Gå til innhold

Hjemmetrening eller treningssenter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fikset meg et treningsrom hjemme som er rikt utstyrt. Når man har barn og trener to økter om dagen kan man ikke drive å løpe på treningsstudioet hver dag. De tyngste øktene der jeg trenger litt bistand så trenes det på studio. Det er også null stress å få lagt opp treningen slik at den passer min hverdag bare man planlegger litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Jeg har fikset meg et treningsrom hjemme som er rikt utstyrt. Når man har barn og trener to økter om dagen kan man ikke drive å løpe på treningsstudioet hver dag. De tyngste øktene der jeg trenger litt bistand så trenes det på studio. Det er også null stress å få lagt opp treningen slik at den passer min hverdag bare man planlegger litt. 

Hvorfor trener du 2 økter om dagen? Er du toppidrettsutøver som skal delta i OL?

Anonymkode: 1debd...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor trener du 2 økter om dagen? Er du toppidrettsutøver som skal delta i OL?

Anonymkode: 1debd...ebb

kanskje han er sterk, noen kjøre høy frekvens trening, fullkropps trening 4-5 dager med forskjellige prosent satser, økt nr 2 kan være isolasjon/ støtte øvelser eller kondisjons trening..

Anonymkode: 9e275...716

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

kanskje han er sterk, noen kjøre høy frekvens trening, fullkropps trening 4-5 dager med forskjellige prosent satser, økt nr 2 kan være isolasjon/ støtte øvelser eller kondisjons trening..

Anonymkode: 9e275...716

Eller en rolig økt for å hjelpe restusjonen💪💪

Anonymkode: 9e275...716

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor trener du 2 økter om dagen? Er du toppidrettsutøver som skal delta i OL?

Anonymkode: 1debd...ebb

Liker å kalle meg utvidet mosjonist med klare mål. Det innebærer å trene ihvertfall like mye som konkurrentene og forhåpentlig smartere. Som en hvis Northug ytret en gang. Jeg samler ikke på 2. plasser.

Mye restitusjonsøkter ja og alternativ trening for å unngå skader. Men det må til da man ikke er sterkere enn det svakeste leddet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...