Gå til innhold

Noen som mottar Goodie Box?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har nettopp bestilt. Jeg bruker ikke mye sminke til vanlig og synes det virker greit å bli introdusert til nye produkter i reiseforpakninger. Noen som mottar pakken- fornøyd el ikke fornøyd? 

Anonymkode: 125de...78d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde det i noen måneder. De fleste produkter kommer i full-size, bare sånn at du vet om det. Gøy med nye produkter, men for meg ble det rett og slett for mye. Som deg bruker jeg ikke særlig mye sminke, og da samler det seg opp en del 😕 Fikk også hårbørste og sjampo (i reisestørrelse) blant annet, så det er ikke bare sminke da. 

Anonymkode: 3f895...239

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer dette, ser ut som bra produkter og flott at de kommer i full-size. Ser også på nettsiden at man får verdier opp til 900-1200 for 199 kr pr mnd. Det frister. Er det verdt det syns dere? Jeg syns det er gøy med nye produkter, men er selvsagt dumt om man får ting man sjelden bruker eller ikke har nytte av i det hele tatt....

Anonymkode: c80b2...0de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er økonomisk fornuftig er å selv velge hva man vil kjøpe. Da kjøper man etter eget behov. Ønsker man å prøve et nytt produkt, så har vel mange fysiske butikker det meste i mindre eksemplarer, sånn at man kan spørre om å få med seg et slikt? Eventuelt å prøve tester-produkt i butikken først. Å abonnere på bokser som dette er totalt ufornuftig, økonomisk sett.

Anonymkode: 04dde...e2e

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå vært medlem og fått 3 pakker til nå (siste kom i dag, ikke åpnet enda).

Jeg bruker sjelden sminke, kan bruke maskara kanskje 1-2 ganger i uken. Jeg ønsket å bli presentert for nye produkter, og kanskje faktisk få interessen for litt sminke og andre hudpodukter etterhvert.

Har til nå brukt litt av en fotkrem som fulgte med, thats it 🙈 Jeg kommer til å melde meg av nå, slik at jeg kan starte å bruke noe av det jeg allerede ha fått, og heller vurdere igjen senere om jeg skal bestille igjen :) Pakkene kommer én gang i mnd, men for min del ble det litt for ofte.

Men, abolutt fine produkter og mye for pengene, man da må man selvsagt også bruke dem :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er nytt medlem, har fått 2 pakker til nå. Jeg er fornøyd med mye av innholdet, for eksempel var øyeskyggepaletten i augustpakken kjempefin og er i daglig bruk. God børste til øyenskygge fikk vi også. Fikk Clinique maskara i velkomstgave, bare den koster rundt 300 kr, så hele pakken for 199 var jo rimelig da. 

Ikke så fornøyd med septemberpakken. Fulgte med en fullsize selvbruningsgel (?), den kommer ikke til å bli brukt. (Hallo, det er høst?!) Hårvitaminer synes jeg også var litt rart å få. 

Så jeg er litt redd for at det kommer til å samle seg opp litt produkter jeg ikke kommer til å bruke. Vet det finnes byttegruppe på facebook, men hadde vært enklere om man kunne avbestille de eskene man ikke vil ha, litt som en bokklubb. 

Når det gjelder det å bli introdusert for nye produkter, så ser det ut til at de fleste produktene ikke er å få tak i i norske butikker eller nettbutikker. Så er det et produkt du elsker, får du kanskje ikke tak i det på nytt uansett. 

Så Goodiebox-ansatte, hvis dere leser her: gi oss mulighet til å avbestille. Dere spoiler innholdet i pakkene uansett gjennom hissig reklame på sosiale medier. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.9.2019 den 0.50, AnonymBruker skrev:

Har nettopp bestilt. Jeg bruker ikke mye sminke til vanlig og synes det virker greit å bli introdusert til nye produkter i reiseforpakninger. Noen som mottar pakken- fornøyd el ikke fornøyd? 

Anonymkode: 125de...78d

Fra hvor? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt, men ser absolutt argumentet med at det er mer økonomisk å kjøpe det man trenger. Det som fikk meg til å bestille (i tillegg til at det er stas å få en treat i posten 😜) var muligheten til å bli introdusert i nye produkter og tanken om å gi vekk det jeg ikke kommer til å bruke. Det er jo snart tid for jul, adventskalendre osv osv.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget fornøyd! Selvsagt enkelte produkter som ikke faller i smak, det er jo ikke mulig å få alle til å like alt. Har gitt vekk det jeg ikke har vært fornøyd med (som feks sjampo, blush, neglefiler etc).

Syns det er ganske morsomt å motta pakken hver måned og har faktisk følt litt på glede (får litt TL/Penny-klubben-følelse slik jeg hadde som barn). Synd mye av det man mottar kan bli vanskelig å få tak i igjen.

Og jeg samler på eskene. Geniale for gjenbruk!

Endret av Høsta
Tillegg
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.9.2019 den 20.10, LaptopPute skrev:

Vet dere om merkene de bruker tester på dyr? Og går det an å få boksen levert til postkontor og ikke i postkassa?

Husker jeg leste på en el annen blogg at de ikke testet på dyr. 

Anonymkode: 125de...78d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.9.2019 den 9.45, AnonymBruker skrev:

Det som er økonomisk fornuftig er å selv velge hva man vil kjøpe. Da kjøper man etter eget behov. Ønsker man å prøve et nytt produkt, så har vel mange fysiske butikker det meste i mindre eksemplarer, sånn at man kan spørre om å få med seg et slikt? Eventuelt å prøve tester-produkt i butikken først. Å abonnere på bokser som dette er totalt ufornuftig, økonomisk sett.

Anonymkode: 04dde...e2e

Helt enig. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Høsta skrev:

Syns det er ganske morsomt å motta pakken hver måned og har faktisk følt litt på glede (får litt TL/Penny-klubben-følelse slik jeg hadde som barn). 

Haha, jeg er så enig! Akkurat sånn er det!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Jeg vurderer å begynne, men har hørt at det kan være vanskelig å avslutte og at kundeservice er vanskelig å få tak i? 

Noen som vet om det finns noe tilsvarende fra andre leverandører?

Anonymkode: 2ebca...dff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Glossybox og Look Fantastic 😊 gleder meg til hver måned med ny boks! Look fantastic er best. De har de beste merkene, synes jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 24.7.2022 den 1.34):

Jeg vurderer å begynne, men har hørt at det kan være vanskelig å avslutte og at kundeservice er vanskelig å få tak i? 

Noen som vet om det finns noe tilsvarende fra andre leverandører?

Anonymkode: 2ebca...dff

Jeg har sagt opp, og det var helt problemfritt via min side. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (På 24.7.2022 den 9.12):

Jeg har Glossybox og Look Fantastic 😊 gleder meg til hver måned med ny boks! Look fantastic er best. De har de beste merkene, synes jeg. 

er det fortollingsgebyr og mva på pakkene fra look fantastic boxen?

Endret av Ænema
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meadow skrev (7 minutter siden):

Jeg har sagt opp, og det var helt problemfritt via min side. 

samme her, enkelt å si opp, men de sender meg masse mail om å melde meg inn igjen. 

s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...