mm456 Skrevet 20. september 2019 #161 Del Skrevet 20. september 2019 Synes Harstadfamilien og Buskerudgjengen er de mest underholdende. Spesielt førstnevnte syns jeg har en sjarm Svein og Linni skjønner jeg ikke hvorfor er med, alt er jo altfor tydelig skuespill og planlagt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 20. september 2019 #162 Del Skrevet 20. september 2019 Harstadfamilien er utrolig sjarmerende Hvor gammel er de to barna? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 20. september 2019 #163 Del Skrevet 20. september 2019 7 minutter siden, Centimeteren skrev: Harstadfamilien er utrolig sjarmerende Hvor gammel er de to barna? Sikkert i 20 årene men de ser egentlig ut som 50 åringer. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 20. september 2019 #164 Del Skrevet 20. september 2019 11 minutter siden, SupaWoman said: Sikkert i 20 årene men de ser egentlig ut som 50 åringer. Kan hende de er 30 Stein Are har barn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 21. september 2019 #165 Del Skrevet 21. september 2019 45 minutter siden, Centimeteren skrev: Kan hende de er 30 Stein Are har barn. Har han?? Han slår meg en sånn evig jomfru-type. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #166 Del Skrevet 21. september 2019 Familien Grande (eller hva dem heter) er bra smarte dem og🙈 Hun ene er vel den mest normale, og da tenker jeg ikke på hun lyse. Hele programmet er jo putetv😅 Anonymkode: 2fbc5...3e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #167 Del Skrevet 21. september 2019 På 18.9.2019 den 19.47, *Emma* skrev: Syns moren til Aurora var morsom. Skjønner jo at hun «klager litt». Aurora er jo sur hele tiden 😂 Søsteren virket og så blid og sprudlende. Stor kontrast til Aurora. Ville dessuten trodd søsteren var yngst. Kanskje fordi hun ikke har fillers og botox.... Det er ikke rart at Aurora er sur slik som moren holder på og snakker om henne i negative ordelag. Anonymkode: c3f0c...180 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 21. september 2019 #168 Del Skrevet 21. september 2019 7 timer siden, Centimeteren skrev: Kan hende de er 30 Stein Are har barn. Mange i 20 årene som har barn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #169 Del Skrevet 21. september 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke rart at Aurora er sur slik som moren holder på og snakker om henne i negative ordelag. Anonymkode: c3f0c...180 Nei, jeg tror ikke mora er helt god. Jeg husker telefonsamtalen Aurora tok hjem til henne etter at hun hadde tatt tatovering sist sesong. Mora ble helt psycho. Anonymkode: 6d39a...4a3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #170 Del Skrevet 21. september 2019 9 timer siden, wintergirl skrev: Mange i 20 årene som har barn. Driver ikke hun moren å maser om barnebarn da? Da kan ingen av dem ha barn vel? Anonymkode: ae5ac...2ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 21. september 2019 #171 Del Skrevet 21. september 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Driver ikke hun moren å maser om barnebarn da? Da kan ingen av dem ha barn vel? Anonymkode: ae5ac...2ac Det jeg mente er at det er 20 åringer som også har barn, ikke bare folk i 30 årene. Vet ikke hva de har jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #172 Del Skrevet 21. september 2019 1 minutt siden, wintergirl skrev: Det jeg mente er at det er 20 åringer som også har barn, ikke bare folk i 30 årene. Vet ikke hva de har jeg. Jeg skjønte det, skulle sitere hun andre, ble feil:) Anonymkode: ae5ac...2ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 21. september 2019 #173 Del Skrevet 21. september 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønte det, skulle sitere hun andre, ble feil:) Anonymkode: ae5ac...2ac Fort gjort 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #174 Del Skrevet 21. september 2019 På 19.9.2019 den 12.53, Brannslangen skrev: Jeg savner radarparet Fred Åge og Christoffer! «Don’t think on that» 😅 Anonymkode: c9d1a...176 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #175 Del Skrevet 21. september 2019 Gude familien.. måtte le aurora er en tro kopi av sin mor. Ser faktisk for meg at hun blir like rund som sin mor også i overgangsalderen. Husker aurora ringte hjem til sin mor en tidligere sesong. Moren skulle skrubbe vekk tatoeringen til Aurora når hun kom hjem igjen. Sprøtt!! Anonymkode: 4af70...419 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brannslangen Skrevet 21. september 2019 #176 Del Skrevet 21. september 2019 Har sett til og med episode syv, og synes det har tatt seg litt opp nå. Familien Gude er bra. Mor og Aurora ligner veldig på hverandre, og Fleur er jo ganske søt. Men jeg har gått lei den usympatiske Sven Erik. Cristopher var ikke så obsternasig som denne storrøykende kakemonsen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 22. september 2019 #177 Del Skrevet 22. september 2019 Tråden er ryddet for personangrep, persondebatt, krenkende innlegg og svar til dette. Kragebein, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #178 Del Skrevet 22. september 2019 Spoler alltid over Sven Erik og Fred Åge (?). Ikke helt sikker på om de har helt forstått hva de har takket ja til 🤔 samme med ekteparet, husker ikke hva de heter. Trøndergjengen har jeg hørt egentlig er veldig greie folk, men lager vel «god» tv da 😅 Er trønder selv og skjemmes greit over oppførselen deres. Anonymkode: f1c01...66f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #179 Del Skrevet 22. september 2019 Jeg ser på selv om jeg skammer meg over det. Er vel min guilty pleassure. Men, er det bare jeg som ikke greier å spise samtidig som jeg ser på Charterfeber? Mister matlysten av enkelte av de som er med Anonymkode: d4726...af4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #180 Del Skrevet 22. september 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Spoler alltid over Sven Erik og Fred Åge (?). Ikke helt sikker på om de har helt forstått hva de har takket ja til 🤔 samme med ekteparet, husker ikke hva de heter. Trøndergjengen har jeg hørt egentlig er veldig greie folk, men lager vel «god» tv da 😅 Er trønder selv og skjemmes greit over oppførselen deres. Anonymkode: f1c01...66f Sven Erik har vært med minst to ganger før tar jeg ikke feil, og Fred Åge har da vært med i mange, mange år. Han har til og med en tatovering på den ene armen med oversikt over de stedene han har besøkt når han har vært med på charterfeber. Anonymkode: 6d39a...4a3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå