Gå til innhold

Naked attraction

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 25.5.2021 den 23.27):

Har nettopp sett siste episode av "Naked attraction Norge", der en dame med alvorlig fedme er med.

Da hun ikke blir valgt og må vise hele seg, sier mannen at hun er veldig flott som har kurver.

Jeg skjønner jo at mannen sa det for å være høflig, men det er jo rett og slett helseskadelig å være så ekstremt overvektig spesielt på en ung dame i 20-årene.

Ikke noe å hylle iallfall.

Anonymkode: f3072...0c8

Det var jo en dame som valgte i siste episode? Hvilken mener du? 

Anonymkode: f5e76...8b0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke mer naked attraction på torsdager? 😔

Har hatt det som en rutine  å se på de med typen de siste ukene! 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mjaus skrev (1 time siden):

Er det ikke mer naked attraction på torsdager? 😔

Har hatt det som en rutine  å se på de med typen de siste ukene! 😅

Nei, den norske sesongen er visst fullført.

Men discovery+ la nylig ut sesong fire av den britiske utgaven :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forklare meg hvorfor de ikke tar hensyn til stor aldersforskjell? Kan ikke skjønne at en dame på 30 skal være interessert i å date en på 20, eller en mann på rubdt 25 skal være interessert i ei på nesten 40? Det får meg til å tro at dette går mer ut på sex enn å finne partner 🤷‍♀️

Anonymkode: 88465...a3a

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som de  fleste datene ender med et one night stand og så har de lite kontakt mer.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så den norske først, likte progranlederen veldig godt! Og at de var snille kommentarer om kroppene.

Kun sett litt av den britiske,  og den synes jeg er mye "slemmere". I den norske versjonen får jo alle høre noe hyggelig,  det gjør de overhodet ikke i den britiske. 

Anonymkode: b668a...87e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 27.5.2021 den 15.45):

Det var jo en dame som valgte i siste episode? Hvilken mener du? 

Anonymkode: f5e76...8b0

Jeg tipper personen mente episode 2 som ble sendt på tv 25.mai, altså samme dag som innlegget ble skrevet.
Vi er flere som ser tv og ikke bare streamer, skjønner jeg.

Anonymkode: 6e421...cd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.5.2021 den 14.39):

Det er jo ikke rart da, vi blir stadig fortalt i Norge at det er uattraktivt å være overvektig. Selvsagt vil da ingen overvektige kvinner vise seg på tv. 

Anonymkode: f6cb0...01d

Det er da flere overvektige der. Og Skjønner jo at folk med ekstrem fedme ikke er med, det er jo usunt og en sykdom, man kan ikke stå å hylle det, tenk hvordan det vil føles for den personen. 

Anonymkode: d8bfc...a9d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.2.2021 den 9.03):

Overraskende nok ender de ikke nødvendigvis opp med de med de «perfekte» kroppene, slik jeg hadde trodd på forhånd😊 synes faktisk de viser et godt mangfold av hva som finnes der ute. Ikke sånn veldig mange overvektige, men noen. Det er i hvert fall mindre overfladisk enn jeg trodde før jeg så programmet selv.

Anonymkode: 6fd58...236

Ikke enig. Selv de som er ganske tykke selv velger de med mest veltrent kropp. Jeg skjønner hvem de ender opp med å velge hver eneste gang, og det er den med slank og veltrent kropp..0

Anonymkode: 90068...a88

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.5.2021 den 14.04):

Jeg liker ikke sexfokuset i programmet. Jeg savner litt at man kan vise pupp uten at det skal bli seksualisert. 

Anonymkode: 6bc76...462

enig. det er ikke et «dating-program», men «finn en sexpartner» program.. 

samtidig som sex er en viktig del av forhold da.. og fysisk tiltrekning.  Men det virker som hun programlederen skal vinkle alt til å handle om sex for å prøve å gjøre deltagerne mer komfortable og «bryte isen», ved å være «drøy og direkte». Men jeg kan helt fint nyte å se en vakker kropp uten at det er seksuelt.,som de fleste tror jeg. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig overfladisk program som bare bygger videre på stereotypier. Ingen av kvinnene har kjønnshår, evt bare bittelitt. Ja, det er overvektige med, men når alle overvektige blir valgt bort i løpet av de to første rundene sier det seg selv at de overvektige er med for syns skyld. Dette er ikke et program som viser mangfold.

Anonymkode: d4122...ff5

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Skikkelig overfladisk program som bare bygger videre på stereotypier. Ingen av kvinnene har kjønnshår, evt bare bittelitt. Ja, det er overvektige med, men når alle overvektige blir valgt bort i løpet av de to første rundene sier det seg selv at de overvektige er med for syns skyld. Dette er ikke et program som viser mangfold.

Enig. Det er et selektivt mangfold, hvis man kan kalle det det. Litt sånn politisk korrekt mangfold uten at det speiler virkeligheten 

Anonymkode: 7cfb2...82a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 31.5.2021 den 12.20):

AnonymBruker skrev (På 31.5.2021 den 13.07):

Enig. Det er et selektivt mangfold, hvis man kan kalle det det. Litt sånn politisk korrekt mangfold uten at det speiler virkeligheten 

Anonymkode: 7cfb2...82a

Hvor har det blitt hevdet at Naked Attraction skal vise mangfold? Målet med dette programmet er ikke å vise mangfold, men å basere datingen på fysisk tiltrekning. Det er nok mer vanlig å bli fysisk tiltrukket av en normalvektig kropp enn det er å bli tiltrukket av sykelig undervekt og overvekt. Det vi får se er uretusjerte kropper i naturlig positur, men flertallet av deltakerne er slanke og normalvektige. 

Jeg syns ikke programmet er overfladisk. Det å være fysisk tiltrukket av personen man liker er en del av tiltrekningen. Det er ingen som har sex med eller går inn i et forhold med noen de finner frastøtende utseendemessig (kanskje spesielt interesserte gjør det, men hva vet jeg). Programmet heter Naked Attraction, alt dette burde vært selvsagt. Og det er selvsagt at en person med strøken kropp blir valgt foran noen med mange "skavanker" og særpreg. Det betyr ikke at alle ville valgt det samme. Jeg har sett en del episoder av den britiske versjonen, noen ganger var jeg enig i valgene, andre ganger overhodet ikke. Folk er forskjellige. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.5.2021 den 12.36):

Ikke enig. Selv de som er ganske tykke selv velger de med mest veltrent kropp. Jeg skjønner hvem de ender opp med å velge hver eneste gang, og det er den med slank og veltrent kropp..0

Anonymkode: 90068...a88

Finnes det en regel som sier at om man er tjukk selv så må man like andre tjukke? Man kan ha de preferansene man har uavhengig av hvordan man selv ser ut. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er såå kleint å se på. De tør jo ikke si noe som helst negativt, det er bare fnising og jatting.  Skulle tro de var 14 år og det er første gang de ser noen nakne.

Kan ikke huske det føltes så kleint å se den engelske versjonen.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 31.5.2021 den 12.20):

Ho som var med på dagens tv-sending hadde faktisk godt med hår der nede. Fint å se.

Anonymkode: a147b...392

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (24 minutter siden):

Det er såå kleint å se på. De tør jo ikke si noe som helst negativt, det er bare fnising og jatting.  Skulle tro de var 14 år og det er første gang de ser noen nakne.

Kan ikke huske det føltes så kleint å se den engelske versjonen.

Hva er galt med det? Hvorfor skal man si noe negativt når man er i en slik sårbar setting? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den norske utgaven er über pinlig. Har sett noen episoder av den britiske, og kan ikke huske at de har "seksualundervisning" i hver episode slik de har i Norge. 

Blir også kleint når den åpenbare grunnen til at en mann blir valgt bort er liten tiss, men så kommer det en masse fjas for å liksom snakke rundt det. Kjenner jeg får lyst til å bore trynet mitt langt inn i en pute.

Anonymkode: 4f496...252

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Den norske utgaven er über pinlig. Har sett noen episoder av den britiske, og kan ikke huske at de har "seksualundervisning" i hver episode slik de har i Norge. 

Blir også kleint når den åpenbare grunnen til at en mann blir valgt bort er liten tiss, men så kommer det en masse fjas for å liksom snakke rundt det. Kjenner jeg får lyst til å bore trynet mitt langt inn i en pute.

Anonymkode: 4f496...252

Man kan da vel ikke predikere en penis sin størrelse stiv uti fra slapp tilstand vel?

Anonymkode: d8bfc...a9d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...