Gå til innhold

Babyplan/billige tester. Alltid/ofte skyggestrek?


Kaisamaia

Anbefalte innlegg

20 timer siden, Kaisamaia skrev:

Her er den jeg ser en skyggestrek på. Men den har jo ligget lenge i skapet da.. Den jeg tok nå ser jeg ingenting på. Blæææjæh 

DSC_0104.JPG

Jeg ser den jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser streken jeg 😊

Aldri opplevd skyggestrek med Babyplan, men med One Step derimot... 🙄

Mine Babyplan tester var sånn i starten av mitt første svangerskap, så det er håp! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 7.9.2019 den 22.43, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg gjør ikke det. Beklager å måtte si det, men prøvere på dette forumet ser spøkelser på høylys dag. Det er jo ikke måte på hva de ser av skyggestreker og streker. 

Skyggestreker er jo uansett ikke en strek, så det er ingenting å bry seg om.

Ikke meningen å være krass altså. Jeg har vært ufrivillig barnløs og tatt mange tester og virkelig håpet. Jeg har håpet på meg symptomer på det meste. Så jeg forstår absolutt håpet. Men man gjør det ikke bedre for seg selv ved å studere testene så ekstremt som mange gjør og troooor det kaaaaanskje er en strek der, for å så bli veldig skuffet når mensen kommer.

Jeg krysser fingrene for deg og håper du snart blir gravid. 

Anonymkode: 03fac...0ac

Hehe takk for det, men jeg er hverken ufrivillig barnløs eller (aktiv) prøver. 😊 Uansett, sant det du sier, men jeg syns ikke man skal ta fra folk håpet, de må nå få leve i spenningen og se spøkelser på høylys dag om de vil. ♥ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.9.2019 den 22.43, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg gjør ikke det. Beklager å måtte si det, men prøvere på dette forumet ser spøkelser på høylys dag. Det er jo ikke måte på hva de ser av skyggestreker og streker. 

Skyggestreker er jo uansett ikke en strek, så det er ingenting å bry seg om.

Ikke meningen å være krass altså. Jeg har vært ufrivillig barnløs og tatt mange tester og virkelig håpet. Jeg har håpet på meg symptomer på det meste. Så jeg forstår absolutt håpet. Men man gjør det ikke bedre for seg selv ved å studere testene så ekstremt som mange gjør og troooor det kaaaaanskje er en strek der, for å så bli veldig skuffet når mensen kommer.

Jeg krysser fingrene for deg og håper du snart blir gravid. 

Anonymkode: 03fac...0ac

Hmm da ser jeg også spøkelser for jeg ser en strek på den testen. Å trenger ikke anstrenge meg for å se den.

At du selv er ufrivillig barnløs ja det er utrolig trist og tungt og veldig forståelig at du gjerne da ikke ønsker å bli skuffet over å studere testene, men la nå andre få lov å gjøre det om de vil. 

Jeg har også studert mange tester og aldri fått en skyggestrek. Når jeg endelig skimtet en strek svakere enn Ts var jeg faktisk gravid. Så jeg forstår veldig godt at man ønsker å se nøye. For en strek er faktisk i de fleste tilfeller graviditet. 

Syns også det er trist at det kommer inn meldinger fra brukere som deg som sprer negativiteten sin. Har opplevd det selv. Kan du ikke bare la være å svare? Eller med et enkelt. «Jeg er ingen strek». Men vær gjerne ærlig å ikke bare si det for å være slem. For jo man ser faktisk en strek på den testen. Men det får være opptil alles øyne å dømme. 

Lykke til med prøvingen

Anonymkode: fba28...2f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser en svak strek! Lurer litt på om mobil kan være avgjørende her. Jeg fikk positiv i dag på min babyplan, svakt, men positiv.

Når jeg poster bildet her blir det utrolig mye svakere rosafarge på den og streken ser svakere ut enn den gjør i virkeligheten. Hva synes dere?

51495F9A-797B-4142-A45A-59A2B2F0E33C.jpeg

4F6D2EFE-CD79-47FB-AB59-36739244AF27.png

51552E09-8FFE-43A3-9D84-0370F8A92713.png

C58AB68D-5615-4D61-812A-C997B6D56F2E.png

Anonymkode: c2e31...9bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Sequel skrev:

 

Tydelig strek! Gratulerer! ❤️

JIPPIIIIIII😍😍😍😍😭❤️❤️❤️Takk!

Anonymkode: c2e31...9bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...