Gå til innhold

Meg meg meg av Linnea Myhre. Skal du lese boken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp. Skulle ha kjøpt den denne uka, men har ikke fått kommet meg til bokhandler. Får se om jeg får mulighet i morgen. Jeg har stor sans for henne som skribent/forfatter. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, SoWhat? skrev:

Jepp. Skulle ha kjøpt den denne uka, men har ikke fått kommet meg til bokhandler. Får se om jeg får mulighet i morgen. Jeg har stor sans for henne som skribent/forfatter. 

Fortell oss hva du synes da!

Anonymkode: bfaf1...fe8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fortell oss hva du synes da!

Anonymkode: bfaf1...fe8

Ja, hadde tenkt til det 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Har likt de andre bøkene hennes, og vi deler interessen for Britney Spears.

Anonymkode: a975c...613

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Hun skal ha for den sarkastiske tittelen og at hun i intervjuer gir uttrykk for å være dritt lei av den offentlige selvopptattheten sin. Skal lese det første hun skriver etter dette oppgjøret med "meg, meg, meg" for har troen på at hun har mye å bidra med.

Anonymkode: ef7df...fb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja ja ja.

Jeg tror den gir en skarp observasjon av noe i tiden, at den fanger en slags tidsånd. Samtidig som den er humoristisk og sår. Gleder meg!

Anonymkode: af89c...1fa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://www.dagbladet.no/kultur/selvopptatt-og-slitsomt/71489873

Selvopptatt og slitsomt, melder Dagbladet. Det var jo som forventet.

Anonymkode: bfaf1...fe8

Hun er sykt flink på selvironi. Det er der jeg liker henne. Har kritisert podcasten deres da jeg syns den er så bla bla. Lite snert og humor der. Skulle ønske de ironiserte mer over Kg, men det blir for kjedelig rett og slett. Venninneprat er ikke så interessant. Hun er derimot veldig god på å skrive! Hva forventet Dagbladet med den tittelen egentlig? 😅 hun fikk bra omtale i Vg. Jeg syns Dagbladet er den mest irriterende blekka vi har, så stoler mer på Vg her. Uten tvil. Men jeg er redd jeg blir skuffet. Satser på at hun holder mål da, for jeg liker henne som forfatter. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, det skal jeg ikke.

Jeg har veldig sansen for henne når hun ytrer seg på ulike temaer, og synes hun er dyktig i debattsammenheng. Jeg synes også humoren er fantastisk morsom, og jeg tviler ikke på at hun kan skrive godt heller.

Men akkurat den type litteratur tror jeg muligens blir for......jeg vet ikke. Det er nok til en annen målgruppe enn meg tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Fnugg skrev:

Nei, det skal jeg ikke.

Jeg har veldig sansen for henne når hun ytrer seg på ulike temaer, og synes hun er dyktig i debattsammenheng. Jeg synes også humoren er fantastisk morsom, og jeg tviler ikke på at hun kan skrive godt heller.

Men akkurat den type litteratur tror jeg muligens blir for......jeg vet ikke. Det er nok til en annen målgruppe enn meg tror jeg. 

Åndssnobb? 🙂 har vært der selv. Ikke ok. Tror en av de beste bøkene jeg har lest var en sånn billig bestselger som lå på topp i New York. Herregud som jeg elsket den boka 😄 skikkelig lett og rar litteratur, men historien traff meg veldig. Så ikke vær for bastant. Jeg leste bare klassikere før, og var skikkelig snobbete. Jeg lærte kan du si 🙂 du kan bli overrasket. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun virker å være over snittet interessert i godtesnop-tråden, tyder på smart dame med god humor, så mulig jeg leser bøkene hennes etter hvert :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...