smalls Skrevet 6. september 2019 #21 Del Skrevet 6. september 2019 Gikk forbi Sophie Elise på Oslo City for sånn ca 5 år siden. Jeg så det var henne, men tydelig at hun redigerer bildene sine. Hun var også veldig lav. Hadde ikke trodd hun var så lav 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inga-pinga Skrevet 6. september 2019 #22 Del Skrevet 6. september 2019 Bor i Fredrikstad og ser: CBE ofte, penere i virkeligheten. Smiler og virker veldig blid og omgjengelig. Helene Drage, fin utstråling- også hun penere enn på bilder. Sikkert pga utstråling. VP så jeg ofte da hun drev butikk og er en pen jente. Funkigine er like pen som på bloggen. Therese Aanonli var smashing , så vakker og kul- ble litt satt ut av henne. Wow😅 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 6. september 2019 #23 Del Skrevet 6. september 2019 Sett Helene Drage flere ganger og hun ser tynnere ut IRL enn på bilder. Men dette var før operasjonen altså. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirenas Skrevet 6. september 2019 #24 Del Skrevet 6. september 2019 Isabel raad var penere og mye mer naturlig, i den grad hun kan være det, i virkeligheten. Flott dame. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Scott Skrevet 6. september 2019 #25 Del Skrevet 6. september 2019 Caroline Berg Eriksen ser helt ordinær ut i virkeligheten. Litt skremmende hvor mye bildene er redigert. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BuffaloDuck Skrevet 6. september 2019 #26 Del Skrevet 6. september 2019 Maren Erdvik er like sprudlende, blid og energisk i virkeligheten som på bloggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dropi Skrevet 6. september 2019 #27 Del Skrevet 6. september 2019 Jeg så Funkygine på Gardermoen i sommer. Jeg ble overrasket over hvor liten og lav hun var! Jeg har sett for meg at hun var "stor", som i høy og muskuløs. Men hun var mini 😄 Flott hår i virkeligheten også 😄 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 6. september 2019 #28 Del Skrevet 6. september 2019 Har sett Caroline Berg Eriksen, hun virket småsur og lei. Pilotfrue virket som hun prøvde å gjemme seg og ikke ville bli gjenkjent. Egentlig er det sikkert helt naturlig, ingen er vel supersprudlende og utadvendt hele tiden, men begge gangene ble jeg ganske overrasket. Det er dette med at de presenterer seg som så positive og utadvendte solstråler som byr på seg selv og snakker om "hei skjønninger" og later som at de er interessert i hva leserne mener og synes osv. Når man da ser dem i virkeligheten og de ser ut som de helst vil grave seg ned eller emigrere til en øde øy for å slippe andre mennesker, da blir kontrasten til "glansbildet" man vanligvis ser på bloggen ganske stor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 6. september 2019 #29 Del Skrevet 6. september 2019 Nå vet jeg ikke hvem som er toppblogger lenger, så jeg bare nevner bloggere generelt 🙈 Helene drage - syns hun ser lik ut Ida wulff - ser ut som på bilder, reagerte mer på andre ting, enn utseendet. Speiltvillingene - like pen i virkeligheten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 6. september 2019 #30 Del Skrevet 6. september 2019 (endret) Så pilotfrua og piloten på Gardermoen. Synes begge var penere enn på bilder! Så også Espen Hilton på Gardermoen en gang, synes han også så bedre ut i virkeligheten 😛 Endret 6. september 2019 av Rubella 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 6. september 2019 #31 Del Skrevet 6. september 2019 Sett Fotballfrue en helt vanlig hverdag i en bokhandler i en mellomstor by på Østlandet. Hun var stylet til tennene og så ut som om hun skulle på fest. hadde ikke spart på verken løshår eller sminke. Tynn. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dråpe Skrevet 7. september 2019 #32 Del Skrevet 7. september 2019 Helene Drage - hun var anderledes enn på bilder, og hun var høyere enn jeg hadde inntrykk av på bloggen. Lars Kr. Eriksen - han var veldig mye mindre/lavere enn jeg trodde. Og med tanke på at CBE ikke er høyere enn LKE, så må også hun være mye lavere enn jeg har trodd. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 7. september 2019 #33 Del Skrevet 7. september 2019 Sofie karlstad, kjente henne nesten ikke igjen. Hun så helt ordinær ut i virkeligheten, tror hun stikker rumpa myye ut på bilder for at midjen skal se liten ut for det var ingenting oppsiktsvekkende irl 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 7. september 2019 #34 Del Skrevet 7. september 2019 Var på samme butikk som Lene Orvik for en stund siden. Aldri sett så mye sminke og fjas i hele mitt liv. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 7. september 2019 #35 Del Skrevet 7. september 2019 SE, var helt ulik i virkeligheten kontra bilder. Men dette var før kjeveoperasjonen. Kanskje det er mer samsvar nå. Hun har jo sagt tidligere at hun var flink til å skjule overbittet på bilder ved å skyve ut haken. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillesky Skrevet 7. september 2019 #36 Del Skrevet 7. september 2019 12 timer siden, Fotballflue skrev: Nå vet jeg ikke hvem som er toppblogger lenger, så jeg bare nevner bloggere generelt 🙈 Helene drage - syns hun ser lik ut Ida wulff - ser ut som på bilder, reagerte mer på andre ting, enn utseendet. Speiltvillingene - like pen i virkeligheten. Hva var det du reagerte på med ida wulff? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumua Skrevet 7. september 2019 #37 Del Skrevet 7. september 2019 Anna Rasmussen. Lik som på bilder, men heldigvis mer påkledt ute blant folk 😄 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristanna Skrevet 7. september 2019 #38 Del Skrevet 7. september 2019 Linnea Myhre, tynnere enn jeg får inntrykk av på bilder. Ellers helt lik😊 Tone Damli, også mye tynnere enn det ser ut som på bilder og TV. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 7. september 2019 #39 Del Skrevet 7. september 2019 Har sett Marna, og hun var virkelig nydelig. Har sett Helene og hun også var veldig flott. Har sett Vendela og hun var altfor tynn, men vakker som alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unika Skrevet 7. september 2019 #40 Del Skrevet 7. september 2019 21 timer siden, Inga-pinga skrev: Therese Aanonli var smashing , så vakker og kul- ble litt satt ut av henne. Wow😅 Hun er innmari pen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå