Ariana807 Skrevet 27. april 2021 #141 Del Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Æsj, gris. De fleste vil vel være renslig og stelt til de skal på tv, ikke stille opp med utflodrester og svette i hår. De håper vel på knulling også, å da er det greit å være velstelt. Hun han valgte ville jo pule da. Enig. Vi vil helst ikke se masse hår. Enig. Ereksjon er naturlig, men i noen sammenhenger burde man skule den. Får du ståkuk i familieselskap så skjuler du den, du sitter ikke der å viser den frem bare for det er naturlig. Anonymkode: 4b493...011 Man kan ta en dusj før man møter opp, og busken er ren og pen. Utflod og svette er da ikke er problem. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 27. april 2021 #142 Del Skrevet 27. april 2021 helloAdele skrev (2 timer siden): Ja programlederen er helt krise 😬 Hun gjør det sååå kleint for deltakerene ved å stille kjempe detaljerte kleine spørsmål og måten hun kommenterte sånn 5 ganger at hun jenta i første episode ble gira over å se nakne kropper? Hva var greia med det?? Yes. Og «duuuu å duuuu, jeg bare ELSKER at du sier det er pent» Hun er virkelig krise. Og virker så sinnsykt lite komfortabel. Uff 😬😬😬 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 27. april 2021 #143 Del Skrevet 27. april 2021 Synes Tuva virker komfortabel i rollen, jeg. Ikke overraskende at en sexolog er det. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #144 Del Skrevet 27. april 2021 PetterKanin skrev (29 minutter siden): Synes Tuva virker komfortabel i rollen, jeg. Ikke overraskende at en sexolog er det. Enig. Jeg likte henne jeg 😁 Anonymkode: 4b493...011 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #145 Del Skrevet 27. april 2021 Synes Tuva gjør en bra jobb jeg! Anonymkode: 92253...676 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smeltemann Skrevet 27. april 2021 #146 Del Skrevet 27. april 2021 Hvorfor er ikke programlederen naken? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #147 Del Skrevet 27. april 2021 PetterKanin skrev (1 time siden): Synes Tuva virker komfortabel i rollen, jeg. Ikke overraskende at en sexolog er det. Jeg også. Hun er vel bare litt «happy go lucky» type person. Jeg liker henne Anonymkode: 3a145...415 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vintermorgen Skrevet 28. april 2021 #148 Del Skrevet 28. april 2021 Ryddet for brukerangrep. Vintermorgen, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vikilLJA Skrevet 28. april 2021 #149 Del Skrevet 28. april 2021 NordicViking skrev (På 10.2.2021 den 16.43): Det påstås at studioet der programmet spilles inn (i UK) holder ganske lav temperatur, av en helt spesiell grunn. Man vil nemlig ikke risikere at mennene får erigert penis under innspillinga. Ja hva gjør de om dette skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 28. april 2021 #150 Del Skrevet 28. april 2021 vikilLJA skrev (35 minutter siden): Ja hva gjør de om dette skjer? Fikser det i klippen, sannsynligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vikilLJA Skrevet 28. april 2021 #151 Del Skrevet 28. april 2021 PetterKanin skrev (3 minutter siden): Fikser det i klippen, sannsynligvis. Hvorfor? Skal de da filme alle underliv, bortsett fra ett? Det er jo naturlig. Man må betale for å se programmet, så skulle tro det var lov å vise på TV da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #152 Del Skrevet 28. april 2021 Så episode 1 i går, og merker at det ikke finnes nok penger i verden til at jeg skulle stilt opp på noe sånt. 200 millioner? Nei. Stå der helt naken og bli bedømt på den måten i grelt studiolys, lagt ut på streamingtjeneste, alle kan se det, alle kan ta bilder, familie, venner, tidligere skolekamerater, kolleger... Er kanskje en grunn til at de som er med fremstår som veldig ekstroverte folk. Syns det var litt rart at guttene til hun bifile var så unge. Er det sannsynlig at en 30-åring ville datet en 20-åring? Neppe. Anonymkode: 888d3...243 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 28. april 2021 #153 Del Skrevet 28. april 2021 vikilLJA skrev (3 minutter siden): Hvorfor? Skal de da filme alle underliv, bortsett fra ett? Det er jo naturlig. Man må betale for å se programmet, så skulle tro det var lov å vise på TV da. Det er neppr slik at de filmer bare i de få minuttene som vises på TV, og en ereksjon varer sjeldent voldsomt lenge om man ikke "oppmuntrer" den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vikilLJA Skrevet 28. april 2021 #154 Del Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så episode 1 i går, og merker at det ikke finnes nok penger i verden til at jeg skulle stilt opp på noe sånt. 200 millioner? Nei. Stå der helt naken og bli bedømt på den måten i grelt studiolys, lagt ut på streamingtjeneste, alle kan se det, alle kan ta bilder, familie, venner, tidligere skolekamerater, kolleger... Er kanskje en grunn til at de som er med fremstår som veldig ekstroverte folk. Syns det var litt rart at guttene til hun bifile var så unge. Er det sannsynlig at en 30-åring ville datet en 20-åring? Neppe. Anonymkode: 888d3...243 Jeg ville heller stått i boksen i stedet for utenfor boksen å svart på alle de rare spørsmålene. DET må være flaut. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #155 Del Skrevet 28. april 2021 vikilLJA skrev (5 timer siden): Jeg ville heller stått i boksen i stedet for utenfor boksen å svart på alle de rare spørsmålene. DET må være flaut. Syns det ser så utrolig kleint ut at programlederen og deltakeren står og diskuterer kroppen til personen i kroppen som om han ikke var der😂 han må bare stå stille og høre hva deltakeren synes om pikken, ballene, beina osv. Det er jo mye verre! Anonymkode: 3a145...415 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaiminator Skrevet 28. april 2021 #156 Del Skrevet 28. april 2021 On 4/22/2021 at 5:46 PM, Hoppetaujenta said: Det programmet og alle som er med i seriene (programledere inkludert), signaliserer til alle unge og eldre, overfladiske og uvitende mennesker at det er det ytre som er det viktigste. Når kommer programserien som forteller at de indre tingene er viktigst? Sesong etter sesong om de forskjellige indre kvalitetene, minutt for minutt? Det hadde gjort en forskjell for mange tror jeg. En person som likte å vise seg frem på nasjonalt verdens-tv hadde ikke vært den rette for meg i alle fall. 👎 Så du mener, jeg har sjans altså? 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helloAdele Skrevet 28. april 2021 #157 Del Skrevet 28. april 2021 vikilLJA skrev (6 timer siden): Jeg ville heller stått i boksen i stedet for utenfor boksen å svart på alle de rare spørsmålene. DET må være flaut. Enig. I norske versjonen ville jeg heller vært en av de på "utstilling" rett og slett fordi programlederen spør så mange rare spørsmål 😬 I britiske versjonen ville jeg heller vært den som velger. Men det blir pest eller kolera da 🤪 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #158 Del Skrevet 28. april 2021 Det jeg likte godt med den norske versjonen er at den er litt "snillere". UK-versjonen har litt mer fokus på "liker ikke/syns ikke det og det er fint", blikking mellom deltakerne, og småsnurte kommentarer. Og til tider veldig ledende spørsmål som "oi oi, der var det mye hår. Liker du DET?" Men nå har jeg bare sett to episoder av den norske da. Anonymkode: dd0a7...2b8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #159 Del Skrevet 28. april 2021 Jeg liker sjeldent hverken dating- eller gameshow, føler dette er en liten blanding av begge men denne serien likte jeg. Synes det var spesielt kjekt med det positive kroppsfokuset, at all kropp er fint på sin egen måte. De får vist alle ulike kjønnsorganer og pupper og normalisert unikhetene. Anonymkode: b931c...8f8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #160 Del Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (På 9.3.2021 den 14.07): Jeg tror du overvurderer hvem du er. Tror du virkelig at alle pasienter vil kjenne deg igjen fra et slikt program? At alle i hele verden har sett nettopp deg og husker deg resten av livet? Jeg sliter selv med paranoia og noen ganger må jeg faktisk være litt realistisk, jeg er ikke verdens midtpunkt og alle vil ikke huske meg. Kan så klart hende noen av dine mannlige kollegaer vil ta seg et runk til den nakne kroppen din noen ganger men så er du glemt etter hvert. En naken kropp er virkelig ikke så spesiell, det finnes milliardervis av bilder og videoer på nettet av nakne kropper. Hvorfor er din så spesiell at alle vil huske nettopp deg? Dette er på ingen måter stygt eller vondt ment selv om det kan høres slik ut, men de færreste vil nok se på deg og tenke at oi dæven, det er hun fra Naked Attraction.... Det er jo ikke alle i Norge som vil se på dette programmet heller. Jeg digger dette showet og syns det er kult. Er ikke tøff nok til å melde meg på selv. Jeg syns absolutt du bør sende inn en søknad om du kunne tenke deg å være med. For meg er kropp naturlig og jeg har et godt forhold til nakenhet, og blir ikke støtt eller satt ut av andre nakne kropper. Men terskelen er litt høyere for å vise meg selv naken, ja. Om en kollega av meg (jeg jobber innen helse også) hadde meldt seg på hadde jeg syntes det var kjempe kult, og jeg hadde ikke sett annerledes på kollegaen min for det om. Anonymkode: 24d2e...de3 Der er visse yrkesetiske utfordringer i noen profesjonsyrker en bør ta hensyn til jo!! Handler ikke om hvor mange hadde kjent henne igjen, det handler om de som er rundt henne vil få et annet syn på feks på vurderingsevnen hennes... Anonymkode: 2be72...d58 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå