Muskath Skrevet 5. september 2019 #21 Del Skrevet 5. september 2019 Hos meg er alle velkomne, men de får ikke servert verken hund, katt, rotter eller mus! Har heller aldri opplevd at noen, verken carnivore, omnivore eller veganere har gått amok på kjøkkenet mitt!😁 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #22 Del Skrevet 5. september 2019 1 time siden, deedee_ skrev: Verken jeg eller samboeren min vil ha kjøtt i vårt hjem. Kan fint gå ut å spise med mine omni-venner, men om de er hos meg eller skal spise hos meg så er det vegansk mat de får. Har aldri opplevd at dette har vært et problem for noen. Heldigvis er begge familiene våre vegetarianere, og de fleste i vår omgangskrets er veldig interessert i livsstilen vår. Så da er heller ingen mennesker velkomne, siden disse er av kjøtt? Anonymkode: 0d799...926 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #23 Del Skrevet 5. september 2019 Kjøttetere? Nei, krokodiller har ingen adgang hos meg! Anonymkode: 47316...719 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #24 Del Skrevet 5. september 2019 1 minutt siden, SoWhat? said: Det som er så rart med en del vegetarianere og helt klart, spesielt veganere, er at dere er så mye mer opptatt av å kritisere og angripe kjøtteterne. Hvorfor det? Kan dere ikke heller snakke om livsstilen uten å ha fokus på motparten? Alt skal handle så mye om konkurranse heeele tiden. "Jeg er best", "Nei, jeg er det" osv osv osv. Kan dere ikke bare slutte? Vi er ute fra sandkassa nå skulle en tro. Jeg hadde med pizza med skinke til min venninne som er veganer. Hun ba meg ikke gå nei 😄 da hadde jeg trodd at det hadde rablet for henne. Fader så mange uten bakkekontakt. Jeg er vegertarianer og har aldri kritisert matvanene eller livsstilen til kjøttetere/omnivore. Men nesten hver eneste gang noen får vite at jeg er vegetarianer går de rett i angrep på min livsstil. Så nå får du gi deg! Anonymkode: be391...92b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #25 Del Skrevet 5. september 2019 TS er klassisk eksempel på folk som gir vegetarianere og veganere et grusomt rykte. Derfor tror jeg TS er en kjøttetende sabotør. Anonymkode: 762b5...da8 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 5. september 2019 #26 Del Skrevet 5. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er oppvokst uten å spise kjøtt. Så for meg er det det som er det naturlige. Jeg bruker ikke ordet veganer/vegetarianer, fordi det er ord kjøttetere bruker om det de tror ikke-kjøttetere er/spiser. I stedet bruker jeg ordet kjøtteter om dem, og trenger ikke noen spesiell merkelapp på oss andre som ikke liker å gafle i oss hunder, katter, rotter, mus, griser og kuer, og andre ting som kjøttetere på verdensbasis spiser. For meg er det helt utenkelig å la kjøttetere gå amok med kjøtt på mitt kjøkken, eller ta med kjøtt inn i mitt hjem. Jeg antar at kjøttetere heller ikke ville likt det om en kannibal brukte deres kjøkkenredskaper for å tilberede en gammel tante. Hvis du ikke er kjøtteter: Ville du akseptert at kjøttetere hadde kjøtt ved bordet eller på kjøkkenet i ditt hjem? Anonymkode: 62293...231 Jeg er vegetarianer. Får jeg folk på middagsbesøk, som ikke er vegetarianere/veganere, lager jeg selvsagt retter av kjøtt/fisk til disse. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 5. september 2019 #27 Del Skrevet 5. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg er vegertarianer og har aldri kritisert matvanene eller livsstilen til kjøttetere/omnivore. Men nesten hver eneste gang noen får vite at jeg er vegetarianer går de rett i angrep på min livsstil. Så nå får du gi deg! Anonymkode: be391...92b Vegetarianere er mer moderate enn veganere. Syns ikke at det er bedre med kritikk og angrep andre veien heller. Veganere opptrår hysteriske, som Ts her. Det er tendenser vi ser, og da kommer fordommene. Min venninne sier selv at mange veganere ødelegger ryktet til de mer normale. Nå har veganere vært veldig offensive en lang tid. Folk blir alltid dritt lei når noe blir overeksponert. En får nok. Men som nevnt, vi som spiser kjøtt skal selvfølgelig heller ikke drive angrep på dere. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 5. september 2019 #28 Del Skrevet 5. september 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS er klassisk eksempel på folk som gir vegetarianere og veganere et grusomt rykte. Derfor tror jeg TS er en kjøttetende sabotør. Anonymkode: 762b5...da8 Helt riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andy2029 Skrevet 5. september 2019 #29 Del Skrevet 5. september 2019 Ja.. Jeg har hund og katt.. 😍 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #30 Del Skrevet 5. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det morsomste er nok veganere som trykker i seg avocado etter avocado.. Anonymkode: 7819d...b51 Ja, det er veldig morsomt - særlig siden avokado fra Chile er mer klimavennlig enn kortreist rødt kjøtt . Anonymkode: 22bba...1e2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 5. september 2019 #31 Del Skrevet 5. september 2019 Ja, men kjøtt skal aldri bli tilbredt eller spist hos oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maude Skrevet 5. september 2019 #32 Del Skrevet 5. september 2019 Alle som kommer inn i mitt hus får servert vegetarisk mat. Har aldri fått noen reaksjoner på det. Folk med andre kostholdspreferanser er selvsagt velkomne, men jeg ønsker ikke at det skal tilberedes kjøtt/fisk på mitt kjøkken. De eneste som ikke er velkomne er folk som stemmer FrP, helt uavhengig av hva de spiser. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #33 Del Skrevet 5. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er oppvokst uten å spise kjøtt. Så for meg er det det som er det naturlige. Jeg bruker ikke ordet veganer/vegetarianer, fordi det er ord kjøttetere bruker om det de tror ikke-kjøttetere er/spiser. I stedet bruker jeg ordet kjøtteter om dem, og trenger ikke noen spesiell merkelapp på oss andre som ikke liker å gafle i oss hunder, katter, rotter, mus, griser og kuer, og andre ting som kjøttetere på verdensbasis spiser. For meg er det helt utenkelig å la kjøttetere gå amok med kjøtt på mitt kjøkken, eller ta med kjøtt inn i mitt hjem. Jeg antar at kjøttetere heller ikke ville likt det om en kannibal brukte deres kjøkkenredskaper for å tilberede en gammel tante. Hvis du ikke er kjøtteter: Ville du akseptert at kjøttetere hadde kjøtt ved bordet eller på kjøkkenet i ditt hjem? Anonymkode: 62293...231 Du er en sånn ekstremist som aldri hadde kommet inn i mitt hjem. Anonymkode: 47316...719 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WhisperingWind Skrevet 5. september 2019 #34 Del Skrevet 5. september 2019 (endret) Wow. Ekstrem much? Jeg tenker at folk eter hva de vil. Og jeg har ingen problemer med å servere kjøtt her da det er mitt valg å være vegetarianer. Min mann og sønn bestemmer selv hva de vil spise. Endret 5. september 2019 av WhisperingWind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #35 Del Skrevet 5. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er oppvokst uten å spise kjøtt. Så for meg er det det som er det naturlige. Jeg bruker ikke ordet veganer/vegetarianer, fordi det er ord kjøttetere bruker om det de tror ikke-kjøttetere er/spiser. I stedet bruker jeg ordet kjøtteter om dem, og trenger ikke noen spesiell merkelapp på oss andre som ikke liker å gafle i oss hunder, katter, rotter, mus, griser og kuer, og andre ting som kjøttetere på verdensbasis spiser. For meg er det helt utenkelig å la kjøttetere gå amok med kjøtt på mitt kjøkken, eller ta med kjøtt inn i mitt hjem. Jeg antar at kjøttetere heller ikke ville likt det om en kannibal brukte deres kjøkkenredskaper for å tilberede en gammel tante. Hvis du ikke er kjøtteter: Ville du akseptert at kjøttetere hadde kjøtt ved bordet eller på kjøkkenet i ditt hjem? Anonymkode: 62293...231 Er det rart at vi vegetarianere blir sett på som klin gærne innimellom? .....men jeg er galest av oss alle. Jeg til og med tilbereder kjøttretter i hjemmet! 😅 Anonymkode: 2dc31...d09 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppgitt78 Skrevet 5. september 2019 #36 Del Skrevet 5. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: For meg er det helt utenkelig å la kjøttetere gå amok med kjøtt på mitt kjøkken, eller ta med kjøtt inn i mitt hjem. Anonymkode: 62293...231 Da kan du jo strengt tatt ikke ha besøk i ditt hjem i det hele tatt (ei heller kan du være der selv), da alle mennesker består at bl.a. kjøtt.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krampus Skrevet 5. september 2019 #37 Del Skrevet 5. september 2019 Ingen er velkommen i mitt hus, så den er enkel. 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pillarguri Skrevet 5. september 2019 #38 Del Skrevet 5. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er oppvokst uten å spise kjøtt. Så for meg er det det som er det naturlige. Jeg bruker ikke ordet veganer/vegetarianer, fordi det er ord kjøttetere bruker om det de tror ikke-kjøttetere er/spiser. I stedet bruker jeg ordet kjøtteter om dem, og trenger ikke noen spesiell merkelapp på oss andre som ikke liker å gafle i oss hunder, katter, rotter, mus, griser og kuer, og andre ting som kjøttetere på verdensbasis spiser. For meg er det helt utenkelig å la kjøttetere gå amok med kjøtt på mitt kjøkken, eller ta med kjøtt inn i mitt hjem. Jeg antar at kjøttetere heller ikke ville likt det om en kannibal brukte deres kjøkkenredskaper for å tilberede en gammel tante. Hvis du ikke er kjøtteter: Ville du akseptert at kjøttetere hadde kjøtt ved bordet eller på kjøkkenet i ditt hjem? Anonymkode: 62293...231 Akkurat dette du skriver, det er grunnen til at veganere blir sett på som sære og vanskelige mennesker. Veganere vil aldri få et positivt rykte sålenge sånne folk som deg uttaler seg på denne måten. Du spiser hva du vil og lager hva du vil i ditt kjøkken og forventer respekt for det, og det samme gjør folk som spiser kjøtt. Det kan da ikke være nødvendig å spy eder og galle for å markere ditt standpunkt. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WhisperingWind Skrevet 5. september 2019 #39 Del Skrevet 5. september 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det rart at vi vegetarianere blir sett på som klin gærne innimellom? .....men jeg er galest av oss alle. Jeg til og med tilbereder kjøttretter i hjemmet! 😅 Anonymkode: 2dc31...d09 Nå banner du kirken! VIK fra oss tapte lam 🐑🐑🐑🤪😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 5. september 2019 #40 Del Skrevet 5. september 2019 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå