AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #461 Skrevet 17. oktober 2019 10 hours ago, AnonymBruker said: Hva får kvinnene ut av å være med på ex on the beach? Anonymkode: 1e7ef...06d Lurer jeg også. I hvert fall når målet deres ser ut til å være fyllesex med flest mulig. Er dette ansett som goals i noe som helst miljø? Kan på en måte forstå behovet for å bli sett og likt og smake på kjendisstatusen. Men til hvilken pris? Anonymkode: d8222...f3f 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #462 Skrevet 17. oktober 2019 Synes det er fælt å se at jentene blir brukt på denne måten jeg. Rikke prøver å overbevise seg selv om at hun bare koser seg med guttene, når hun i virkeligheten blir såret over at hun ikke betyr en dritt for noen av dem. Anonymkode: b517a...c07 18
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #463 Skrevet 17. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes det er fælt å se at jentene blir brukt på denne måten jeg. Rikke prøver å overbevise seg selv om at hun bare koser seg med guttene, når hun i virkeligheten blir såret over at hun ikke betyr en dritt for noen av dem. Anonymkode: b517a...c07 Enig. Og det er så gjennomskuelig at den "jeg bare koser meg" er et skalkeskjul for å beskytte seg selv. Ved å si til seg selv og de andre at det ikke betyr noe, "han kan få gjøre det han vil med andre" osv så blir fallhøyden noe lavere, enn dersom man erkjenner at man liker vedkommende og skulle ønske det var gjengjeldt. Stakkars jenter. Anonymkode: fac08...508 14
Hatsumomo Skrevet 17. oktober 2019 #464 Skrevet 17. oktober 2019 Jeg for min del forstår ikke hva det får ut av dette. Det blir for for dumt når de tidligere har sagt noe ala at de får jo en fantastisk fin ferie. Ja gjør de det? Å være innelåst 24/7 med de samme trynene, kun musikk og alkohol når det er "festkveld" og ellers bare ligge paddeflat på solsengene dag ut og dag inn uten sosiale medier, tlf eller tv - det er en fantastisk ferie? DA sitter man igjen med kun 2 ting: 1) være på tv. 2) få jevnlig med sex og bekreftelse. 8
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #465 Skrevet 17. oktober 2019 1 hour ago, Hatsumomo said: 2) få jevnlig med sex og bekreftelse. Har alle hatt seg snart? Hva skjer med de som ikke får seg noe i løpet av oppholdet? Er det den nye greia det da. "Dro på Ex uten å få sex. Nøørd!". Anonymkode: d8222...f3f 3
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #466 Skrevet 17. oktober 2019 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har alle hatt seg snart? Hva skjer med de som ikke får seg noe i løpet av oppholdet? Er det den nye greia det da. "Dro på Ex uten å få sex. Nøørd!". Anonymkode: d8222...f3f De sendes hjem igjen. Anonymkode: 519f9...d9f 8
Poppie Skrevet 17. oktober 2019 #467 Skrevet 17. oktober 2019 Min nåværende mening, kort oppsummert: Ulrik - den mest irriterende typen der inne, jeg blir DÅRLIG hver gang han åpner kjeften og prøver å smoothtalke ei ny dame. Rikke - HVORFOR ER DU MED JEG ER SÅ LEI AV DEG og du er mye penere med naturlig krøllete hår Daniel - for en smooth faen. Man må nesten bare bli imponert. Andrea - Hvorfor er hun der fremdeles? Tilfører jo absolutt nada. Therese - respekt. Jeg elsker hvordan hun player Daniel og ikke lar seg rive med av drama. Min favoritt i huset per nu. 13
Anonymanda Skrevet 17. oktober 2019 #468 Skrevet 17. oktober 2019 På 15.10.2019 den 2.14, AnonymBruker skrev: Eneste positive med ex on the Beach er at guttekos er akseptabelt. Jeg digger at Andras får kose og kline litt med guttene. For ti år siden hadde ikke gutter tillat å bli rørt av en homofil. Antagelig i frykt for at noen skulle tro at de også var homofile. Anonymkode: b6769...d43 "Guttekos" er for homofile. Jeg skjønner ikke greia med at dette er så populært blant heterofile(?) smågutter for tida. Er dette noe heterofile unge menn gjør på fest in real life for tiden ? 🤔 Homo er homo , hetero er hetero. Og det bør det fader meg være lov til å mene . 9
Skilpadden Skrevet 17. oktober 2019 #469 Skrevet 17. oktober 2019 2 hours ago, Poppie said: Daniel - for en smooth faen. Man må nesten bare bli imponert. Haha, helt enig. Jeg klarer ikke lenger å dømme ham. 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #470 Skrevet 17. oktober 2019 Daniel: «jag vil bare høvle over så mange som møjligt». Virker som han blir fort lei de jentene som ikke straks vil ha sex med han som Therese. Anonymkode: 1e7ef...06d 3
kalini Skrevet 17. oktober 2019 #471 Skrevet 17. oktober 2019 hva faen skjer med sarah og den bamsen? er det normalt? 5
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #472 Skrevet 17. oktober 2019 Fornøyelig hvordan Siv nå har 3 tidligere reality-gutter på CVen: Pierre, han barnslige tidl paradise-fyren jeg har glemt navnet på OG nå Ole. Jeg liker henne, men hun er jo en klassisk starfucker. Anonymkode: 30849...2a2 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #473 Skrevet 17. oktober 2019 Therese er ikke fin. Anonymkode: a23eb...9c9 14
Hatsumomo Skrevet 17. oktober 2019 #474 Skrevet 17. oktober 2019 (endret) Jeg trodde ikke folka på dette programmet kunne bli mer patetisk, men visst pokker kan de det! Hele "trygle etter sex" seansen med Daniel og Rikke tror jeg må være noe av det mest patetiske jeg har sett. Rett før det klippet så hadde Daniel skrytt til Ole om at han er så ærlig til jentene om hva han vil ha, så ser vi klippet med Therese hvor han vi får høre at han ikke kan ligge med Therese først fordi da kan det ødelegge med Rikke - han må heller gjøre det omvendt. SÅ får han på svart hvitt fra Rikke at han hvis han har i tankene å ligge med Therese etter henne, så ønsker hun ikke det. Sårbarheten nærmest stråler ut av tven. Da står han faktisk å lyver henne rett i trynet om at det ikke er tilfellet. Altså..WHAT!? Prototypen på ren asshole, ja. Så SÅÅÅÅKLART går han etter Therese i neste eps, og Rikke gråter sine modige tårer - kjerringene lærer jo pokker ikke! Hvor mange sex-så-avvisning må disse jentene oppleve før de skjønner tegningen? De må jo ha begrep om hva slags program dette faktisk er!? Det er ikke kjærlighetsjakten! Og Rikke da som bare vil "'kn*lle". Var jo tydeligvis ikke bare det hun ville da når hun blir så lei seg når Daniel går over til neste jente (akkurat som i første sesong). Hun skal heller spille på guttas premisser, både foran gutta og som en falsk sannhet for seg selv at det "bare" er sex. Men alle som ser dette utfolde seg på tv skjønner jo hele greia. Rikke burde ha vært beskyttet mot seg selv, av alle jentene som har vært på det showet så er det henne jeg føler som virkelig har seriøse følelsesmessige problemer, en jente som blir utnyttet og som ikke klarer å stoppe seg selv i bli utnyttet. Jeg får rett og slett vondt av å se på henne og hun burde overhodet ikke ha vært på tv. Jeg håper disse folkene innser et par ting om seg selv når de ser seg selv igjen på tven og får litt selvinnsikt og vokser på det. Endret 17. oktober 2019 av Hatsumomo 26
helloAdele Skrevet 17. oktober 2019 #475 Skrevet 17. oktober 2019 Har dere sett denne episodens ettersnakk? Finnes her: Sitter bare og tenker fy faen for en bitch Therese er, både det med denne "planen" til hun og Andreas men hun kommer også med små stikk mot Rikke under hele episoden... har hun noe i mot Rikke eller er hun bare en straight out bitch? 4
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #476 Skrevet 17. oktober 2019 44 minutter siden, helloAdele skrev: Har dere sett denne episodens ettersnakk? Finnes her: Sitter bare og tenker fy faen for en bitch Therese er, både det med denne "planen" til hun og Andreas men hun kommer også med små stikk mot Rikke under hele episoden... har hun noe i mot Rikke eller er hun bare en straight out bitch? Melina har vel banet veien for at dette er greit å gjøre på ex on the beach. Stakkars Rikke. Får vondt av henne. Dette er jo mobbing. Anonymkode: 1e7ef...06d 7
Kragebein Skrevet 17. oktober 2019 #477 Skrevet 17. oktober 2019 Tråden er ryddet for personangrep og krenkende innlegg. Kragebein, adm
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #478 Skrevet 18. oktober 2019 Hadde ikke brukt mye energi på å bekymret meg for Rikke. Var det ikke vår homegirl som stilte i VG forrige sesong, for å fortelle at hun så sex-scenene sine fra TV sammen med mamma og mormor? Mamma var endog så stolt at hun opprettet egen blogg ei stund: mamma til en reality-deltager. Husker også hvor feig og ryggsleikende hun ble etter Melina skjelte ut Mariell. Da ble hun plutselig bestis med Melina, gruppens "morsomme" og laidbacke cool girl, hun som bare ville at alle andre skulle ha det bra. (Bortsett fra Mariell, hun var brennmerket av Melina som feit, bleik og stygg. Best å holde seg langt unna). Anonymkode: d8222...f3f 5
Gjest BethD Skrevet 18. oktober 2019 #479 Skrevet 18. oktober 2019 Wow. Daniel er virkelig on another level på fuckboy skalaen.. Tenk å være Rikke å se dette i ettertid...
Hatsumomo Skrevet 18. oktober 2019 #480 Skrevet 18. oktober 2019 12 timer siden, helloAdele skrev: Sitter bare og tenker fy faen for en bitch Therese er, både det med denne "planen" til hun og Andreas men hun kommer også med små stikk mot Rikke under hele episoden. Kommer jo helt tydelig frem her at både Therese og Andreas skjønner spillet på Ex, og at Rikke ikke gjør det. Hun sier jo selv at hun ikke lærte fra første sesong.Når hun spør Hasse om hvordan man skal vite at man blir played når gutta slenger rundt seg med komplimenter så viser jo hun at hun er ekstremt naiv, i verste fall så blir hun betatt av en fyr FORDI han kommer med komplimenter (som hun virker desperat etter), ikke nødvendigvis fordi hun liker han selv og da er jo veien svært kort til å bli brukt om og om igjen. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå