Gå til innhold

En/ei du har hemmelige tanker om å ha sex med..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mann på 45 her....har gjenre sex med sjefen min...hatt sex med hun før, men er lenge siden. Jobber i kvinnedominert yrke, og det er mange heite damer der. Hadde ikke hatt noe imot å bli med på kosing med ca 50% av kollegaene....de bare virker så prippene 😁☺️. Jeg er ikke vanskelig å be om noen av de skulle ha innyndet seg til å være nakne sammen for å si det sånn

Anonymkode: 6cda5...7d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En jeg rotet med et par ganger tidlig i 20-åra. Han var skikkelig digg i senga. 
Og så drømmer jeg om trekant med en venn og kompisen hans.

K52

Anonymkode: 51eea...e84

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fastlegen, nabodama, en filletante, flere damer på jobb, hun i kassen på Rema, noen damer jeg lå med før som har fått seg kjærester. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisøren min! Hun er midt i 50-årene, litt småfrekk i praten innimellom. Deilige store naturlige bryster. Kunne tenkt meg å pult henne hardt i salongen hennes. Hun har ofte dyp utringing, og jeg har flere ganger hatt lyst til å ta for meg. 
m42

Anonymkode: 620b6...54b

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykepleier på dps. Yogadame. Er digg 45 åring.

Anonymkode: 8c0ec...71e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Frisøren min! Hun er midt i 50-årene, litt småfrekk i praten innimellom. Deilige store naturlige bryster. Kunne tenkt meg å pult henne hardt i salongen hennes. Hun har ofte dyp utringing, og jeg har flere ganger hatt lyst til å ta for meg. 
m42

Anonymkode: 620b6...54b

Dette bør være gjennomførbart. 

Anonymkode: 4ea7e...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ekstremt lyst til å bli knullet av bestekameraten til samboeren min. Det blir såklart bare med fantasien 😊

Anonymkode: 5b097...ed7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emma Steinbakken

Anonymkode: de479...218

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame som jobber i klesbutikk. 

Anonymkode: 4ea7e...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ex'en 🙄Som jeg overhodet ikke liker, han er ikke en spesielt grei person. Men sexen... (aldri opplevd no sånt, verken før eller siden) 😍

Anonymkode: bd2f6...b0b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå går det i fantasier om både fastlegen og fysioterapeuten min. 🙈

Kommer selvsagt ikke til å si/gjøre noe som viser at jeg har slike tanker. 

Anonymkode: a602a...433

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det står at naboen ikke er nok å fantasere om men jeg gjør nå det å det er just ikke lov. 
Jeg er i et forhold men bor alene å det gjør naboen også. I helgen lå jeg med han, i mange timer. Sov, våknet å hadde enda mer sex. Jeg har ikke møtt kjæresten etterpå, har måttet unngå det for jeg har vært (og delvis er) full i bitemerker, sugemerker osv. Nå får jeg han ikke ut av hodet mitt, altså så jævla deilig å veltrent 🤤🤤🤤

Anonymkode: 237da...a45

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fantaserer også om en av de gifte mennene i nabolaget. Jeg vet han har ett godt øye til meg og nyter det litt forbudte med det. 

Jeg onanerer på sofaen og fantaserer om at han lusker rundt på utsiden og ser på. 

Anonymkode: e81ca...4f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt tidligere kollega❤️

Anonymkode: 21c2a...50d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sanna Marin og hele resten av nachspielet hennes samtidig i én jævla svær mølje.😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Læreren min, som er 40 år men ser ut som han er i slutten av 20-årene. Kommer aldri til å skje så klart, men det er en fin tanke.

Anonymkode: a2919...623

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninne som jeg ser altfor sjeldent. Vi er altfor forskjellige til at det kan bli noe mellom oss (jeg er mann) og ingenting burde skje mellom oss men vi har det så gøy sammen og faen som jeg vil ha sex med henne, ta på henne, smake på henne.

Anonymkode: fd56c...2e5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lenge fantasert om sex med min ex-svigermor… Det viser seg at hun har gjort det samme, vi skal møtes på hotell i helgen😊.

Anonymkode: 5848e...05a

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen hemmelighet at jeg ønsker å ha sex med Sanna Marin og alle vennene hennes. Samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...