Gå til innhold

Amerikansk rapper rasende på Sverige: – Ville elsket å se noen bombe dritten ut av dette stedet


dronne

Anbefalte innlegg

På 28.8.2019 den 21.20, Suss81 skrev:

Hun er en rasist. Og i tillegg til det, ikke helt i vater. 

Jmf amerikanske regler er hun ikke rasist.

Er kun hvite som kan være rasister der.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til alle som ikke vet det, Azealia Banks er kjent for å slenge med leppa. Hun har noe temperaments problemer som er kjente, og hennes Twitter konto ble for lengst deaktivert for støtende innhold. 

Hun er dessuten en B-list kjendis, og har én halvkjent sang. Ikke vært å bry seg en halvt øre om.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man lov til å skrive slik på SOME?   Kan jeg bare skrive etter en tur i f.eks Tyrkia at jeg har lyst til å bombe Tyrkia??   Ville ikke dette fått politiet til å reagere?  Det er jo en oppfordring til vold og nærmest en trussel!   Fy f... for ei kjerring!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du hører på sangen "anna wintour" av Azealia, høres det ut som hun har sampla beaten fra et kjent skandinavisk spill; nemlig mujaffa spillet. Så hun hater tydeligvis ikke danmark. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, youcancallmejune skrev:

Det er klart rasistisk å kalle svensker for stygge blonde griser.

Jmf amerikanere er det kun hvite som kan være rasister.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.8.2019 den 16.36, Callisto83 skrev:

Hun er jo ikke helt i vater virker det som.. Ble hun ikke også "slått" på SAS flyet tilbake til USA?

Når det er sagt, jeg kikket på hele denne utblåsningen hennes på Youtube, og jeg fikk inntrykk av at hun snakket til sine egne i USA som regelrett TILBER skandinaviske land, og sosialisme som skal detaljregulere hver minste lille ting. Den individuelle friheten står tydeligvis veldig sterkt der.

Hun kunne spart seg rasismen da.

Typisk når svarte er rasister -det blir bagatellisert og det påstås at de ikke er helt " i vater," mens når en hvit sier det minste kritisk om en mørk, ja, da er han/hun 100% ond, rasist og nazist og burde fengsles på livstid. Helt sykt med denne dobbeltmoralen som i seg selv er rasistisk

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Lothlorien- skrev:

Typisk når svarte er rasister -det blir bagatellisert og det påstås at de ikke er helt " i vater," mens når en hvit sier det minste kritisk om en mørk, ja, da er han/hun 100% ond, rasist og nazist og burde fengsles på livstid. Helt sykt med denne dobbeltmoralen som i seg selv er rasistisk

Jeg er forsåvidt helt enig. Rasist er rasist. Men Azealia Banks virker virkelig ikke som hun er helt i vater.. Det er bare å google så ser man nok av eksempler på det. Det er vel henne konkret denne tråden dreier seg om?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hun betaler ikke skatt i USA...?

Jeg er enig i at myndighetene i Sverige (og Norge) blander seg inn i for mye, men når det kommer fra en svart amerikaner så må jeg lure på om hun ikke midt opp i suksessen har glemt hvordan det er å være fattig i USA og situasjonen til mange svarte amerikanere der. Landet med verdens største fengselsesbefolkning bestående av hovedsakelig svarte, der man kan bli dømt til fengeslesstraffer på mange tiår for å røyke hasj hvis man er tidligere straffet, der politiet har en lang historikk med trakassering og drap på svarte, der folk jobber tre jobber for å få det til å gå rundt, der utdanning er forbeholdt de med god råd og folk dør av sukkersyken fordi de ikke har råd til insulin. For en flott plass.

At hun attpåtil langer ut mot Bernie og ikke Trump viser at hun må være totalt blåst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...