Gå til innhold

Er konflikten mellom veganere og kjøttetere her på KG iferd med utarte seg til en kald krig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det virker i hvertfall som at enkelte prøver å lage en varm krig med å stadig opprette tråder om "kjøttetere" og hvor fæle de på alle måter er; gjerne mens de klager over at de selv er de som angripes. Det går på repetisjon, så folk gidder vel snart ikke å bry seg.

Anonymkode: f6cee...d76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare fått med meg tråder om oss grusomme kjøttetere, hvilket selvfølgelig kan komme fra andre kjøttetere for å ødelegge for planteeterne.. Jeg synes det hele er ganske komisk, og har nok dessverre kommet med noen sarkastiske innlegg innimellom, fordi jeg klarer ikke ta dette seriøst. Hvorfor i alle dager er det så viktig å bry seg om hva andre spiser?! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg i grunnen litt som en dinosaur.. En kjøttetende sådan.. Stor og ekkel og farlig.. Jeg liker det bildet, faktisk.. 🤫😄 Jeg hadde klart meg ei stund iallefall, helt til alle dinosaurene døde ut, uten at de ble enige om hvem som hadde rett i matveien.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå blir det borgekrig. Den første borgerkrigen som skjer på interett. 

Anonymkode: 1c151...353

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis gir jeg totalt blaffen i hva veganere måtte mene om hvor mye kjøtt jeg spiser:-)

Anonymkode: ea187...616

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jorda holder på å gå under er det vi veganere som fortjener å leve fordi vi ikke har bidratt til å slippe ut like mye CO2 som kjøttetere, vi har heller ikke støttet drap. Kjøttetere vil nok også begynne å spise hverandre snart, da vil vi veganere se på og enten tenke nedlatende om dem eller riste på hodet.

Anonymkode: b0a42...9e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forumhei
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er din mening?

Anonymkode: 6970c...69f

Kjøttetere?? Mener du oss som spiser litt av alt🤔?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jorda holder på å gå under er det vi veganere som fortjener å leve fordi vi ikke har bidratt til å slippe ut like mye CO2 som kjøttetere, vi har heller ikke støttet drap. Kjøttetere vil nok også begynne å spise hverandre snart, da vil vi veganere se på og enten tenke nedlatende om dem eller riste på hodet.

Anonymkode: b0a42...9e7

Du tar feil. Veganere de de vi spiser først. Vi spiser tross alt kjøtt og er mye sterkere enn dere.

Anonymkode: ea187...616

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir blaffen i hva folk spiser. De kan spise jord om de vil.

Anonymkode: 44e2d...6ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis jorda holder på å gå under er det vi veganere som fortjener å leve fordi vi ikke har bidratt til å slippe ut like mye CO2 som kjøttetere, vi har heller ikke støttet drap. Kjøttetere vil nok også begynne å spise hverandre snart, da vil vi veganere se på og enten tenke nedlatende om dem eller riste på hodet.

Anonymkode: b0a42...9e7

Fortjener å leve?  Tror du virkelig at noen lever evig? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ca sånn. De som spiser kjøtt: «BACON!!❤️❤️❤️“ “elsker kjøtt, spist kjøtt til frokost, lunsj og middag. Nam” ”Du skal vel ut og gresse til middag😂😂😂😂” 

Veganere: “Du er en morder!!” ”Jeg er et bedre menneske enn deg!!” “Du kan ikke elske dyr når du dreper og spiser de!!!”

Like stor drittunge oppførsel på begge.

Anonymkode: 0b7e3...a12

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt ærlig, jeg driter i om noen er vegetarianere, veganere, kjøttetere, what ever... Men ingen får komme bort til meg og si at jeg spiser feil, eller at jeg ødelegger jorda bare fordi jeg spiser litt kjøtt (fordi det har skjedd....) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker said:

Du tar feil. Veganere de de vi spiser først. Vi spiser tross alt kjøtt og er mye sterkere enn dere.

Anonymkode: ea187...616

De smaker sikkert fortreffelig også, litt sånn ala "grass fed beef" 👍

Anonymkode: eda1f...653

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jorda holder på å gå under er det vi veganere som fortjener å leve fordi vi ikke har bidratt til å slippe ut like mye CO2 som kjøttetere, vi har heller ikke støttet drap. Kjøttetere vil nok også begynne å spise hverandre snart, da vil vi veganere se på og enten tenke nedlatende om dem eller riste på hodet.

Anonymkode: b0a42...9e7

Så med andre ord. Pol Potveganer

Anonymkode: 6970c...69f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest WhisperingWind
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jorda holder på å gå under er det vi veganere som fortjener å leve fordi vi ikke har bidratt til å slippe ut like mye CO2 som kjøttetere, vi har heller ikke støttet drap. Kjøttetere vil nok også begynne å spise hverandre snart, da vil vi veganere se på og enten tenke nedlatende om dem eller riste på hodet.

Anonymkode: b0a42...9e7

Hva med kjøttetere i naturen da? Burde de også utryddes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kald krig nei. Det er en pågående meningsløs diskusjon som aaaaldr ender. Hvordan kan folk ikke bli drittleie av å skrive de samme argumentene om hva ANDRE skal spise om og om og om igjen? Sukk.

Anonymkode: 91035...cf1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jorda holder på å gå under er det vi veganere som fortjener å leve fordi vi ikke har bidratt til å slippe ut like mye CO2 som kjøttetere, vi har heller ikke støttet drap. Kjøttetere vil nok også begynne å spise hverandre snart, da vil vi veganere se på og enten tenke nedlatende om dem eller riste på hodet.

Anonymkode: b0a42...9e7

HAHA good one. Frukten og grønnsakene dere spiser blir importert fra utlandet, det slipper ut mer co2 enn norsk kjøttproduksjon som skjer i nærområdet.

Anonymkode: cbdf5...09a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...