Gå til innhold

Meg meg meg av Linnea Myhre. Skal du lese boken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde egentlig ikke tenkt å lese boka, men så fikk hun veldig gode anmeldelser og flere høye terningkast og da blir jeg straks mer nysgjerrig, så ja, keg skal, etter hvert, lese boka. Har bare så mange uleste bøker stående som skal leses først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt spesielt å kommentere tråder som handler om en selv. 

Anonymkode: bfaf1...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest! Den var helt ok, gøy med Britney og det å være i hodet på en koko person. Jeg er koko selv, det er ikke nedlatende ment😅 gøy å se for seg Linnea og Sondre.  Men ville jeg anbefalt den til noen? Jeg vet ikke helt hvem det skulle vært faktisk.. 

Jeg syns boken var litt kort, som alle hennes bøker, litt sånn «DER var vi innenfor normal lengde på en bok, da setter vi punktum.» 

Anonymkode: b5b9e...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg har kjøpt og lest den. Jeg har malt og lest boken hennes i pausene. Jeg har alltid likt det hun skriver. Jeg vil jo ikke fortelle handlingen, men jeg tenker at hun setter jo ord på... når vi er på det mest sårbare og...motsatt. Blir litt høye på oss selv selv om det projikteres gjennom andre..hm. 

Hun er jo ikke Dostojevskij. Og det var nok ikke målet heller. Og det er der hun har en så intelligent selvironi. Den er ho det jeg alltid har likt ved henne. Ja. Hun var litt pioner. Interessant nok. Sånn ved å åpne opp for vår utilstrekkelighet. Jeg anbefaler boken. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...