Gå til innhold

En/ei du har hemmelige tanker om å ha sex med..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 25.9.2020 den 0.06, AnonymBruker skrev:

Å du blir på den alderen og eldre du også, før du vet ordet av det.

Anonymkode: 8d72c...8cb

Neiida

Anonymkode: e9020...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Fortsetter under...

Ei nydelig dame på pendlertoget, hun satt ved siden av meg noen ganger og da merketjeg en svak kjønnslukt, var kåt hele dagen etter det.

Anonymkode: ef309...91e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ei nydelig dame på pendlertoget, hun satt ved siden av meg noen ganger og da merketjeg en svak kjønnslukt, var kåt hele dagen etter det.

Anonymkode: ef309...91e

hva snakket dere om? 

Anonymkode: 4ea7e...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

hva snakket dere om? 

Anonymkode: 4ea7e...a55

Vi snaket ikke såvidt jeg kan huske, jeg satt der og bare kjente den svake lukten av kjønn fra henne

Anonymkode: ef309...91e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen, han er muskuløs på den rette måten, pga fysisk arbeid. Han har velplasserte taroveringer som omringer de musklene, han er rett og slett ekstremt flott å se på. Jeg ville ikke rørt ham med en 2meter lang pinne en gang fordi han har barn og kone, men fryder meg over at i tankene mine så har vi det særdeles fantastisk sammen. Noen ganger går jeg forbi ham på veien her og vi smiler og sier hei, og jeg tenker for meg selv; "tenk om du hadde visst at jeg onanerer og kommer 5 ganger når jeg forestiller oss i senga" hender jeg ler av det, surrealistisk. 

Anonymkode: 78904...4f6

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Vi snaket ikke såvidt jeg kan huske, jeg satt der og bare kjente den svake lukten av kjønn fra henne

Anonymkode: ef309...91e

liker hun deg? er dere like gamle?

Anonymkode: 4ea7e...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Naboen, han er muskuløs på den rette måten, pga fysisk arbeid. Han har velplasserte taroveringer som omringer de musklene, han er rett og slett ekstremt flott å se på. Jeg ville ikke rørt ham med en 2meter lang pinne en gang fordi han har barn og kone, men fryder meg over at i tankene mine så har vi det særdeles fantastisk sammen. Noen ganger går jeg forbi ham på veien her og vi smiler og sier hei, og jeg tenker for meg selv; "tenk om du hadde visst at jeg onanerer og kommer 5 ganger når jeg forestiller oss i senga" hender jeg ler av det, surrealistisk. 

Anonymkode: 78904...4f6

er du 35 år?

Anonymkode: 4ea7e...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

er du 35 år?

Anonymkode: 4ea7e...a55

Nei. Det er lenge siden. 😉

Anonymkode: 78904...4f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

liker hun deg? er dere like gamle?

Anonymkode: 4ea7e...a55

Jeg er nok eldre enn henne, liker… jeg bare sitter og nyter nærheten, hva hun tenker vet jeg ikke.

Anonymkode: ef309...91e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er nok eldre enn henne, liker… jeg bare sitter og nyter nærheten, hva hun tenker vet jeg ikke.

Anonymkode: ef309...91e

men hun sitter like ved deg hver gang...

Anonymkode: 4ea7e...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollegaen min på 60 hadde nok steilet om hun visste at jeg på 35 har daglige fantasier om henne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappadrømmen skrev (1 time siden):

Kollegaen min på 60 hadde nok steilet om hun visste at jeg på 35 har daglige fantasier om henne.

Eller kan hende hun ble kjempeglad, ikke godt å vite. Eldre damer kan og ha sterkt begjær.

Anonymkode: 37684...71a

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappadrømmen skrev (2 timer siden):

Kollegaen min på 60 hadde nok steilet om hun visste at jeg på 35 har daglige fantasier om henne.

da måtte du holdt henne godt så hun ikke ramlet.

Anonymkode: 4ea7e...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klarer ikke slutte å tenke på forrige partner (i 2018). Kikket på snap-historikken med henne og leste igjen alt det grove vi skrev til hverandre.

Siden den gang har jeg ikke så mye som kysset en dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde grådig lyst til å knulle søstra til kona da hu var her på besøk fra Thailand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En tidligere venninne. Litt lubben og sinnsykt sexy kropp, og vanvittig deilig å kysse med. Husker ennå hvordan det var å ta på puppene hennes. 


Ikke lesbisk kvinne, 45

Anonymkode: 0890f...cea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

men hun sitter like ved deg hver gang...

Anonymkode: 4ea7e...a55

Nei det gjør hun ikke

Anonymkode: ef309...91e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmer og fantaserer om en venn av meg. Han gjør meg så kåt ;) 

Anonymkode: 68282...222

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kollega. Han er singel, men det er en del issues der. Noen år eldre enn meg, vært borti litt av hvert, har sterke meninger som ligger ganske langt utenfor norm... En fyr de fleste damer skygger unna, de han har hatt tidligere har ikke vært et heldig valg. Jeg er mer den som alltid har fått masse oppmerksomhet fra menn, og har hatt "fritt valg", men jeg har aldri fantasert om NOEN på samme måte som jeg gjør om ham. Hjernen er et merkelig organ.... 

Anonymkode: 4624e...f03

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...