Gå til innhold

Når HUN blir rar etter sex - alt håp ute?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nok av tråder om at vi menn forandrer oss og blir distanserte etter sex, men finner ikke mange om det motsatte. Og der er jeg nå..

Har flørtet siden fadderuka med én i klassen. Det har vært mest seksuelt ladet flørting på meldinger og IRL og vi har klint endel ute på byen og rundt omkring på universitetet. Så hadde vi sex her om dagen og etter det... ingenting. Hun svarer kort og høflig på meldinger, ser bort når jeg prøver å møte blikket hennes og den ene gangen vi snakket sammen var hun helt kald og behandlet meg som en hvilken som helst venn. Sexen var ganske bra til å være første gang sånn jeg ser det og alt virket veldig bra etterpå.

Jeg har ikke følelser eller noe, men hun er sykt digg og jeg har lyst på mer av henne. Dessuten liker jeg ikke tanken på at jeg evt. er dårlig i senga. Så: Hvordan bryte isen igjen og enten fortsette (første pri) eller i det minste finne ut av hvorfor det ikke funka for henne?

Anonymkode: 8b18f...75f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette lukter av under gjennomsnittlig størrelse på penis dessverre.

Anonymkode: 37b5c...75f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Dette lukter av under gjennomsnittlig størrelse på penis dessverre.

Anonymkode: 37b5c...75f

Haha. Det kan være så mye annet.

Jeg har hatt sex med flere menn med gigapenis som jeg ikke ville ha sex med igjen.

Hvis du tror stor penis er det eneste spl teller er du veldig ung og/eller veldig uerfaren 😂😂

Anonymkode: 2feb3...acd

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest no-no-noir

Flørtingen og "jakten" kan være det beste for kvinner også noen ganger! Særlig hvis dere er tidlig i studietiden og hun kanskje vil utforske litt så gir det mening at lufta går ut av ballongen etter sex...gitt at sexen ikke var fyrverkeri, men kanskje heller helt OK?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har ikke følelser eller noe, men hun er sykt digg og jeg har lyst på mer av henne.

Så det er helt ok å utnytte henne om hun hadde følelser, mener du?

Kanskje hun skjønte at du var ei klyse og derfor gir faen i deg.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke følelser eller noe, men hun er sykt digg og jeg har lyst på mer av henne. Dessuten liker jeg ikke tanken på at jeg evt. er dårlig i senga. Så: Hvordan bryte isen igjen og enten fortsette (første pri) eller i det minste finne ut av hvorfor det ikke funka for henne?

Som mann legger du nok mye mer følelser og nærhet i sex, for kvinner er du nok bare nok et knull, nærmest som en ting. Menn og kvinner er VELDIG forskjellige på dette området.

Anonymkode: 40702...7b4

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Som mann legger du nok mye mer følelser og nærhet i sex, for kvinner er du nok bare nok et knull, nærmest som en ting. Menn og kvinner er VELDIG forskjellige på dette området.

Anonymkode: 40702...7b4

Det er nok heller motsatt.

Eller var dette et forsøk på ironi?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, livetleiav skrev:

Så det er helt ok å utnytte henne om hun hadde følelser, mener du?

Kanskje hun skjønte at du var ei klyse og derfor gir faen i deg.

Beklager misforståelsen, det der har jeg aldri sagt eller ment.

5 minutter siden, no-no-noir skrev:

Flørtingen og "jakten" kan være det beste for kvinner også noen ganger! Særlig hvis dere er tidlig i studietiden og hun kanskje vil utforske litt så gir det mening at lufta går ut av ballongen etter sex...gitt at sexen ikke var fyrverkeri, men kanskje heller helt OK?

Takk for bra svar. Gir mening. Jeg får vel heller bare fortrenge trangen til å finne ut hvordan jeg kunne ha vært fyrverkeri for henne..

Anonymkode: 8b18f...75f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å sette meg inn i situasjonen i det hele tatt. Hvorfor vil man ha sex med en person man ikke har følelser for? Kanskje hun følte at du bare var ute etter kroppen hennes?

Anonymkode: 08c7c...4a5

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, livetleiav skrev:

Det er nok heller motsatt.

Eller var dette et forsøk på ironi?

Det var kanskje motsatt for 30 eller 40 år siden, men i dag er nok det der en helt korrekt beskrivelse!

Anonymkode: 32312...a03

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Så hadde vi sex her om dagen og etter det... ingenting. Hun svarer kort og høflig på meldinger, ser bort når jeg prøver å møte blikket hennes og den ene gangen vi snakket sammen var hun helt kald og behandlet meg som en hvilken som helst venn. Sexen var ganske bra til å være første gang sånn jeg ser det og alt virket veldig bra etterpå...... Dessuten liker jeg ikke tanken på at jeg evt. er dårlig i senga. 

Anonymkode: 8b18f...75f

Du vedt godt at det var dålige for henne. Og at hun klarer ikke å kommunisere. Hva du forventer du å oppnå ved å ha en sånn diskusjon som hun vil sikkert tro er konfrontasjon. 

La være og dra videre.

At det var dårlig for henner betyr ikke nødvendig at du selv er dårlig. Kansje dårlig kjemi mellom dere to.

I hvertfall det spiller ingen rolle. Dra videre uten å tenke mye på det.

Anonymkode: d8b0f...a69

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Beklager misforståelsen, det der har jeg aldri sagt eller ment.

Hva er det jeg misforstår?

Hun er god nok for sex, men følelser har du ikke.

Jeg hadde også dumpet deg. Hun setter vel seg selv høyere enn å være tømmestasjonen din.

 

Endret av livetleiav
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det var kanskje motsatt for 30 eller 40 år siden, men i dag er nok det der en helt korrekt beskrivelse!

Anonymkode: 32312...a03

Nei. 

Du kan lese deg opp om oxytocin.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, livetleiav skrev:

Det er nok heller motsatt.

Er nok ikke det, damer i dag har ingen sjel, ingen følelser, de er kun opptatt av overflatiske ting.

Anonymkode: 40702...7b4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Er nok ikke det, damer i dag har ingen sjel, ingen følelser, de er kun opptatt av overflatiske ting.

Anonymkode: 40702...7b4

Oxytocin. Google er din venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, livetleiav skrev:

Hva er det jeg misforstår?

Hun er god nok for sex, men følelser har du ikke.

Jeg hadde også dumpet deg. Hun settervel seg selv høyere enn å værw tømmestasjonen din.

 

Ikke ødelegg tråden min takk. Jeg kan helt fint diskutere dette for vi har ulike syn på etikken i sex uten følelser, men det må bli i en annen tråd. På forhånd takk.

Anonymkode: 8b18f...75f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Ikke ødelegg tråden min takk. Jeg kan helt fint diskutere dette for vi har ulike syn på etikken i sex uten følelser, men det må bli i en annen tråd. På forhånd takk.

Anonymkode: 8b18f...75f

Jeg deltar i tråden din, din gjøk. 

For alt du vet er jeg dama som avviser deg nå.

Noen kvinner vil faktisk ikke være hun med "sykt digg kropp" som du ikke har følelser for, men gjerne vil ha sex med.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, livetleiav skrev:

Jeg deltar i tråden din, din gjøk. 

For alt du vet er jeg dama som avviser deg nå.

Noen kvinner vil faktisk ikke være hun med "sykt digg kropp" som du ikke har følelser for, men gjerne vil ha sex med.

DET kan jeg svare på. Påstander om at jeg utnytta henne er off-topic og kan heller diskuteres i en annen tråd.

All flørting mellom oss har vært så godt som hundre prosent seksuell. Hun har vært pådriveren. Så det virker svært lite sannsynlig at hun ikke ville ha sex for sexens skyld. Hun er med andre ord helt sikker ikke deg 😘

Anonymkode: 8b18f...75f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

DET kan jeg svare på. Påstander om at jeg utnytta henne er off-topic og kan heller diskuteres i en annen tråd.

All flørting mellom oss har vært så godt som hundre prosent seksuell. Hun har vært pådriveren. Så det virker svært lite sannsynlig at hun ikke ville ha sex for sexens skyld. Hun er med andre ord helt sikker ikke deg 😘

Anonymkode: 8b18f...75f

Du virker veldig ung og veldig naiv  :)

Kvinner kan også være seksuelle samtidig som de er forelsket/betatt.

Endret av livetleiav
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...