Gå til innhold

Babyplan/billige tester. Alltid/ofte skyggestrek?


Kaisamaia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her er den jeg ser en skyggestrek på. Men den har jo ligget lenge i skapet da.. Den jeg tok nå ser jeg ingenting på. Blæææjæh 

DSC_0104.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser ingen skyggestrek.

Anonymkode: 03fac...0ac

Da ser du dårlig. Haha. Neida. Men ser du ikke noe? Jeg ser tydlelig forskjell på denne og blanke altså. 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått det noen ganger, men bare hvis testene har blitt liggende, aldri innenfor tidsfristen. Da jeg faktisk var gravid, fikk jeg forøvrig også veldig svake streker etter at tidsfristen var ute i starten. 

Anonymkode: fb5fa...361

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sånne billige fra Ebay (som ligner de du har her), og de siste jeg har tatt hadde skyggestrek. Tror det må være noe feil. Jeg er jo 42 år og har egentlig gitt opp eggene mine for lenge siden. Skulle tatt seg ut om jeg hadde blitt smelt på tjukka plutselig.

Anonymkode: 14c35...3a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvd å lyse med lykt fra baksiden? Jeg brukte Babyplan og var veldig fornøyd med de ifht mange andre :) 

Anonymkode: 97b63...4a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Kaisamaia skrev:

Da ser du dårlig. Haha. Neida. Men ser du ikke noe? Jeg ser tydlelig forskjell på denne og blanke altså. 😊 

Nei, jeg gjør ikke det. Beklager å måtte si det, men prøvere på dette forumet ser spøkelser på høylys dag. Det er jo ikke måte på hva de ser av skyggestreker og streker. 

Skyggestreker er jo uansett ikke en strek, så det er ingenting å bry seg om.

Ikke meningen å være krass altså. Jeg har vært ufrivillig barnløs og tatt mange tester og virkelig håpet. Jeg har håpet på meg symptomer på det meste. Så jeg forstår absolutt håpet. Men man gjør det ikke bedre for seg selv ved å studere testene så ekstremt som mange gjør og troooor det kaaaaanskje er en strek der, for å så bli veldig skuffet når mensen kommer.

Jeg krysser fingrene for deg og håper du snart blir gravid. 

Anonymkode: 03fac...0ac

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk falsk positiv med billigetester.no sin digitale test. Innenfor tidsfristen stod det "gravid". Ul og blodprøver noen dager senere viste ikke spør av graviditet. Testen hadde ikke gått ut på dato heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevd det før. Kom strek med vann også. Klagde og fikk nye. De var normale.

Anonymkode: d5805...207

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aldri opplevd skyggesttek hverken med babyplan eller billigtester ( one step) gre eBay. De har vist riktig hver gang. 

Anonymkode: f8e42...28c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært veldig fornøyd med babyplan (fra billigetester) og har aldri opplevd skyggestrek. Ser forøvrig ingen strek på bildet du la ut heller. 

Anonymkode: 6f00f...745

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Kaisamaia skrev:

Er det veldig vanlig med skyggestrek på babyplan-strimmel? De fra billige tester.no. 😊 

På strimmel fikk jeg først en med veldig svak strek, også flere negative etterpå. Jeg skal sjekke igjen førstkommende fredag. Så får vi se, jeg har ikke svar på det ennå. Det er første gang jeg tester så masse.

Anonymkode: 08949...a7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Kaisamaia skrev:

Da ser du dårlig. Haha. Neida. Men ser du ikke noe? Jeg ser tydlelig forskjell på denne og blanke altså. 😊 

Jeg ser ingen strek heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...