Apekatten Skrevet 18. september 2019 #261 Del Skrevet 18. september 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har sansen for Andreas! Han er så herlig og virker ordentlig hyggelig. Anonymkode: 2196a...985 Helt enig! Jeg fikk dårlig inntrykk av han i første episoden, men nå virker han som en herlig type. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2019 #262 Del Skrevet 18. september 2019 9 hours ago, Poppie said: Alle røyker jo. Synes det er litt merkelig at de bruker tusenvis av kroner på plastisk kirurgi, men uhemmet soling og kjederøyking - det er innafor. Hvorfor er det rart? Det gir mening at man bruker enkle midler for å se ut som man vil, heller enn å gjøre livsstilsendringer som er mye mer krevende. Anonymkode: 5e5db...e2a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 18. september 2019 #263 Del Skrevet 18. september 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Enig! Jeg trodde hun var bortimot 40, hun har ikke noe ungt ansikt. Hun kommer til å bli gammel i ansiktet lenge før tida. Anonymkode: c883c...d76 Jeg også trodde hun var mye eldre! Det er nok solen og røykingen. Når hun ler så ser hun riktig søt ut, men ellers ser hun også på en merkelig måte veldig oppblåst ut i ansiktet..vet ikke hvorfor. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymanda Skrevet 18. september 2019 #264 Del Skrevet 18. september 2019 2 timer siden, Apekatten skrev: Helt enig! Jeg fikk dårlig inntrykk av han i første episoden, men nå virker han som en herlig type. Uff nei. Jeg har to gode homofile venner, de er heldigvis milevis fra å være som Andreas. Aldri om noen av de hadde prøvd seg hemningsløst på noen heterofile menn, ligget i sengen med meg og mannen eller FINGRET meg attpåtil 😨 Han er langt over streken på alle måter, akkurat som de fleste andre der inne. Nå er jeg over 10 år eldre enn Andreas , så det er sagt. Men synes virkelig ikke han er noe godt forbilde for homofile. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymanda Skrevet 18. september 2019 #265 Del Skrevet 18. september 2019 Akkurat nå, Anonymanda skrev: Uff nei. Jeg har to gode homofile venner, de er heldigvis milevis fra å være som Andreas. Aldri om noen av de hadde prøvd seg hemningsløst på noen heterofile menn, ligget i sengen med meg og mannen eller FINGRET meg attpåtil 😨 Han er langt over streken på alle måter, akkurat som de fleste andre der inne. Nå er jeg over 10 år eldre enn Andreas , så det er sagt. Men synes virkelig ikke han er noe godt forbilde for homofile. Og en homofil venn av meg som kun er 20 år gammel synes han er ekkel og klein. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2019 #266 Del Skrevet 18. september 2019 1 minutt siden, Anonymanda skrev: Uff nei. Jeg har to gode homofile venner, de er heldigvis milevis fra å være som Andreas. Aldri om noen av de hadde prøvd seg hemningsløst på noen heterofile menn, ligget i sengen med meg og mannen eller FINGRET meg attpåtil 😨 Det er jo frivillig fra alle parter, må man regne med. 2 minutter siden, Anonymanda skrev: Og en homofil venn av meg som kun er 20 år gammel synes han er ekkel og klein. Som bifil selv, og dermed omgått mange homofile, vil jeg si Andreas er ganske mild. Anonymkode: e12af...824 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 19. september 2019 #267 Del Skrevet 19. september 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det rart? Det gir mening at man bruker enkle midler for å se ut som man vil, heller enn å gjøre livsstilsendringer som er mye mer krevende. Anonymkode: 5e5db...e2a Usikker på om dette er sarkastisk, men det å vise solvett og unngå kjederøyking ser jeg ikke på som krevende livsstilsendringer. Ang Andreas synes jeg han har gått langt over streken tidligere, men tror det er sunt å ha ham der som en slags katalysator - på godt og vondt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2019 #268 Del Skrevet 19. september 2019 Morsomt at Sarah (?) sier at Victoria ser ut som rasshølet hennes, når Victoria er så mye penere enn henne 😌Både på inn- og utsiden Anonymkode: 4e516...7f2 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk_88 Skrevet 19. september 2019 Forfatter #269 Del Skrevet 19. september 2019 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Morsomt at Sarah (?) sier at Victoria ser ut som rasshølet hennes, når Victoria er så mye penere enn henne 😌Både på inn- og utsiden Anonymkode: 4e516...7f2 USIKKER DELUXE, derfor hun sier det. Også virker det som hun er vant til å få det hun peker på utsiden. Sarah er en skikkelig dramaqueen og det HATER gutter/menn. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk_88 Skrevet 19. september 2019 Forfatter #270 Del Skrevet 19. september 2019 Ååå gleder meg til i neste uke, da tror jeg det blir DRAAAAAAMA... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2019 #271 Del Skrevet 19. september 2019 På 17.9.2019 den 23.46, AnonymBruker skrev: Rart hun nye grein sånn når Neima dro, så ikke ut som de hadde snakket sammen en gang. Anonymkode: 4f769...e9d gråt jo ikke pga henne men at fordi Petter å måtte dra. Anonymkode: e261a...430 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2019 #272 Del Skrevet 19. september 2019 Ikke synd på Ulrik lenger da:) Anonymkode: e261a...430 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry H. Skrevet 19. september 2019 #273 Del Skrevet 19. september 2019 (endret) On 9/18/2019 at 10:17 AM, frk_88 said: For og vise mest mulig av puppene vel For the sake of the 'under-boobs' 😄 Noen som vet om det stemmer at Rikke Isaksen fra i fjord vil sjekke inn i år oxo? Endret 19. september 2019 av Gry H. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2019 #274 Del Skrevet 19. september 2019 Sarah sin attitude var ille. Anonymkode: a48c8...593 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2019 #275 Del Skrevet 19. september 2019 På 18.9.2019 den 11.37, AnonymBruker skrev: Har nok mer med livvstil enn vekt å gjøre. Tror noen sa hun røykte? Mye røyk og drikking kan være grunnen til at hun ikke ser helt frisk ut. Om hun drikker en del, kanskje det går litt på bekostning av hva hun spiser, at hun får i seg litt for lite mat iblant uten å innse det selv. Anonymkode: 5e5db...e2a Det er da ikke mange som ikke røyker av de der inne. Anonymkode: 452b0...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2019 #276 Del Skrevet 19. september 2019 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sarah sin attitude var ille. Anonymkode: a48c8...593 Borderline? Anonymkode: e12af...824 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2019 #277 Del Skrevet 19. september 2019 Altså, de kunne hatt et par ekstra soverom. Jeg ville blitt helt sprø av å måtte sovet 4stk i en dobbeltseng. Anonymkode: a23eb...9c9 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2019 #278 Del Skrevet 19. september 2019 Sarah er irriterende innbilsk med høye tanker om seg selv. Jada hun ser helt vanlig ut, men det finnes mange penere enn henne og innbilsk personlighet gjør seg ikke penere. Anonymkode: a23eb...9c9 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2019 #279 Del Skrevet 19. september 2019 Guttene, feks Ulrik og Rikard, ser mye sunnere ut enn jentene. Anonymkode: a23eb...9c9 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2019 #280 Del Skrevet 19. september 2019 Når går episodene på sumo egentlig? Noen som vet? Det har jo bare kommet ut en episode siden 12.sep... 🙈 Anonymkode: c28e8...83a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå