AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #221 Del Skrevet 23. oktober 2019 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk sånn "super like" av han på tinder og vi pratet litt. Jeg visste ikke at han hadde vært med i dette programmet før han fortalte det til meg på tindern. Men ja, han virket litt rar Anonymkode: 8c975...091 Når da? Både han og Vegard har superlike meg. Kanskje i sammenheng med programmet? Vet tv2 rekrutterte på den måten til konseptet hvor kjendiser skulle date. Vi har nok gått glipp av noe der ass 😅 Anonymkode: 49db4...cf4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #222 Del Skrevet 25. oktober 2019 Jeg skjønner meg ikke på hun Inger, jeg. Hun er jo usedvanlig pen og søt, men det er bare fnis og knis og overfladisk prat. Jeg tror ikke hun finner noen. Anonymkode: 51d6c...703 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #223 Del Skrevet 25. oktober 2019 Sjekk instagrammen til han fra nord i dag. Story. Er ingen tvil om hvem han ender opp med tror jeg😆 Anonymkode: 9d1b3...d83 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #224 Del Skrevet 25. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sjekk instagrammen til han fra nord i dag. Story. Er ingen tvil om hvem han ender opp med tror jeg😆 Anonymkode: 9d1b3...d83 Hvem hvem?? Har han ikke på insta! Anonymkode: cb4db...54c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #225 Del Skrevet 25. oktober 2019 Andrejoh på insta Anonymkode: 9d1b3...d83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #226 Del Skrevet 25. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Andrejoh på insta Anonymkode: 9d1b3...d83 Men han har privat instagram, kan du ikke fortelle Anonymkode: 0eb87...6c2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #227 Del Skrevet 25. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner meg ikke på hun Inger, jeg. Hun er jo usedvanlig pen og søt, men det er bare fnis og knis og overfladisk prat. Jeg tror ikke hun finner noen. Anonymkode: 51d6c...703 Usedvanlig pen og søt nei nå får du gi deg.. Like kjedelig utseende som personlighet.. (Ser gammel ut btw) Anonymkode: 8598d...80d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #228 Del Skrevet 26. oktober 2019 8 hours ago, AnonymBruker said: Andrejoh på insta Anonymkode: 9d1b3...d83 Utdyp? Han har priv insta. Anonymkode: a755f...226 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 26. oktober 2019 #229 Del Skrevet 26. oktober 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner meg ikke på hun Inger, jeg. Hun er jo usedvanlig pen og søt, men det er bare fnis og knis og overfladisk prat. Jeg tror ikke hun finner noen. Anonymkode: 51d6c...703 Enig. Bare fnising og knising. Irriterende å se på egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #230 Del Skrevet 26. oktober 2019 På 21.10.2019 den 20.50, AnonymBruker skrev: Hun som fikk skryt for brownien og takka som det var hun som hadde lagd den, var det ikke en Toro pose vi så hun brukte da?🙈🙈🙈 Anonymkode: b31e8...ac1 Det reagerte jeg også på. Hun snakka om at hun var såååå spent på «kaken sin som hun skulle bake» som hun sa. Altså.. Toro brownies! Jeg anser ikke det som baking. Og det er vel ikke så mye å være spent på? Du blander pulveret med vann... voila 😂 På 22.10.2019 den 12.51, AnonymBruker skrev: Jeg forstår ikke helt denne fascinasjonen for Simen her inne. Mulig barten står i veien for min del 😅 Anonymkode: 49db4...cf4 Fatter det ikke jeg heller! Haaaater den barten 😂 Han ser ut som en fjott med den synes jeg 🙈 Huff det var slemt, men jeg hater bart 🙈 Hjelper ikke at han «lesper» heller 🤷🏼♀️ På 22.10.2019 den 12.57, AnonymBruker skrev: Noen her inne som finner Andreas sexy? Jeg klarer ikke helt se hva folk finner tiltrekkende med han! 🙈 Anonymkode: 9d1b3...d83 Har litt problemer med å se for meg han med kjæreste i det hele tatt 🙈 Virker veldig klønete 🙈 På 22.10.2019 den 13.24, AnonymBruker skrev: Synes hun høye til Atle er veldig vakker. Artig at det er en som er veldig høy og en som er veldig lav. Anonymkode: 55f07...2fa Skulle likt å visst hvor høy og hvor lav de to egentlig er, for på TV ser det ut som det er sånn 190 og 140 🙈 Men hun lave, hun er da ekstremt lav? Er hun dverg? Ikke vondt ment på noen måte! Men hvor går grensen egentlig for når man er det? Anonymkode: 18dd6...a64 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #231 Del Skrevet 27. oktober 2019 Jeg følger Hannah på insta, hun har lagt ut kyssesnap med Ida hvor hun skriver "når André velger inger over oss tre friere" sikkert ironisk, men før så var deltakerne veldig forsiktige med hva de la ut på some? Anonymkode: 79739...811 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #232 Del Skrevet 27. oktober 2019 Den barten til Simen kalles pedobart 🤣 Anonymkode: 9a46a...cb4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #233 Del Skrevet 27. oktober 2019 Jeg syns frierne har gitt så utrolig lite på seg selv i denne sesongen. Føler ikke jeg har blitt noe særlig kjent med noen av dem. Blir så påfallende at alle gutta til Inger er såå betatt, uten at det virker som de egentlig har hatt noen dype samtaler. Skikkelig utseende-fokus. Anonymkode: f379d...64c 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #234 Del Skrevet 27. oktober 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns frierne har gitt så utrolig lite på seg selv i denne sesongen. Føler ikke jeg har blitt noe særlig kjent med noen av dem. Blir så påfallende at alle gutta til Inger er såå betatt, uten at det virker som de egentlig har hatt noen dype samtaler. Skikkelig utseende-fokus. Anonymkode: f379d...64c De gutta kan få seg langt penere jente enn Inger på utsiden da! Kanskje ikke trønderbarten, men ellers synes jeg faktisk de gutta er utrolig kjekke! Hun er søt, men har noe «gammelt» over seg. Min mening da:) og ja - gørrkjedelig🙈😂 Anonymkode: 9d1b3...d83 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #235 Del Skrevet 27. oktober 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: De gutta kan få seg langt penere jente enn Inger på utsiden da! Kanskje ikke trønderbarten, men ellers synes jeg faktisk de gutta er utrolig kjekke! Hun er søt, men har noe «gammelt» over seg. Min mening da:) og ja - gørrkjedelig🙈😂 Anonymkode: 9d1b3...d83 Herregud, skjerp dere! Hvorfor legger dere ut sånt i all offentlighet? Det er slemt å si at folk har "noe gammelt over seg" og at de er "gørrkjedelige". Hun kan lett komme innpå her og lese det dere har skrevet. Inger fremstår som en søt og hyggelig jente, og fortjener ikke denne dissingen. Anonymkode: 0a4d3...3f5 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 27. oktober 2019 #236 Del Skrevet 27. oktober 2019 Jeg kunne ALDRI vært sammen med en bonde! Det er jo masse som må gjøres på gården til en hver tid. Jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb og mere jobb. Man har kanskje litt kjærestetid på kveldstid, men en bonde må opp grytidlig hver dag og han hadde jo forventet at jeg må hjelpe til og bidra på gården. Jeg liker å kunne sove litt lengere i helga. Pluss en bonde bor ofte på landet/bygda og ikke særlig sentralt. Jeg vil bo i byen jeg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #237 Del Skrevet 27. oktober 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns frierne har gitt så utrolig lite på seg selv i denne sesongen. Føler ikke jeg har blitt noe særlig kjent med noen av dem. Blir så påfallende at alle gutta til Inger er såå betatt, uten at det virker som de egentlig har hatt noen dype samtaler. Skikkelig utseende-fokus. Anonymkode: f379d...64c Jeg lurer på om det gikk oftere på TV før? To ganger i uka? Mener også at jeg har blitt bedre kjent med bøndene tidligere. Nå er det raskt innom før det er videre i programmet... Anonymkode: 76fcc...47f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #238 Del Skrevet 28. oktober 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer på om det gikk oftere på TV før? To ganger i uka? Mener også at jeg har blitt bedre kjent med bøndene tidligere. Nå er det raskt innom før det er videre i programmet... Anonymkode: 76fcc...47f Jeg er ganske sikker på at programmet gikk både mandager og torsdager for en del år siden. Anonymkode: 49db4...cf4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #239 Del Skrevet 28. oktober 2019 På 23.10.2019 den 9.53, AnonymBruker skrev: Den ene frieren til Else er råkjekk 🙊 Anonymkode: 371c6...8aa Hvem da? Hvilken tenker du på? Anonymkode: a8d97...3f0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kindagirl Skrevet 28. oktober 2019 #240 Del Skrevet 28. oktober 2019 Herregud for en klein reklame som går for programmet nå.. Atle som står i baris å rydder høy samtidig som de har limt det sammen med et klipp av damene som sitter på solsengen å liksom glor på ham... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå