Gå til innhold

Andre enn meg som ikke får sove i natt


Gjest Hundedama

Anbefalte innlegg

Jeg var for gira i hodet da jeg la meg og måtte stå opp igjen. Kg, skiver brød, litt flix og til sist oppvask
med rengjort kjøkkenbenkområde ble resultatet og det er jeg ikke misfornøyd med...men jeg er trøtt.
:Gjesp:  Det kommer til å bli verre utover dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest #Rasshøl
2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg var for gira i hodet da jeg la meg og måtte stå opp igjen. Kg, skiver brød, litt flix og til sist oppvask
med rengjort kjøkkenbenkområde ble resultatet og det er jeg ikke misfornøyd med...men jeg er trøtt.
:Gjesp:  Det kommer til å bli verre utover dagen.

Godt det er søndag i dag da, Hoppe. 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, #Rasshøl skrev:

Gjør det? Det var nytt for meg. Det har jeg aldri hørt før. Det skal jeg prøve neste gang. 😊

Har hjulpet meg mye når jeg var plaget med dette for mange år siden :jepp: Men, det er ikke alltid det hjelper. Et glass melk kan hjelpe også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Rasshøl
11 minutter siden, Rumle skrev:

Har hjulpet meg mye når jeg var plaget med dette for mange år siden :jepp: Men, det er ikke alltid det hjelper. Et glass melk kan hjelpe også.

Man lærer stadig noe nytt. 😊 

Jeg trodde melk gjorde det verre? Jeg bruker alltid samarin, men det hender jo at det er tomt i skapet. Men jeg har alltid mandler, skal definitivt prøve det neste gang. 😊👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, #Rasshøl skrev:

Man lærer stadig noe nytt. 😊 

Jeg trodde melk gjorde det verre? Jeg bruker alltid samarin, men det hender jo at det er tomt i skapet. Men jeg har alltid mandler, skal definitivt prøve det neste gang. 😊👍🏻

Åh? Jeg trodde det hjalp, skal ikke si det for sikkert for jeg hater melk :ler:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk sove, hva jeg får i natt vet jeg ikke. La meg ikke før 03:30-04:00. Husker ikke når jeg sovna😂Sov som en stein helt til 11:30 ca. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært litt lite søvn i natt ja. Vinden romsterte med noe som var løst et sted utenfor. Stadig høljregn. :Gjesp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sover som regel 3+2 1/2 timer (innimellom 3 timer). Det er for lite for meg, men i perioder sover jeg enda dårligere.  Da ligger det gjerne på 2×2 timer. Og det er altfor lite, blir jo helt sprø i hue av det. Nå er jeg i en dårlig periode og jeg begynner å bli passe desperat etter å få sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har snudd døgnet permanent virker det som og aner ikke hvordan jeg skal komme meg inn i livet igjen.

Anonymkode: 98860...0a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...