Gå til innhold

Er kjøttetere velkommen i ditt hus?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er oppvokst uten å spise kjøtt. Så for meg er det det som er det naturlige. Jeg bruker ikke ordet veganer/vegetarianer, fordi det er ord kjøttetere bruker om det de tror ikke-kjøttetere er/spiser. I stedet bruker jeg ordet kjøtteter om dem, og trenger ikke noen spesiell merkelapp på oss andre som ikke liker å gafle i oss hunder, katter, rotter, mus, griser og kuer, og andre ting som kjøttetere på verdensbasis spiser.

For meg er det helt utenkelig å la kjøttetere gå amok med kjøtt på mitt kjøkken, eller ta med kjøtt inn i mitt hjem. Jeg antar at kjøttetere heller ikke ville likt det om en kannibal brukte deres kjøkkenredskaper for å tilberede en gammel tante.

Hvis du ikke er kjøtteter: Ville du akseptert at kjøttetere hadde kjøtt ved bordet eller på kjøkkenet i ditt hjem?

Anonymkode: 62293...231

Det var da voldsomt til angrep på "kjøttetere". Har du opplevd at disse går amok på ditt kjøkken?

Endret av Arabella
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser hverken rotter, katter hunder, mus eller gris. Kunne ikke tenkt meg det. Spiser heller ikke bare kjøtt, så kjøtteter er egentlig litt misvisende.

Du sier du ikke vil sette merkelapper, men det er jo akkurat det du gjør. At du ikke vil spise kjøtt, og ikke vil ha det tilberedt på din kjøkkenbenk er helt greit. Men å sammenligne det med å slakte en gammel tante på benken blir for dumt. Det er faktisk vesentlig forskjell på kjøttspising og kannibalisme. Sistnevnte er heldigvis ulovlig.

Normale veganere lever livene sine uten å blande seg oppi hva andre har på tallerkenen. Men religiøse folk som deg, er grunnen til at mange styrer unna veganere i det hele tatt.

Anonymkode: 4add6...e44

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SoWhat? skrev:

Det som er så rart med en del vegetarianere og helt klart, spesielt veganere, er at dere er så mye mer opptatt av å kritisere og angripe kjøtteterne. Hvorfor det? Kan dere ikke heller snakke om livsstilen uten å ha fokus på motparten? Alt skal handle så mye om konkurranse heeele tiden. "Jeg er best", "Nei, jeg er det" osv osv osv. Kan dere ikke bare slutte? Vi er ute fra sandkassa nå skulle en tro.

Jeg hadde med pizza med skinke til min venninne som er veganer. Hun ba meg ikke gå nei 😄 da hadde jeg trodd at det hadde rablet for henne. Fader så mange uten bakkekontakt. 

Rart? Dere støtter drap på dyr

Anonymkode: 4ab34...534

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, WhisperingWind skrev:

Wow. Ekstrem much? Jeg tenker at folk eter hva de vil. Og jeg har ingen problemer med å servere kjøtt her da det er mitt valg å være vegetarianer. Min mann og sønn bestemmer selv hva de vil spise.

 

Så du tenker det om kannibaler og, ok.

Anonymkode: 4ab34...534

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rart? Dere støtter drap på dyr

Anonymkode: 4ab34...534

Oftest, så dreper jeg de selv også..  Smaker gjerne litt bedre da.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å være ekstremist er aldri kledelig.

Jeg ville ikke bedt en "planteeter" om å snu i døra, fordi han myrder gulrøtter ved å dra dem opp av jorda og fortære dem, samt alle de andre stakkars levende plantene som dør for hans skyld.

Anonymkode: 888f8...c22

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La meg gjette: Helgeperm fra institusjonen/ døgnposten og så kjeder du deg litt?

Anonymkode: aa7b9...9dd

Rapportert. Hold deg saklig eller la vær å skrive 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Oppgitt78 skrev:

Oftest, så dreper jeg de selv også..  Smaker gjerne litt bedre da.

Lurer på om kannibaler tenker det samme

Anonymkode: 4ab34...534

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Å være ekstremist er aldri kledelig.

Jeg ville ikke bedt en "planteeter" om å snu i døra, fordi han myrder gulrøtter ved å dra dem opp av jorda og fortære dem, samt alle de andre stakkars levende plantene som dør for hans skyld.

Anonymkode: 888f8...c22

Du kan ikke så mye om dette, tydeligvis 🤦🏻‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forumhei
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er oppvokst uten å spise kjøtt. Så for meg er det det som er det naturlige. Jeg bruker ikke ordet veganer/vegetarianer, fordi det er ord kjøttetere bruker om det de tror ikke-kjøttetere er/spiser. I stedet bruker jeg ordet kjøtteter om dem, og trenger ikke noen spesiell merkelapp på oss andre som ikke liker å gafle i oss hunder, katter, rotter, mus, griser og kuer, og andre ting som kjøttetere på verdensbasis spiser.

For meg er det helt utenkelig å la kjøttetere gå amok med kjøtt på mitt kjøkken, eller ta med kjøtt inn i mitt hjem. Jeg antar at kjøttetere heller ikke ville likt det om en kannibal brukte deres kjøkkenredskaper for å tilberede en gammel tante.

Hvis du ikke er kjøtteter: Ville du akseptert at kjøttetere hadde kjøtt ved bordet eller på kjøkkenet i ditt hjem?

Anonymkode: 62293...231

Du må søke hjelp min venn♥️ ikke vondt ment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Lurer på om kannibaler tenker det samme

Anonymkode: 4ab34...534

Det finner du sikkert svaret på, hvis du dykker ned i de mørkere avkrokene av nettet. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er oppvokst uten å spise kjøtt. Så for meg er det det som er det naturlige. Jeg bruker ikke ordet veganer/vegetarianer, fordi det er ord kjøttetere bruker om det de tror ikke-kjøttetere er/spiser. I stedet bruker jeg ordet kjøtteter om dem, og trenger ikke noen spesiell merkelapp på oss andre som ikke liker å gafle i oss hunder, katter, rotter, mus, griser og kuer, og andre ting som kjøttetere på verdensbasis spiser.

For meg er det helt utenkelig å la kjøttetere gå amok med kjøtt på mitt kjøkken, eller ta med kjøtt inn i mitt hjem. Jeg antar at kjøttetere heller ikke ville likt det om en kannibal brukte deres kjøkkenredskaper for å tilberede en gammel tante.

Hvis du ikke er kjøtteter: Ville du akseptert at kjøttetere hadde kjøtt ved bordet eller på kjøkkenet i ditt hjem?

Anonymkode: 62293...231

Tvert i mot- jeg har kuttet ut alle vegetarianer da jeg gidder ikke å må tilpasse måltider hver gang de skal komme til oss.  De kan takke seg selv - er dritt lei kommentarer mot oss som velger å spise kjøtt med glede!

Anonymkode: b1bb9...252

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tvert i mot- jeg har kuttet ut alle vegetarianer da jeg gidder ikke å må tilpasse måltider hver gang de skal komme til oss.  De kan takke seg selv - er dritt lei kommentarer mot oss som velger å spise kjøtt med glede!

Anonymkode: b1bb9...252

Tror ikke de vil komme til dere uansett. Med den holdningen der 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Arabella skrev:

Det var da voldsomt til angrep på "kjøttetere". Har du opplevd at disse går amok på ditt kjøkken?

Alle vet jo at hvis du slipper en kjøtteter inn på kjøkkenet ditt, så vil de automatisk gå amok og trylle frem de lekreste retter.. 😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er oppvokst uten å spise kjøtt. Så for meg er det det som er det naturlige. Jeg bruker ikke ordet veganer/vegetarianer, fordi det er ord kjøttetere bruker om det de tror ikke-kjøttetere er/spiser. I stedet bruker jeg ordet kjøtteter om dem, og trenger ikke noen spesiell merkelapp på oss andre som ikke liker å gafle i oss hunder, katter, rotter, mus, griser og kuer, og andre ting som kjøttetere på verdensbasis spiser.

For meg er det helt utenkelig å la kjøttetere gå amok med kjøtt på mitt kjøkken, eller ta med kjøtt inn i mitt hjem. Jeg antar at kjøttetere heller ikke ville likt det om en kannibal brukte deres kjøkkenredskaper for å tilberede en gammel tante.

Hvis du ikke er kjøtteter: Ville du akseptert at kjøttetere hadde kjøtt ved bordet eller på kjøkkenet i ditt hjem?

Anonymkode: 62293...231

Er det gøy med alle disse trolletrådene?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Slipper inn og ut katta rett som det er.....den går litt amok i fettfatet en gang iblant.

Anonymkode: 3e32b...d8d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Maude said:

Alle som kommer inn i mitt hus får servert vegetarisk mat. Har aldri fått noen reaksjoner på det. Folk med andre kostholdspreferanser er selvsagt velkomne, men jeg ønsker ikke at det skal tilberedes kjøtt/fisk på mitt kjøkken. 

De eneste som ikke er velkomne er folk som stemmer FrP, helt uavhengig av hva de spiser.

😂 spør du virkelig folk hva de stemmer før de får komme inn? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rart? Dere støtter drap på dyr

Anonymkode: 4ab34...534

Støtter slakt av dyr ja. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...