AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #241 Del Skrevet 2. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lar magen puste fritt, så får folk mene det de vil 😬 Født tre barn, er 32 år. Hva tror dere jeg veier? Er 160 cm høy. Anonymkode: ce1f6...d97 79 kg? Anonymkode: 4e683...3e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #242 Del Skrevet 2. mars 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lar magen puste fritt, så får folk mene det de vil 😬 Født tre barn, er 32 år. Hva tror dere jeg veier? Er 160 cm høy. Anonymkode: ce1f6...d97 74? Anonymkode: 0ed1a...0fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #243 Del Skrevet 2. mars 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lar magen puste fritt, så får folk mene det de vil 😬 Født tre barn, er 32 år. Hva tror dere jeg veier? Er 160 cm høy. Anonymkode: ce1f6...d97 90 kg? Anonymkode: ff264...cee 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #244 Del Skrevet 2. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: 79 kg? Anonymkode: 4e683...3e4 Shit det kunne vært min kropp, bare at jeg er 20 cm høyere. Utifra det tipper jeg ca 77 kg. Anonymkode: f9bc6...17a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #245 Del Skrevet 2. mars 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lar magen puste fritt, så får folk mene det de vil 😬 Født tre barn, er 32 år. Hva tror dere jeg veier? Er 160 cm høy. Anonymkode: ce1f6...d97 Basert på at du har samme høyde som meg; Rundt 85? Anonymkode: f7f16...97c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #246 Del Skrevet 2. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 3b527...517 Har sett meg litt blind på egen kropp, så jeg hadde satt pris på tilbakemeldinger jeg også:) på godt og vondt altså.. Anonymkode: 3b527...517 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #247 Del Skrevet 2. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har sett meg litt blind på egen kropp, så jeg hadde satt pris på tilbakemeldinger jeg også:) på godt og vondt altså.. Anonymkode: 3b527...517 Flotte ben og bryster, er de ekte? Anonymkode: 4e683...3e4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #248 Del Skrevet 2. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har sett meg litt blind på egen kropp, så jeg hadde satt pris på tilbakemeldinger jeg også:) på godt og vondt altså.. Anonymkode: 3b527...517 Jeg syns du har en fantastisk kropp. Mann, 29, som elsker slanke damer. Og du har boobs også. Perfekt i mine øyne 😍 Anonymkode: f7f16...97c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #249 Del Skrevet 2. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Flotte ben og bryster, er de ekte? Anonymkode: 4e683...3e4 Nei 😅 Anonymkode: 3b527...517 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #250 Del Skrevet 2. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har sett meg litt blind på egen kropp, så jeg hadde satt pris på tilbakemeldinger jeg også:) på godt og vondt altså.. Anonymkode: 3b527...517 Siden du spør så direkte (noe jeg egentlig vil fraråde her inne hvor det kan være ganske giftig og nedtrykkende miljø). Jeg kjenner ikke deg og vet ikke hvordan du har det, om du enten sliter med å holde vekten, eller gå opp eller ned. Men rent objektivt vil ha si at du ser ganske mager ut. Om det er «på godt eller vondt» får bli opp til deg selv å bestemme. Anonymkode: b60a8...6f5 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #251 Del Skrevet 3. mars 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har sett meg litt blind på egen kropp, så jeg hadde satt pris på tilbakemeldinger jeg også:) på godt og vondt altså.. Anonymkode: 3b527...517 Skulle til å si at du er heldig med puppene når du har så lite kroppsfett. Men du sier de ikke er ekte. Jeg har lignende kropp (bare ikke pupper), fordi jeg er idrettsutøver. Så det jeg ser er en kropp som sannsynligvis er sprek og utholden, som kan løpe, som er spenstig og seig. For min del så skjønner jeg at jeg ikke er noe ideal (for mager som en sier) men driter i det. Så lenge jeg presterer det jeg vil, jeg er sunn, og kjæresten er fornøyd 🙂 Anonymkode: ff264...cee 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #252 Del Skrevet 3. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Siden du spør så direkte (noe jeg egentlig vil fraråde her inne hvor det kan være ganske giftig og nedtrykkende miljø). Jeg kjenner ikke deg og vet ikke hvordan du har det, om du enten sliter med å holde vekten, eller gå opp eller ned. Men rent objektivt vil ha si at du ser ganske mager ut. Om det er «på godt eller vondt» får bli opp til deg selv å bestemme. Anonymkode: b60a8...6f5 Har alltid vært slank, men har 2 barn og la på meg 14 kg i forrige svangerskap, noe som var veldig uvant for meg. Er ikke tilbake til førvekt enda, har vel 5 kg igjen. (Snart 10 mnd siden fødsel) Men høres kanskje ut som jeg ikke trenger å gå ned de 5 da, hvis jeg ser mager ut nå. 😝 Anonymkode: 3b527...517 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #253 Del Skrevet 3. mars 2020 På 27.2.2020 den 20.08, AnonymBruker skrev: Fra den vinkelen så har de fleste fin rompe. Ta det bakfra, eller fra sida? Anonymkode: 2865c...7b9 ALLE har fin rumpe fra den vinkelen. Anonymkode: d0499...d6c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #254 Del Skrevet 3. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har alltid vært slank, men har 2 barn og la på meg 14 kg i forrige svangerskap, noe som var veldig uvant for meg. Er ikke tilbake til førvekt enda, har vel 5 kg igjen. (Snart 10 mnd siden fødsel) Men høres kanskje ut som jeg ikke trenger å gå ned de 5 da, hvis jeg ser mager ut nå. 😝 Anonymkode: 3b527...517 Jeg personlig synes absolutt ikke du behøver å gå ned 5 kg til. Du har en slank og fin kropp allerede. Etter min personlige preferanse så hadde du like godt kledd å gå opp 5 kg, men der er vi alle forskjellige mht hva vi liker. Hvis du føler deg fin, er sunn og har energi synes jeg du skal være fornøyd med innsatsen du har lagt inn og sette pris på den kroppen du har i dag. 😊 Anonymkode: b60a8...6f5 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #255 Del Skrevet 3. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: ALLE har fin rumpe fra den vinkelen. Anonymkode: d0499...d6c Hva er vitsen? Hva oppnår du med å devaluere andre i denne tråden? I dagens samfunn hvor kroppspressdebatten er hyperaktuell, hva får du ut av å forsøke å jekke ned mennesker som våger å være fornøyd med seg selv? Anonymkode: b60a8...6f5 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 3. mars 2020 #256 Del Skrevet 3. mars 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Har sett meg litt blind på egen kropp, så jeg hadde satt pris på tilbakemeldinger jeg også:) på godt og vondt altså.. Anonymkode: 3b527...517 Du ser veldig slank og fit ut. For meg anser jeg kroppen din som meget attraktiv nå, men går du ned fem kg til vil du fort se sykelig undervektig ut (fra mitt ståsted). 1 hour ago, AnonymBruker said: Skulle til å si at du er heldig med puppene når du har så lite kroppsfett. Men du sier de ikke er ekte. Jeg har lignende kropp (bare ikke pupper), fordi jeg er idrettsutøver. Så det jeg ser er en kropp som sannsynligvis er sprek og utholden, som kan løpe, som er spenstig og seig. For min del så skjønner jeg at jeg ikke er noe ideal (for mager som en sier) men driter i det. Så lenge jeg presterer det jeg vil, jeg er sunn, og kjæresten er fornøyd 🙂 Anonymkode: ff264...cee Aldri skjønt det der. Men så er jeg ikke noe fan av dagens ideal a la Kardashians og de fleste bloggere. Er dog et stort fan av typisk idrettsutøver-kropp. Smaken er jo som baken, og du er et av mine ideal 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #257 Del Skrevet 3. mars 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: 79 kg? Anonymkode: 4e683...3e4 Ja, det stemmer 😅 Anonymkode: ce1f6...d97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #258 Del Skrevet 3. mars 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Har sett meg litt blind på egen kropp, så jeg hadde satt pris på tilbakemeldinger jeg også:) på godt og vondt altså.. Anonymkode: 3b527...517 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei 😅 Anonymkode: 3b527...517 Du har sett deg blind ja, ellers hadde du ikke montert silikonpupper. Det hander kun om dårlig selvbildet og dårlig selvtillit. I tillegg legger du ut bilde på internett der noen skal vurdere kroppen din. Så her har du mye å jobbe med mentalt, start der du. Anonymkode: 1b438...173 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #259 Del Skrevet 3. mars 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Har sett meg litt blind på egen kropp, så jeg hadde satt pris på tilbakemeldinger jeg også:) på godt og vondt altså.. Anonymkode: 3b527...517 Wow... Du ser råflott ut! Perfekt 😍 Akkurat slik jeg liker kvinner! Har ikke en eneste negativ merknad til deg. Nydelig 🥰 Anonymkode: 1fd71...eb9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
matrobot Skrevet 3. mars 2020 #260 Del Skrevet 3. mars 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Lar magen puste fritt, så får folk mene det de vil 😬 Født tre barn, er 32 år. Hva tror dere jeg veier? Er 160 cm høy. Anonymkode: ce1f6...d97 Jeg aner ikke hva du veier, men jeg synes at du er fin som du er 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå