AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #241 Skrevet 28. oktober 2019 Jeg synes at Inger prater så lite! Bare korte ord og setninger. Anonymkode: 56234...dee 17
smalls Skrevet 28. oktober 2019 #242 Skrevet 28. oktober 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes at Inger prater så lite! Bare korte ord og setninger. Anonymkode: 56234...dee Ja, og fnising etter en settning 🤦♀️ 12
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #243 Skrevet 28. oktober 2019 Helt enig, Inger er merksnodig. Anonymkode: a755f...226 10
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #244 Skrevet 28. oktober 2019 På 27.10.2019 den 13.13, smalls skrev: Jeg kunne ALDRI vært sammen med en bonde! Det er jo masse som må gjøres på gården til en hver tid. Jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb og mere jobb. Man har kanskje litt kjærestetid på kveldstid, men en bonde må opp grytidlig hver dag og han hadde jo forventet at jeg må hjelpe til og bidra på gården. Jeg liker å kunne sove litt lengere i helga. Pluss en bonde bor ofte på landet/bygda og ikke særlig sentralt. Jeg vil bo i byen jeg. Det er en livsstil å være sammen med en bonde. Perfekt for oss som aldri kunne tenkt oss å bo i en by🙈 Det høres forresten ikke ut som du vet hva du snakker om🙈 Anonymkode: bfd33...fd3 4
Sally-Go-Round Skrevet 28. oktober 2019 #245 Skrevet 28. oktober 2019 Interessant det hun Marte sier om Atle. Det virker ikke som han er interessert i noen av dem. Det kan hende han sier det, men kroppsspråket er så tafatt! Jeg tror at Andreas sender Ida E hjem, at det er henne som han ikke trodde hadde sånne følelser. 3
smalls Skrevet 28. oktober 2019 #246 Skrevet 28. oktober 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er en livsstil å være sammen med en bonde. Perfekt for oss som aldri kunne tenkt oss å bo i en by🙈 Det høres forresten ikke ut som du vet hva du snakker om🙈 Anonymkode: bfd33...fd3 Ok, så forklar heller hva jeg tar feil av da 🙈
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #247 Skrevet 28. oktober 2019 Uff blir litt klein av Andreas. Måten han kommuniserer på. Anonymkode: 56234...dee 8
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #248 Skrevet 28. oktober 2019 7 minutter siden, smalls skrev: Ok, så forklar heller hva jeg tar feil av da 🙈 Det er ikke bare jobb, jobb, jobb og mere jobb. Ganske feil inntrykk tv2 gir. Det er selvfølgelig perioder med mye arbeid. Men den tiden man får sammen, en kaffekopp i solveggen, fordi man har tid, fjelltur hele dagen på høsten, fordi man har muligheten, lang og god lunsj, fordi jobben er gjort. Dessuten er det ikke bare jobb som sakt, mange ganger er det mye av hobbyen vår også. Vi driver gård, rett og slett fordi det er en stor interesse, en livsstil og noe man virkelig trives med. Jeg skjønner likevel at det ikke er noe som passe for alle🙂 Anonymkode: bfd33...fd3 9
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #249 Skrevet 28. oktober 2019 Hvem tror dere Inger velger til slutt? Anonymkode: 09599...e6e
j23 Skrevet 28. oktober 2019 #250 Skrevet 28. oktober 2019 Ene frieren til Andreas minner veldig om Marna Haugen! 5
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #251 Skrevet 28. oktober 2019 27 minutter siden, Sally-Go-Round skrev: Interessant det hun Marte sier om Atle. Det virker ikke som han er interessert i noen av dem. Det kan hende han sier det, men kroppsspråket er så tafatt! Jeg tror at Andreas sender Ida E hjem, at det er henne som han ikke trodde hadde sånne følelser. Enig, jeg trodde faktisk han likte Marte best, så dette kom jo som en overraskelse på meg. Og så har han jo sluttet å smile?! Anonymkode: 09599...e6e 5
Sally-Go-Round Skrevet 28. oktober 2019 #252 Skrevet 28. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig, jeg trodde faktisk han likte Marte best, så dette kom jo som en overraskelse på meg. Og så har han jo sluttet å smile?! Anonymkode: 09599...e6e Ikke sant, trodde jeg også! Det er jo noen som blir harde i blikket når de tenker hardt/ er stressa, eneste jeg kan forklare det med. 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #253 Skrevet 28. oktober 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem tror dere Inger velger til slutt? Anonymkode: 09599...e6e Gjermund Anonymkode: 34d2a...2ba 7
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #254 Skrevet 28. oktober 2019 Jeg savner den gamle intro-sangen. 😪 Anonymkode: 856bb...bdd 3
smalls Skrevet 28. oktober 2019 #255 Skrevet 28. oktober 2019 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke bare jobb, jobb, jobb og mere jobb. Ganske feil inntrykk tv2 gir. Det er selvfølgelig perioder med mye arbeid. Men den tiden man får sammen, en kaffekopp i solveggen, fordi man har tid, fjelltur hele dagen på høsten, fordi man har muligheten, lang og god lunsj, fordi jobben er gjort. Dessuten er det ikke bare jobb som sakt, mange ganger er det mye av hobbyen vår også. Vi driver gård, rett og slett fordi det er en stor interesse, en livsstil og noe man virkelig trives med. Jeg skjønner likevel at det ikke er noe som passe for alle🙂 Anonymkode: bfd33...fd3 Ah ok, bare Tv2 som er flinke til å få det til å virke som det er så mye jobbing hele tiden 🙈 My bad. Men siden jeg er oppvokst i by, så hadde det nok blitt en stor overgang å bli sammen med en bonde Jeg tror Inger ender opp med Gjermund jeg også 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #256 Skrevet 28. oktober 2019 9 minutter siden, smalls skrev: Ah ok, bare Tv2 som er flinke til å få det til å virke som det er så mye jobbing hele tiden 🙈 My bad. Men siden jeg er oppvokst i by, så hadde det nok blitt en stor overgang å bli sammen med en bonde Jeg tror Inger ender opp med Gjermund jeg også Som opprinnelig byjente var det en overgang ja, men det er vel rundt 15 år siden nå🙂 Bondelivet er godt🙂 også er det jo også slik, at man vanligvis har egen jobb. Jeg jobber fullt utenom gården, fordi jeg liker mennesker og det sosiale. Og da er det jo ikke sånn at når jeg kommer hjem etter min arbeidsdag, at bonden pisker meg i arbeid, at jeg må gå i fjøset og hjelpe til med alt mulig ute. Også der synes jeg tv2 feiler litt, at man skal jobbe og hjelpe til med gårdsdriften hele tiden. Jeg tror ikke Inger blir å ende opp med noen av de jeg🙈 Anonymkode: bfd33...fd3 3
Gjest Malika Skrevet 28. oktober 2019 #257 Skrevet 28. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Uff blir litt klein av Andreas. Måten han kommuniserer på. Anonymkode: 56234...dee Han er jo bare usikker. Skjønner ikke hva som er kleint med det.
Blekkulfina Skrevet 28. oktober 2019 #258 Skrevet 28. oktober 2019 Inger er jo så kort hele tiden. Og den middagen var bare klein å se på🙈 Han kommer med komplimenter og hun bare svarer kort «så hyggelig da».. knis. Gir ikke noe tilbake og gjør ikke noe for å drive samtalen videre. Det blir nok Gjermund som blir igjen til slutt, men usikker på om det er noe der å bygge videre på. Andreas og Kathrine virker å være en god match, så jeg heier på dem! Like typer, selv med en såpass ulik bakgrunn. Når det gjelder Andre ser det jo lovende ut med Ida, i klippene de viste fra neste program. Han burde riktignok ikke sendt hjem Signe helt enda, hun virker så hel ved og god tvers igjennom. Hanna har jeg ikke særlig trua på dessverre, hun holder ikke ut mer enn en uke på gård langt der ute på landet- må nok ha litt mer action hun gitt😄 Atle og hun med det rødlige håret = sant, ihvertfall tror jeg hun ender opp med ham i finalen, så får vi se om det blir noe mer.. 7
Gjest Malika Skrevet 28. oktober 2019 #259 Skrevet 28. oktober 2019 50 minutter siden, Blekkulfina skrev: Inger er jo så kort hele tiden. Og den middagen var bare klein å se på🙈 Han kommer med komplimenter og hun bare svarer kort «så hyggelig da».. knis. Gir ikke noe tilbake og gjør ikke noe for å drive samtalen videre. Det blir nok Gjermund som blir igjen til slutt, men usikker på om det er noe der å bygge videre på. Andreas og Kathrine virker å være en god match, så jeg heier på dem! Like typer, selv med en såpass ulik bakgrunn. Når det gjelder Andre ser det jo lovende ut med Ida, i klippene de viste fra neste program. Han burde riktignok ikke sendt hjem Signe helt enda, hun virker så hel ved og god tvers igjennom. Hanna har jeg ikke særlig trua på dessverre, hun holder ikke ut mer enn en uke på gård langt der ute på landet- må nok ha litt mer action hun gitt😄 Atle og hun med det rødlige håret = sant, ihvertfall tror jeg hun ender opp med ham i finalen, så får vi se om det blir noe mer.. Ja, hun svarer kort. Men jeg må ha sett en annen middag enn deg. Jeg ser to mennesker som prøver å bli kjent, to mennesker som har følelser for hverandre. Synes det var så herlig å se! Kanskje det eneste klippet fra denne sesongen hvor vi så en skikkelig flørt sånn som jeg husker at en flørt skal være <3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #260 Skrevet 28. oktober 2019 1 time siden, Blekkulfina skrev: Inger er jo så kort hele tiden. Og den middagen var bare klein å se på🙈 Han kommer med komplimenter og hun bare svarer kort «så hyggelig da».. knis. Gir ikke noe tilbake og gjør ikke noe for å drive samtalen videre. Det blir nok Gjermund som blir igjen til slutt, men usikker på om det er noe der å bygge videre på. Andreas og Kathrine virker å være en god match, så jeg heier på dem! Like typer, selv med en såpass ulik bakgrunn. Når det gjelder Andre ser det jo lovende ut med Ida, i klippene de viste fra neste program. Han burde riktignok ikke sendt hjem Signe helt enda, hun virker så hel ved og god tvers igjennom. Hanna har jeg ikke særlig trua på dessverre, hun holder ikke ut mer enn en uke på gård langt der ute på landet- må nok ha litt mer action hun gitt😄 Atle og hun med det rødlige håret = sant, ihvertfall tror jeg hun ender opp med ham i finalen, så får vi se om det blir noe mer.. Helt enig! Hun gir så lite av seg selv. Hun svarer kun kort og "hyggelig da, hihihihi" mens hans gir mange komplementer. Tror ikke Inger ender opp med noen av de... Anonymkode: 53947...3a3 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå