Gå til innhold

Har dere sett noen av toppbloggerne i virkeligheten, og blitt forundra over ulikheten fra bilder?

Paradisio

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har støtt på CBE hos frisøren. Hun virket blid og hyggelig og var seg selv lik. Lene Orvik så jeg en gang på Gardermoen. La spesielt merke til henne pga. mye sminke. Gjør seg ikke så godt i dagslys. Sofie Elise har jeg sett flere ganger. Lik seg selv.  

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en gang på samme event som Stig Kjos fra Ungkaren. Utrolig hyggelig gentleman som virket veldig down to earth enda det var midt i "storhetstida" hans dette eventet dukket opp.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Paradisio skrev:

Var en gang på samme event som Stig Kjos fra Ungkaren. Utrolig hyggelig gentleman som virket veldig down to earth enda det var midt i "storhetstida" hans dette eventet dukket opp.

Apropos Stig Kjos så har jeg sett Natalia Davadi flere ganger. Sjukt pen dame!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Rubella skrev:

Apropos Stig Kjos så har jeg sett Natalia Davadi flere ganger. Sjukt pen dame!

Hvem er det? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er vel ikke blogger, hun er vel mer sånn instagram personlighet. Men jeg gikk forbi Aleksandra Joner på Karl Johan, og hun lignet bildene jeg har sett av henne. Pent sminket og en sjarmerende utstråling, hundene hennes var veldig søte også.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Nasse Nøff ❤ said:

Jeg er faktisk litt uenig. Fordi kroppspress er en reell ting og det kommer fra slike bloggere. Og det er viktig at folk får vite om når noen manipulerer følgere med å bruke feige og populære kroppsmanipulering ved hjelp av både lys, vinkel og redigering for å fremstå som syltynn i sosiale medier. 
Det er forskjell på de som 8 av 10 ganger viser sitt sanne jeg på bilder, og viser fram kroppen på en normal måte, men noen ganger stiller seg opp i modell-positur for å se ekstra fin og flott på et par sjeldne biler. Og de som 10 av 10 gangene manipulerer bilende for å fremstå som noe de ikke er. De i gruppe 1 blir feil å henge ut og si at de ikke er så tynne som de fremstår naturlig, mens de andre er så aldeles på sin plass. Fordi det er viktig at folk får vite om hvor mye de faktisk manipulerer følgerne sine. 

Men nå så er dette KG da og ingen av versjonene er tillatt, men generelt sett. Så lenge det ikke går på "for feit, for tynn, sett penere ut om hun var 5 kg lettere" og slike unødvendige bemerkninger. 

Enig. Utrolig mange manipulerer bevisst vekt og forlenger bein osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Jeg er faktisk litt uenig. Fordi kroppspress er en reell ting og det kommer fra slike bloggere. Og det er viktig at folk får vite om når noen manipulerer følgere med å bruke feige og populære kroppsmanipulering ved hjelp av både lys, vinkel og redigering for å fremstå som syltynn i sosiale medier. 
Det er forskjell på de som 8 av 10 ganger viser sitt sanne jeg på bilder, og viser fram kroppen på en normal måte, men noen ganger stiller seg opp i modell-positur for å se ekstra fin og flott på et par sjeldne biler. Og de som 10 av 10 gangene manipulerer bilende for å fremstå som noe de ikke er. De i gruppe 1 blir feil å henge ut og si at de ikke er så tynne som de fremstår naturlig, mens de andre er så aldeles på sin plass. Fordi det er viktig at folk får vite om hvor mye de faktisk manipulerer følgerne sine. 

Men nå så er dette KG da og ingen av versjonene er tillatt, men generelt sett. Så lenge det ikke går på "for feit, for tynn, sett penere ut om hun var 5 kg lettere" og slike unødvendige bemerkninger. 

Linnea nevner selv i podden sin at hun ble opprørt av at folk i denne tråden kommenterer feks hennes vekt,noe jeg forstår veldig godt,å som nettopp var poenget mitt.

Dritt som "hun er tynnere/tykkere i virkeligheten"..

Hvis det er så om å gjort,så er det vel bedre å si at person x ikke ligner på sine egne bilder..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
J.. skrev (På 16.9.2019 den 22.40):

Linnea nevner selv i podden sin at hun ble opprørt av at folk i denne tråden kommenterer feks hennes vekt,noe jeg forstår veldig godt,å som nettopp var poenget mitt.

Dritt som "hun er tynnere/tykkere i virkeligheten"..

Hvis det er så om å gjort,så er det vel bedre å si at person x ikke ligner på sine egne bilder..

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Nasse Nøff ❤ skrev:

Linnea forstår jeg at man bør passe på, grunnet spiseforstyrrelseproblematikk. Men det sier jo seg selv. 

Linnea er ikke den eneste i denne tråden som har/har hatt ett problem med vekt,mat å kropp.

Så igjen,det er faktisk lov å holde noe for seg selv,man må ikke klapre alt som går på en streng mellom ørene,i denne tråden bare fordi man kan.

Vekt og å kommentere at enkelte er stygge "på ordentlig" er pinlig lesing...

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 15.9.2019 den 0.25, lillesnøfnugg skrev:

Har sett Kleiven på Aker brygge, han er en hunk 😘

Ja, han er en skikkelig hunk 😍

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, cHg skrev:

Sandra Lyng. Ser henne ganske ofte. Hun ser alltid redd og utslitt ut, tror ikke jeg har sett henne smile en eneste gang.

Jeg så henne en gang, var på Joe & Juice med tung sminke, tupert hår og høye hæler midt på vinteren. Hun ser langt mer naturlig og søt ut uten sminke.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linnéa Myhre. Hun var seg selv lik. Veldig pen og virket veldig hyggelig. 

Anne Brith Davidsen. Har sett henne mye. Hun ser ut sånn som hun ser på TV og på andres sosiale medier. Veldig tydelig at hun redigerer mye.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...