det ikke gikk bra hjemme. Etter en liten stund ringte mamma som sier «pappa er død.» Da hadde de prøvd å få liv i han noen ganger, men det hjalp ikke. Hjertet og organene sviktet. Anonymkode: 55d85...5c3 ❤️❤️❤️ Venter fortsatt på svar. Heldigvis kommer kusinen min og mormor, så vi er flere som kan støtte hverandre Anonymkode: 5cf8c...ebf 8
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #26 Skrevet 10. september 2019 ❤️❤️❤️ Anonymkode: 8c22f...292
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #27 Skrevet 10. september 2019 Jeg forstår at dette er en vanskelig situasjon og at du sikkert trenger både å lufte tankene dine og motta støtte, og jeg sender gode tanker og krysser fingrene for at det går bra med din mor. Likevel gjør jeg meg noen tanker om at det blir veldig feil og omtrent live-oppdatere i en sånn situasjon. Ville din mor likt at du legger ut sykdomshistorien hennes åpent på nett? Og hva med din far? Syns dette er respektløst! For ikke lenge siden så var det en 17-åring som live-oppdaterte en hel abort. Med nøyaktig beskrivelse av fosteret mm. Og dette blir nesten litt på samme måte. Jeg vet ihvertfall at jeg ikke hadde satt pris på om noen av barna mine hadde lagt ut min sykdomshistorie her inne. Norge er et lite land og det er alltid noen som kjenner noen og historiene blir gjerne omskrevet underveis også. Personvern og privatliv bør verdsettes mer. Du har jo åpenbart nær familie du kan snakke med, vend deg mot de og ikke en haug med fremmede, for det tror jeg du kan komme til å angre bittert på senere. Anonymkode: ef1b8...4dc 3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #28 Skrevet 10. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår at dette er en vanskelig situasjon og at du sikkert trenger både å lufte tankene dine og motta støtte, og jeg sender gode tanker og krysser fingrene for at det går bra med din mor. Likevel gjør jeg meg noen tanker om at det blir veldig feil og omtrent live-oppdatere i en sånn situasjon. Ville din mor likt at du legger ut sykdomshistorien hennes åpent på nett? Og hva med din far? Syns dette er respektløst! For ikke lenge siden så var det en 17-åring som live-oppdaterte en hel abort. Med nøyaktig beskrivelse av fosteret mm. Og dette blir nesten litt på samme måte. Jeg vet ihvertfall at jeg ikke hadde satt pris på om noen av barna mine hadde lagt ut min sykdomshistorie her inne. Norge er et lite land og det er alltid noen som kjenner noen og historiene blir gjerne omskrevet underveis også. Personvern og privatliv bør verdsettes mer. Du har jo åpenbart nær familie du kan snakke med, vend deg mot de og ikke en haug med fremmede, for det tror jeg du kan komme til å angre bittert på senere. Anonymkode: ef1b8...4dc Hvis ts synes at det hjelper å være her og skrive, skal vi sette oss til doms over det? Anonymkode: 7eacc...d79 23
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #29 Skrevet 10. september 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis ts synes at det hjelper å være her og skrive, skal vi sette oss til doms over det? Anonymkode: 7eacc...d79 Skrev jo at jeg hadde forståelse for det, men mtp det detaljerte forløpet hun beskriver så syns jeg hun viser manglende respekt for sin mor. Og til dels også for sin far. Man kan søke sympati og støtte på nettet uten å beskrive sykdomsforløpet så nærgående som ts gjør her i denne tråden. Anonymkode: ef1b8...4dc 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #30 Skrevet 10. september 2019 Gode tanker sendes deg TS! Anonymkode: 7f826...a89 5
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #31 Skrevet 10. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår at dette er en vanskelig situasjon og at du sikkert trenger både å lufte tankene dine og motta støtte, og jeg sender gode tanker og krysser fingrene for at det går bra med din mor. Likevel gjør jeg meg noen tanker om at det blir veldig feil og omtrent live-oppdatere i en sånn situasjon. Ville din mor likt at du legger ut sykdomshistorien hennes åpent på nett? Og hva med din far? Syns dette er respektløst! For ikke lenge siden så var det en 17-åring som live-oppdaterte en hel abort. Med nøyaktig beskrivelse av fosteret mm. Og dette blir nesten litt på samme måte. Jeg vet ihvertfall at jeg ikke hadde satt pris på om noen av barna mine hadde lagt ut min sykdomshistorie her inne. Norge er et lite land og det er alltid noen som kjenner noen og historiene blir gjerne omskrevet underveis også. Personvern og privatliv bør verdsettes mer. Du har jo åpenbart nær familie du kan snakke med, vend deg mot de og ikke en haug med fremmede, for det tror jeg du kan komme til å angre bittert på senere. Anonymkode: ef1b8...4dc Ts har ikke lagt ut noe sensitiv eller spesielt privat informasjon. Det er mange her i Norge som får hjertestans hver dag, dessverre. Anonymkode: e6ed8...0b8 21
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #32 Skrevet 10. september 2019 I enkelte tilfeller blir ord fattige.. ♥️ Snakk med moren din, si alt du mener du burde! De sier at hørselen er det siste som forsvinner.. Jeg krysser fingrene og sender dere varme tanker! Håper du snart får snakke toveis med moren din ♥️ KLEM Anonymkode: 1eedd...e75 7
aiba Skrevet 10. september 2019 #33 Skrevet 10. september 2019 Å nei så fælt! Håper det går bra med din mor 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #34 Skrevet 10. september 2019 Mamma er død. 💔 Jeg er knust. -ts. Anonymkode: 5cf8c...ebf 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #35 Skrevet 10. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mamma er død. 💔 Jeg er knust. -ts. Anonymkode: 5cf8c...ebf Kondolerer så mye TS! ❤️ Anonymkode: 35f4c...aa0 6
Gjest #Rasshøl Skrevet 10. september 2019 #36 Skrevet 10. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mamma er død. 💔 Jeg er knust. -ts. Anonymkode: 5cf8c...ebf Kondolerer! 💔
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #37 Skrevet 10. september 2019 Kondolerer ❤️❤️❤️ Anonymkode: 7eacc...d79 5
wintergirl Skrevet 10. september 2019 #38 Skrevet 10. september 2019 Så utrolig trist å lese💔 Jeg har fulgt med litt i tråden din, men fikk ikke skrevet noe tidligere. Jeg syns det er så trist å lese. Føler med deg🌸 Kondolanse og klem fra meg❤️❤️❤️ 4
Pingvin1 Skrevet 10. september 2019 #40 Skrevet 10. september 2019 Kondolerer så mye. Håper du og familien tar godt vare på hverandre i denne tunge tiden 💕❤ 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå