Gå til innhold

Hvilken lydbok hører du på nå?


mia83

Anbefalte innlegg

Disse to. Akkurat som jeg kan finne på å lese to vanlige bøker, kan jeg også veksle mellom to lydbøker. 

IMG_4044.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 4.1.2024 den 12.03):

Startet igjen med sagan om isfolket. Er på bok 17, dødens hage nå. Helt fantastisk med en god lydbok som jeg har lest før når jeg er hjemme i mamma permisjon ☺️

Anonymkode: c3bef...3ac

Nå fikk jeg også lyst å høre serien! Husker at jeg likte bok 17, og har lest den flere ganger. Det jeg likte ved serien var spenningen, som i krim. Samt handlingene utenfor Skandinavia. Jeg var ikke så opptatt av det romantiske.

Endret av MyMichelle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Privatdetektivakademiet i Limpopo av Alexander McCall Smith 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MyMichelle skrev (På 14.1.2024 den 6.08):

Disse to. Akkurat som jeg kan finne på å lese to vanlige bøker, kan jeg også veksle mellom to lydbøker. 

IMG_4044.jpeg

Jeg har også ofte to lydbøker gående; en lettlest en (typ chick lit, rom-com, eller bare noe koselig), en litt mer krevende (sakprosa, biografi eller thriller). Hører på den krevende når jeg får tur og har fullt fokus, den andre når jeg gjør husarbeid, lager mat osv. Og så er bok nr tre en god gammeldags bok i papirformat 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere vet ikke hva krig er av Yeva Skalietska

Anonymkode: bcd7f...0be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

H.G. Wells: The Science Fiction Collection - måtte ha noe mens jeg venter på Credits, og denne var gratis. Hver bok blir lest av en kjent skuespiller; War of the Worlds - David Tennant (Doctor Who), The First Men in the Moon - Alexander Vlahos (Outlander, Sanditon), The Time Machine - Hugh Bonneville (Downton Abbey), The Invisible Man - Sophie Okonedo (The Wheel of Time), The Island of Dr Moreau - Jason Isaacs (Harry Potter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hedgehog Hollow -serien til Jessica Redland. Virkelig en fin serie hvor man blir oppriktig glad i karakterene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...