Gå til innhold

Når HUN blir rar etter sex - alt håp ute?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er forskjellen på menn og kvinner her? En mann som får sex og kutter tvert dama vs en dame som gjør akkurat det samme? Er de kun ute etter sex, eller fant de ut at de ikke likte dama/mannen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun likte deg nok ikke såå godt til å starte med, og nå har hun fått det bekreftet hvor lite hun liker deg. Jo mer ´´på´´du er, jo mer ´´av´´blir hun. Det beste er nok å gi samme mynt tilbake, og kanskje da våkner hennes interesse igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke hvor hardt det er for deg og skjønne at hun ikke vil ha deg, hun er ferdig med deg, gå videre.

Slutt og være en sånn guttevalp.. jeez

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest no-no-noir
1 time siden, wintergirl skrev:

Jenta er ingen offer som flere her prøver å få henne til å virke som. Kanskje hun bare ville ha sex, kanskje hun har misforstått noe, kanskje hun er teit og utnytter menn osv osv.... Send henne en mld og spør om det har skjedd noe som gjør at hun ikke vil snakke med deg.

Så enig! Blir oppgitt av svarene her som nærmest tar for gitt at hun har blitt utnyttet. Merkelig, diskriminerende tankegang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, livetleiav skrev:

Du virker veldig ung og veldig naiv  :)

Kvinner kan også være seksuelle samtidig som de er forelsket/betatt.

Og du virker som en besserwisser som ikke har peiling på andre enn deg selv. 

Anonymkode: aee92...ea5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker disse alternativene: 

Har du ligget mye rundt i fadderuka? Flaut hvis du pulte venninnen hennes rett før/etterpå. Da skjønner jeg hun ikke eg gira, føler seg ikke prioritert.

Kanskje du er for «PÅ» ? Kanskje hun er var mer ute etter «et knull»? (Hvis det kun har var vært seksuell prat i forkant?) og du «elsket» med henne?

Spør om hun vil være FF, ikke gå rundt grøten 🥳 Lykke til 

Anonymkode: 1c408...5e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er slem, dårlig i senga, har liten penis og er en bitter incel.

Hun er et stakkarslig offer som har blitt utnyttet av deg. 

Anonymkode: cfa52...140

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, no-no-noir skrev:

Så enig! Blir oppgitt av svarene her som nærmest tar for gitt at hun har blitt utnyttet. Merkelig, diskriminerende tankegang.

Ja, alltid synd på dama når det kommer til det seksuelle. Akkurat som kvinner ikke kan være full av faen og utnytte andre. Tviler egentlig på at Ts har gjort noe fælt at hun ikke engang kan snakke med han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nok av tråder om at vi menn forandrer oss og blir distanserte etter sex, men finner ikke mange om det motsatte. Og der er jeg nå..

Har flørtet siden fadderuka med én i klassen. Det har vært mest seksuelt ladet flørting på meldinger og IRL og vi har klint endel ute på byen og rundt omkring på universitetet. Så hadde vi sex her om dagen og etter det... ingenting. Hun svarer kort og høflig på meldinger, ser bort når jeg prøver å møte blikket hennes og den ene gangen vi snakket sammen var hun helt kald og behandlet meg som en hvilken som helst venn. Sexen var ganske bra til å være første gang sånn jeg ser det og alt virket veldig bra etterpå.

Jeg har ikke følelser eller noe, men hun er sykt digg og jeg har lyst på mer av henne. Dessuten liker jeg ikke tanken på at jeg evt. er dårlig i senga. Så: Hvordan bryte isen igjen og enten fortsette (første pri) eller i det minste finne ut av hvorfor det ikke funka for henne?

Anonymkode: 8b18f...75f

Vil vel si med typ 100 % sikkerhet at når hun behandler deg sånn etterpå, så var ikke opplevelsen like bra for henne/ levde ikke opp til forventningene hennes. 🐵

Legg det bak deg og finn en annen du matcher bedre med. Tror det kommer lite godt ut av - muligens enda dårligere selvbilde?- hvis du skal fortsette å "finne ut / mase" på henne og høre om "hvorfor , var det ikke bra sex? " osv.

Du vet vel egentlig svarene på alle de spørsmålene innerst inne. Neste dame du treffer på blir du kanskje ikke kvitt etter dere har sex, så ingen grunn til å grave seg ned eller få dårlig selvtillit. Skjer det igjen og igjen, så ja, da har du jo et problem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er nok ikke det, damer i dag har ingen sjel, ingen følelser, de er kun opptatt av overflatiske ting.

Anonymkode: 40702...7b4

Du beskriver menn slik de alltid har vært.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som mann legger du nok mye mer følelser og nærhet i sex, for kvinner er du nok bare nok et knull, nærmest som en ting. Menn og kvinner er VELDIG forskjellige på dette området.

Anonymkode: 40702...7b4

For noe tull du skriver....stemmer ikke. Ikke for meg og de jeg kjenner....tar ikke lett på sex nei.

Anonymkode: 02e2a...d39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 hours ago, wintergirl said:

Jeg synes noen gjør henne til et offer ved å si at hun merket at han bare var ute etter sex og ikke tok henne som hun var. Akkurat det vet jo ingen av oss. Kvinner kan også utnytte menn og bruke kroppen deres😄 Det var det jeg mente. Håper Ts får svar da.

Det er da ingen som gjør henne til et offer i denne tråden?

Enten var TS dårlig i senga eller hun var ute etter noe mer enn sex og tar avstand til ham nå fordi han ikke er det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, wintergirl said:

Hva er forskjellen på menn og kvinner her? En mann som får sex og kutter tvert dama vs en dame som gjør akkurat det samme? Er de kun ute etter sex, eller fant de ut at de ikke likte dama/mannen?

Damer som får god pikk tar gjerne et par runder til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nok av tråder om at vi menn forandrer oss og blir distanserte etter sex, men finner ikke mange om det motsatte. Og der er jeg nå..

Har flørtet siden fadderuka med én i klassen. Det har vært mest seksuelt ladet flørting på meldinger og IRL og vi har klint endel ute på byen og rundt omkring på universitetet. Så hadde vi sex her om dagen og etter det... ingenting. Hun svarer kort og høflig på meldinger, ser bort når jeg prøver å møte blikket hennes og den ene gangen vi snakket sammen var hun helt kald og behandlet meg som en hvilken som helst venn. Sexen var ganske bra til å være første gang sånn jeg ser det og alt virket veldig bra etterpå.

Jeg har ikke følelser eller noe, men hun er sykt digg og jeg har lyst på mer av henne. Dessuten liker jeg ikke tanken på at jeg evt. er dårlig i senga. Så: Hvordan bryte isen igjen og enten fortsette (første pri) eller i det minste finne ut av hvorfor det ikke funka for henne?

Anonymkode: 8b18f...75f

Du gå bort til henne en dag, spør om dere kan prate og spør rett ut hvorfor hun unngår deg. Viss hun sier hun ikke unngår deg og kommer med unnskyldninger så svarer du at du ble ikke født i går og vet når noen unngår deg og at det hadde vært greit med et ærlig svar. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, WonderWomaan said:

Du gå bort til henne en dag, spør om dere kan prate og spør rett ut hvorfor hun unngår deg. Viss hun sier hun ikke unngår deg og kommer med unnskyldninger så svarer du at du ble ikke født i går og vet når noen unngår deg og at det hadde vært greit med et ærlig svar. 

TS har fått et svar. Hun vil ikke gjøre det igjen. Hjelper lite om han presser henne på den måten der.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, livetleiav skrev:

TS har fått et svar. Hun vil ikke gjøre det igjen. Hjelper lite om han presser henne på den måten der.

Skjønner, fikk ikke lest svaret, siden leste ikke hver eneste svar i tråden...
Har ikke sagt noe om at han skal presse henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, WonderWomaan said:

Skjønner, fikk ikke lest svaret, siden leste ikke hver eneste svar i tråden...
Har ikke sagt noe om at han skal presse henne.

Hun har allerede avvist ham. At han skal konfrontere henne slik du oppfordrer til er jo bare å demonstrere lav sosial iq.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig så syns jeg hun virker veldig kjølig, men så lenge du respekterte hennes grenser og behandlet henne fint før og etter, så er det mest sannsynlig at sexen var en nedtur for henne. Spesielt med ons eller ff så er en orgasme veldig viktig og målet for oss kvinner også, om dere ikke hadde rette kjemien eller du var mest fokusert på deg selv. Så angrer hun nok på hele opplegget og ønsker ikke investere mer tid. Hun gjør det iallefall klart at hun ikke ønsker å gjenta opplevelsen.

Om du trenger svar, så ville jeg sendt henne melding. Om du ikke får svar, så får du bare ta det på tabbekvoten du også. 

Anonymkode: 93d8e...861

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...