Gå til innhold

Noen som mottar Goodie Box?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bruker ikke sminke ☺️ Hadde det vært såper, shampoo og hårkur, parfymer og sånn så hadde jeg gjort det. Men er absolutt ikke vits for meg som faktisk ikke bruker sminke. ☺️ Og om det hadde vært velvære ting! Fotbad ting, masker og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maestro skrev (11 minutter siden):

Bruker ikke sminke ☺️ Hadde det vært såper, shampoo og hårkur, parfymer og sånn så hadde jeg gjort det. Men er absolutt ikke vits for meg som faktisk ikke bruker sminke. ☺️ Og om det hadde vært velvære ting! Fotbad ting, masker og sånn.

jeg er helt enig. bruker heller ikke sminke, men de har veldig ofte kajal og mascara i boxene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ænema skrev (Akkurat nå):

jeg er helt enig. bruker heller ikke sminke, men de har veldig ofte kajal og mascara i boxene sine.

Bruker ikke det en gang. Det er mye fordi jeg faktisk ikke gidder og at jeg får det aldri fint. Blir bare rot. 

Hadde det vært typ ting jeg nevnte, men en mascara oppi så hadde det gått fint. Har både søstre og mamma som bruker litt sminke som kunne ha fått den. Etterhvert når niesen min på 11 blir eldre og sånn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ænema skrev (7 timer siden):

er det fortollingsgebyr og mva på pakkene fra look fantastic boxen?

Nei 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (På 26.7.2022 den 1.25):

Bruker ikke sminke ☺️ Hadde det vært såper, shampoo og hårkur, parfymer og sånn så hadde jeg gjort det. Men er absolutt ikke vits for meg som faktisk ikke bruker sminke. ☺️ Og om det hadde vært velvære ting! Fotbad ting, masker og sånn.

I goodiebox har jeg fått mest av det du nevner. På 5-6 pakker så har jeg vel fått 1 liten mascara, og 1 eller 2 øyenskygger. Resten har vært hårprodukter, fotpleie, dusjsåpe, håndsåpe, body lotion, et par selvbruningsprodukter osv 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Maestro skrev (På 26.7.2022 den 1.25):

Bruker ikke sminke ☺️ Hadde det vært såper, shampoo og hårkur, parfymer og sånn så hadde jeg gjort det. Men er absolutt ikke vits for meg som faktisk ikke bruker sminke. ☺️ Og om det hadde vært velvære ting! Fotbad ting, masker og sånn.

Goodiebox har ikke sminke i boksene sine :) Kun hudpleie og hårpleie, av og til «verktøy» som hårturban, gjenbrukbare bomullspads, jaderoller osv. De har en egen crush boks med sminke. Jeg har abonnert siden april. Byttet fra glossy til goodiebox da. Er mye mer fornøyd med goodiebox. Flere produkter i fullsize og aldri knøttsmå parfymeprøver og sånt. Syns også det er gøy at de sender ut mye danske/skandinaviske merker. 95% av det man får er crueltyfree. I månedens eske fikk vi en krem fra Elemis som ikke er crueltyfree, men i de fleste eskene er alt crueltyfree.

Anonymkode: fb862...232

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maestro skrev (På 26.7.2022 den 1.25):

Bruker ikke sminke ☺️ Hadde det vært såper, shampoo og hårkur, parfymer og sånn så hadde jeg gjort det. Men er absolutt ikke vits for meg som faktisk ikke bruker sminke. ☺️ Og om det hadde vært velvære ting! Fotbad ting, masker og sånn.

Det er ikke mye sminke, siste boks inneholdt mye hudpleie og velvære. 
Har faktisk fått noen favoritter som jeg har kjøpt senere. 
Men er enig i at det ikke er alt jeg får bruk for eller som passer. Det gir jeg videre, har unge døtre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har fått 2 kajaler og maskaraer, blush, bronzer, vippeprimer, leppestift i mine goodiebokser, og jeg har aldri abonnert på sminke boksen. og jeg var "bare" medlem i 10 mnd. 

Endret av Ænema
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle får ikke det samme i boksene. Kommer litt an på hva man har krysset av for i profilen sin tror jeg. Eller så er det helt tilfeldig. Jeg har fått en øyenskygge, 1 mascara og 1 neglelakk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...