Kartoffel Skrevet 12. januar 2021 #681 Del Skrevet 12. januar 2021 I den siste episoden syns jeg Peder var mer "på" med tanke på egne refleksjoner rundt det hun forteller og hva han tenker. Det liker jeg. Syns det er litt kjedelig når spørsmålene bare blir stilt tilbake til pasienten, og han selv inntar en mer passiv og lyttende rolle. Men det er jo hva JEG foretrekker, ser jo at andre kan ha nytte og gledr av noe helt annet. Tror nok Peder vet veldig godt hva han driver med og hvorfor han gjør det han gjør. 😊Er bare ikke alt som jeg nødvendigvis personlig får mye ut av å høre på. Gleder meg til ny parsesong! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNedPåAlt Skrevet 15. januar 2021 #682 Del Skrevet 15. januar 2021 Kartoffel skrev (På 12.1.2021 den 18.45): I den siste episoden syns jeg Peder var mer "på" med tanke på egne refleksjoner rundt det hun forteller og hva han tenker. Det liker jeg. Syns det er litt kjedelig når spørsmålene bare blir stilt tilbake til pasienten, og han selv inntar en mer passiv og lyttende rolle. Men det er jo hva JEG foretrekker, ser jo at andre kan ha nytte og gledr av noe helt annet. Tror nok Peder vet veldig godt hva han driver med og hvorfor han gjør det han gjør. 😊Er bare ikke alt som jeg nødvendigvis personlig får mye ut av å høre på. Gleder meg til ny parsesong! Enig, likte Peder sin rolle i siste episode. Mens han før har vært passiv og latt de andre "finne ut av ting" har han vært tydeligere denne gangen, noe som har hjulpet henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #683 Del Skrevet 15. januar 2021 Jeg liker de nye episodene. Fungerer bedre når det er noen som har mer behov for hjelp og som har problemer de klarer å nøste opp i. Synes de er kommet langt på kort tid. Liker og Peder sin stil her, spent på de videre episodene. Anonymkode: 6260b...9eb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #684 Del Skrevet 16. januar 2021 OppNedPåAlt skrev (20 timer siden): Enig, likte Peder sin rolle i siste episode. Mens han før har vært passiv og latt de andre "finne ut av ting" har han vært tydeligere denne gangen, noe som har hjulpet henne. Det er det som er greia i terapi da. Man speiler og lar klienten finne ut av ting selv. Mange som tror at psykologer fungerer som rådgivere. Anonymkode: a0e66...362 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #685 Del Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er det som er greia i terapi da. Man speiler og lar klienten finne ut av ting selv. Mange som tror at psykologer fungerer som rådgivere. Anonymkode: a0e66...362 Psykologer har ulik stil og metode. Noen psykologer er veldig tydelige, andre lytter og speiler mest. Anonymkode: 055f5...e50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #686 Del Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Psykologer har ulik stil og metode. Noen psykologer er veldig tydelige, andre lytter og speiler mest. Anonymkode: 055f5...e50 Hva legger du i «veldig tydelig»? Bare nysgjerrig. Anonymkode: a0e66...362 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #687 Del Skrevet 20. januar 2021 Interessant det Peder sa om at det kan oppleves utrygt hvis man sier til et voldtektsoffer at det ikke var deres feil. Det skal jeg ta med meg. Anonymkode: c1791...3cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #688 Del Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 17.1.2021 den 15.10): Hva legger du i «veldig tydelig»? Bare nysgjerrig. Anonymkode: a0e66...362 Tydelige på hva de tenker og mener. Gir spesifikke råd og oppgaver. Anonymkode: 055f5...e50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #689 Del Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Interessant det Peder sa om at det kan oppleves utrygt hvis man sier til et voldtektsoffer at det ikke var deres feil. Det skal jeg ta med meg. Anonymkode: c1791...3cb Nei, vær så snill å la være. Anonymkode: a0e66...362 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #690 Del Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nei, vær så snill å la være. Anonymkode: a0e66...362 Hvorfor? Ikke fordi jeg mener at det er deres egen feil, men fordi det kan oppleves utrygt for dem at det kan skje igjen når som helst hvis de ikke hadde noen kontroll over situasjonen. Anonymkode: c1791...3cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #691 Del Skrevet 22. januar 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvorfor? Ikke fordi jeg mener at det er deres egen feil, men fordi det kan oppleves utrygt for dem at det kan skje igjen når som helst hvis de ikke hadde noen kontroll over situasjonen. Anonymkode: c1791...3cb For min del er det stor forskjell på hva som er bra å høre fra venner og hva som er nyttig å høre fra en behandler. Om vennene mine ikke hadde bekreftet at voldtekten og overgrepene ikke var min skyld hadde jeg raknet. Jeg trenger støtte fra dem, mens behandleren ikke har den rollen, der skal vi jobbe oss gjennom traumene og jobbe langsiktig. Anonymkode: 6260b...9eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #692 Del Skrevet 22. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): For min del er det stor forskjell på hva som er bra å høre fra venner og hva som er nyttig å høre fra en behandler. Om vennene mine ikke hadde bekreftet at voldtekten og overgrepene ikke var min skyld hadde jeg raknet. Jeg trenger støtte fra dem, mens behandleren ikke har den rollen, der skal vi jobbe oss gjennom traumene og jobbe langsiktig. Anonymkode: 6260b...9eb Kan fint støtte uten å snakke om skyld.. Unødvendig å gå inn på det i det hele tatt. Anonymkode: c1791...3cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #693 Del Skrevet 22. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kan fint støtte uten å snakke om skyld.. Unødvendig å gå inn på det i det hele tatt. Anonymkode: c1791...3cb Det kommer an på situasjonen og den enkelte. Jeg mener det er viktig å være der, og ikke nødvendigvis gjøre det en terapeut ville gjort. Peder snakket med utgangspunkt i sin rolle som terapeut. Viktig å være varsom. Anonymkode: 6260b...9eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #694 Del Skrevet 8. mars 2021 Ny sesong med et par i dag. Anonymkode: c1791...3cb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #695 Del Skrevet 8. mars 2021 Får helt fnatt av Kristine. Anonymkode: 828cc...85c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #696 Del Skrevet 9. mars 2021 Klarte ikke helt å få fatt på problemene deres, annet enn at hun damen er veldig brå og direkte... Skjønte ikke helt babblet om religion. Anonymkode: a2571...cee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #697 Del Skrevet 14. mars 2021 Gud, for en slitsomt episode. Og den jævlige dialekta. Vet ikke om jeg orker å høre hele sesongen. Anonymkode: a0e66...362 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #698 Del Skrevet 15. mars 2021 Likte ikke dette paret i det hele tatt, av en eller annen grunn. Og slitsomt dialekt, ja! Anonymkode: 27b3f...331 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #699 Del Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 14.3.2021 den 13.12): Gud, for en slitsomt episode. Og den jævlige dialekta. Vet ikke om jeg orker å høre hele sesongen. Anonymkode: a0e66...362 Og den fryktelige stemmen. Høres som om hun er på gråten hele tiden. Hvor gamle er de? Anonymkode: 647ad...44b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #700 Del Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Og den fryktelige stemmen. Høres som om hun er på gråten hele tiden. Hvor gamle er de? Anonymkode: 647ad...44b Hahah jeg opplever de et motsatt, at det høres ut som om hun er i ferd med å bryte ut i latter. 😛 Ellers syntes jeg det er interessant å tenke på at vi kun får HØRE dem. Hadde vi sett kroppsspråk og mimikk osv tipper jeg vi hadde fått et litt annerledes bilde av personene Anonymkode: 593f7...926 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå