Gå til innhold

Andre enn meg som ikke får sove i natt


Gjest Hundedama

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Halsbrann etter omgangssyka her.. våkna 04! Har drylt i meg deg jeg kunne finne av lovehearts, 2 glass melk, vann og vært på leit etter natron.. men det finner jeg selvfølgelig ikke! 

Anonymkode: e3388...bf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Rasshøl
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Halsbrann etter omgangssyka her.. våkna 04! Har drylt i meg deg jeg kunne finne av lovehearts, 2 glass melk, vann og vært på leit etter natron.. men det finner jeg selvfølgelig ikke! 

Anonymkode: e3388...bf7

Hvis du har søndagsåpen butikk i nærheten kan du kjøpe samarin. Det har jeg alltid i skapet, og det hjelper. 

(I min by har vi 3 søndagsåpne butikker, de åpner ikke før kl: 09:00 på søndager, da.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Rasshøl
9 minutter siden, Hundedama skrev:

Så jeg stod opp å tok en øl, med d hjelper sikkert ikke på hodepinen.. 😂😝😇

Jeg har sovet noen timer, men våknet av torden. Så nå er jeg lysvåken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, #Rasshøl skrev:

Jeg har sovet noen timer, men våknet av torden. Så nå er jeg lysvåken. 

Hvor i alle dager bor du? Jeg er over snittet interessert i vær og det er ikke registrert lynnedslag noe sted i Skandinavia i natt, ei heller meldt torden. Kan du ha merket jordskjelv...? 

Anonymkode: 47a9b...f0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Skjønne dere er 🥰 Jeg skal sende mannen ut på jakt når butikkene åpner 😁 Trooor jeg har noen tyggepastiller mot halsbrann som jeg brukte i forrige graviditet.. men de ligger dypt nedi nattbordskuffen ved siden av der 2åringen sover.. 🙄

 

Anonymkode: e3388...bf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, og siste taler er vekket av norgrnfriske barn. Jeg teller det som natt før 5.

Anonymkode: 47a9b...f0b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Rasshøl
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor i alle dager bor du? Jeg er over snittet interessert i vær og det er ikke registrert lynnedslag noe sted i Skandinavia i natt, ei heller meldt torden. Kan du ha merket jordskjelv...? 

Anonymkode: 47a9b...f0b

Jeg hørte det kun èn gang, og hvis det ikke var torden lurer jeg på hva det var. For det var det det hørtes ut som. Tordenskrall.. toget lager ikke slike lyder... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sovnet halv tre, våknet fem... aner ikke hvorfor. Kjedelig, har ikke tenkt til å stå opp! 

Anonymkode: 28e0b...1a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hundedama
3 minutter siden, #Rasshøl skrev:

Jeg hørte det kun èn gang, og hvis det ikke var torden lurer jeg på hva det var. For det var det det hørtes ut som. Tordenskrall.. toget lager ikke slike lyder... 

Hm.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Rasshøl
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk! Skjønne dere er 🥰 Jeg skal sende mannen ut på jakt når butikkene åpner 😁 Trooor jeg har noen tyggepastiller mot halsbrann som jeg brukte i forrige graviditet.. men de ligger dypt nedi nattbordskuffen ved siden av der 2åringen sover.. 🙄

 

Anonymkode: e3388...bf7

Er du gravid? Jeg aner ikke om man kan bruke samarin når man er gravid. Men det vet du sikkert selv. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest #Rasshøl
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nattevakt her, snart hjem og sove 😴

Anonymkode: 987fe...b5f

Jeg er b-menneske. Men jeg tror ikke jeg hadde klart å ha en våken nattevaktjobb. Det er jo viktig, men det er ikke noe alle hadde orket/klart å ha. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, #Rasshøl skrev:

Jeg er b-menneske. Men jeg tror ikke jeg hadde klart å ha en våken nattevaktjobb. Det er jo viktig, men det er ikke noe alle hadde orket/klart å ha. 😊

Nei det er ikke for alle. Jeg hadde aldri klart å hatt 7-15 jobb, hater å stå opp tidlig😅 elsker å dra hjem å legge meg når andre skal på jobb😬men jobber ikke 100%, det hadde jeg ikke orket

Anonymkode: 987fe...b5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest #Rasshøl
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei det er ikke for alle. Jeg hadde aldri klart å hatt 7-15 jobb, hater å stå opp tidlig😅 elsker å dra hjem å legge meg når andre skal på jobb😬men jobber ikke 100%, det hadde jeg ikke orket

Anonymkode: 987fe...b5f

Nettopp! Folk er jo veldig forskjellig.’😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Halsbrann etter omgangssyka her.. våkna 04! Har drylt i meg deg jeg kunne finne av lovehearts, 2 glass melk, vann og vært på leit etter natron.. men det finner jeg selvfølgelig ikke! 

Anonymkode: e3388...bf7

Prøv å spise et par mandler, tygg godt. Det fungerer for mange :jepp:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Rasshøl
23 minutter siden, Rumle skrev:

Prøv å spise et par mandler, tygg godt. Det fungerer for mange :jepp:

Gjør det? Det var nytt for meg. Det har jeg aldri hørt før. Det skal jeg prøve neste gang. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...