Gå til innhold

Hvilken lydbok hører du på nå?


mia83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå hører jeg på Krigens øyevitne av Antony Beevor. Dette er en bok som tar utgangspunkt i Vasilij Grossman notater som var krigskoronspondent for Den røde hær under 2 verdenskrig og hans beretninger fra Sovjet under 2 verdenskrig. Veldig god bok og kan annbefales på det sterkeste for alle som er inntresert i 2 verdenskrig.

Dette er altså ikke gjengivelse av det han skrev for krigsavisa til Den røde arme. Men derimot hans helt private notater, notater som nok i mange tilfeller ville skaffet han store problemer hvid NKVD hadde fått tak i dem.

Endret av Kjetil E
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører "Femten år, den revolusjonære våren" av Vigdis Hjort. Boka er grei, men jeg liker ikke måten forfatteren leser opp boka si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er de fire jeg holder på med. De tre øverste er med tilhørende podcaster og den nederste er for når jeg må vente på at podcastene skal komme til neste kapittel 

Screenshot_2023-08-16-23-56-38-73_d83a7ad73970bc3e284fb7b44ff9d74d.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir så sur når jeg endelig finner en bok jeg har lyst å høre, så viser det seg at oppleseren er helt elendig. Bare å skru av. Sukk..!! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg fant denne tråden først nå, ser den er lang, så orker ikke å lese fra førsten. Men håper det er greit om man i såfall nevner noe som er nevnt fra før. Jeg er ny i lydbok verden også, men allerede funnet flere spennende. Liker godt psykologiske thrillere jeg. Den beste hittils er Elskede barn, av Romy Hausmann. Hørte den på book beat. Liker spesielt godt at den har uventet ting underveis altså🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (21 timer siden):

Blir så sur når jeg endelig finner en bok jeg har lyst å høre, så viser det seg at oppleseren er helt elendig. Bare å skru av. Sukk..!! 

Huff ja, jeg ønsket å høre Isfolket, fordi jeg lest den serien som ung, men taklet ikke oppleseren, no dritt ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.6.2023 den 21.18):

Ååååååå, jeg vil ha noe som er bra og ukomplisert.  Liker krim,  sci fi, spenning og romaner med dramatiske historier.  Detter ofte av etter en halvtime fordi det er komplisert eller det er for mange impliserte!!   Noen tips??

Anonymkode: 0b50e...c53

Liker du psykologiske thrillere? I såfall kan jeg anbefale Elskede Barn av Romy Hausmann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har enda et forslag om psykologiske thrillere, Bak lukkede dører av B.A. Paris . Her kommer det også uventet vendinger, digger det når det er overraskelser man ikke ser komme altså 🤩

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IneT skrev (1 time siden):

Har enda et forslag om psykologiske thrillere, Bak lukkede dører av B.A. Paris . Her kommer det også uventet vendinger, digger det når det er overraskelser man ikke ser komme altså 🤩

Hihi, den hørte jeg i forrige uke:) Veldig underholdende👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

IneT skrev (På 18.8.2023 den 17.55):

Har enda et forslag om psykologiske thrillere, Bak lukkede dører av B.A. Paris . Her kommer det også uventet vendinger, digger det når det er overraskelser man ikke ser komme altså 🤩

Hvis du vil høre en virkelig brutal psykologisk triller vil jeg sterkt annbefale bøkene om Silfverbjelke av Buthler og Öhlund. Første bok heter En nästan vanlig mann. Men advarer dette er en meget brutal serie, måtte til slutt legge den fra meg orket ikke mere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...