Gå til innhold

Hey hey alle sammen:)

Anbefalte innlegg

Gjest ¤Escada¤
Skrevet
De har nok forsåvidt rett. Jeg har gått på en streng diett nå i 5 dager, men fra imorgen av kutter jeg den ut, og går over til litt mer føde. Men jeg må allikevel passe på, for jeg er ikke ferdig. Heldigvis er sundty kostold lett å opprettholde på Mallorca, for det meditoranske kostholdet er strengt tatt mye mer sundt enn vårt. Derfor skal jeg nok klare å holde på det jeg har gått ned :)

Men jeg har litt lyst å prøve Cuur da. leste en artikkel om den i Mat og Helse, og det virker som et bra produkt.

Ellers må du ha ei go helg (selv om du er uten mann i helga). Håpe du og veninnå finne på noe sprelsk da. Ta dåkke en tur på Vertshuset gjerne (eg synes Hjørna e så kjip plass).

:klem:

ja eg er enig i at hjørna er en kjip plass...

Pleide vel å gå på værtshuset du då når du var litt i odda el?

Eg bytte litt på d.... syns d e litt ok at de har sterkare saker på hotellet då....;) men d kommer nett an på formen... Einaste plassen eg aldrig går er hjørna faktisk...

Gjest ¤Chanela¤
Skrevet

Hallaisen vennen!

Du trenger vel ingen slankekur :o :frustrert: Er jo tynn jo!!!!! Gi deg nå :fy:

Vi kan jo kanskje ''trene'' litt i sommer, hehe. Bare for å bli litt spreke :wink: Akkurat det trenger i hvert fall jeg. Føler meg som en 80-åring på dødsleie her :tunge1:

Kjekt at mannen din har blitt arbeidsmaur nå da :) Selv om det er kjipt med all den overtiden! Til trøst kan dere unne dere noe gøy senere kanskje. :D

Gooood helg da :klem:

Gjest ¤Escada¤
Skrevet
Hallaisen vennen!

Du trenger vel ingen slankekur :o :frustrert: Er jo tynn jo!!!!! Gi deg nå :fy:

Vi kan jo kanskje ''trene'' litt i sommer, hehe. Bare for å bli litt spreke :wink: Akkurat det trenger i hvert fall jeg. Føler meg som en 80-åring på dødsleie her :tunge1:

Kjekt at mannen din har blitt arbeidsmaur nå da :) Selv om det er kjipt med all den overtiden! Til trøst kan dere unne dere noe gøy senere kanskje. :D

Gooood helg da :klem:

Ja vi kan godt trena litt sammen ja... trenge noen t å dra meg litt igang...:(

Spørs om gubben min vil bruka pengane sine på meg... han like helst å buka mine og ha sine litt for seg sjøl....:(

Gjest #Spidergirl#
Skrevet

No e eg komt heim har vore heima ei stund måtte ta ein is før me drog heim. Tusen takk for ei jette bra helg!! Håpe gubben har trekt på smilebåndet igjen :D Det var knallkjekt i går nå e da like før eg sige i sokkane her...Men da va kjekt å ve i lag etter gamalt. :kose:

Gjest ¤Escada¤
Skrevet
No e eg komt heim har vore heima ei stund måtte ta ein is før me drog heim. Tusen takk for ei jette bra helg!! Håpe gubben har trekt på smilebåndet igjen :D Det var knallkjekt i går nå e da like før eg sige i sokkane her...Men da va kjekt å ve i lag etter gamalt. :kose:

Hellu!

Skal si vi hadde d festlig igår ja!;) Å d uten å gå ut :o

Nett ka vi gjør det t sant? og detta gjør vi alltid bra!;) he he..

klems t godjento..

Gjest ¤Escada¤
Skrevet

Hei og hå på dere!!

Hatt ei fin helg eller??

Har hatt ei rimelig bra helg ja.... gubben jobba mye nattskift, men eg hadde til gjengjeld ei venninna på overnatting og vi koste no oss masse! :kose: Hadde sånn skikkelig jente-dag igår... var først på cafe og så på litt shopping :sexy: (ho kjøpte de fine skona då! nesten litt misunnelig.. he he..) Å så for vi heim t meg og lagde oss pizza og så satt vi å pjalla oss langt ut i de seine kveldstimane.... :perebrus: :klem2: koste oss med litt bailis og andre fine drinkar.. :smoke: såg på film først med aldrig så lite fine mannabein... :wow: (fy meg.... :fy: ) Resten av kvelden hørte vi bare på god musikk og prata og tattla ein heil masse.. :kul:

Ellers... jo ein kompis av meg fekk foresten en liten gutt i morra timane idag :hoppe: Så no har vi ein ny annledning t å shoppa litt babyklær.. he he.. :danse:

I tillegg fikk eg vita igår at ei venninda av meg skal ha små og! hjelpe meg... ho er snart 2mnd på vei no... rene baby boom her jo.. Må no få sagt at det nuppe litt i eggstokkane for tida... spes. når eg ser sånne små.... blir heilt sjuk jo... Hmmm...... :husarbeid:

Skrevet

Hei! :vinke:

Tusen takk for meldinga i dagboken min.

Gjest gjest1
Skrevet

Hjørna er kjipt ja... Men Vertshuset er okay!! :) Jentekvelden dokkas hørtes forresten veldig koslig ut!! ;) Det nuppe i eggstokkane dine ja... Hehe... Har dokke planar om små i nærmaste framtid, eller?

Gjest seroxata
Skrevet

Høres ut som ei koselig helg du hadde :)

oooh, napper i eggstokkene dine også? hehe... kjent fenomen det der ja :wink:

Gjest ¤Escada¤
Skrevet
Hjørna er kjipt ja... Men Vertshuset er okay!! :) Jentekvelden dokkas hørtes forresten veldig koslig ut!! ;) Det nuppe i eggstokkane dine ja... Hehe... Har dokke planar om små i nærmaste framtid, eller?

He he.. trur ikkje d;) Må nesten ha en litt villig mann til det først :tunge1:

Gjest ¤Escada¤
Skrevet
Høres ut som ei koselig helg du hadde :)  

oooh, napper i eggstokkene dine også? hehe... kjent fenomen det der ja :wink:

:ler::wink:

Gjest ¤Escada¤
Skrevet
Hei! :vinke:

Tusen takk for meldinga i dagboken min.

Heya!:hoppe: Lige så!;):husarbeid:
Gjest ¤Escada¤
Skrevet

SNOPESJUK!!!!!

Tante raudfoss meldte sin annkomst igår... og eg er konstant snopesjuk..... :wow: Har lyst på noe snacks heile dagen lang.. uff.. :ler: Har nett slukt i meg litt varm sjokolade og... fremdeles ikkje metta... ka skal eg finna på no?!? :o Er så gale atte.. :flau: Å så bare vondt i magen.. orka ikke tur idag heller.. dumme dagen! :sur::flekke:

Håper det kommer seg imåro... Får ringa ei venninna å trøste preika.. :klem2:

:husarbeid:

Gjest ¤Chanela¤
Skrevet

Heisann!

:trøste: :klem:

Reiser hjemover i dag, jeg! Har du fri i morgen? Treffes? :)

Gjest ¤Escada¤
Skrevet
Heisann!

:trøste: :klem:

Reiser hjemover i dag, jeg! Har du fri i morgen? Treffes? :)

Heeeeyyyyy!!

Endelig komme du dinglande og! he he.. :ler: Eg har ikkje fri men eg har jo bare dagvakt, så det går jo heilt fint å treffast etterpå?!? Ta oss en tur... kanskje gå å sola oss litt.. (i solarum då vel og merka.. he he... dårlig med denna sommaren veit du..) :kul:

Annonse
Gjest ¤Escada¤
Skrevet

OISANN....!! :ler:

Litt bedre form enn igår ja... :roll: he he..

Sitter her og funderer på litt ka eg skal finna på i helga... Enten skal eg vær heima og dingla litt ut i den kjempespennande byen vår.. (not..! :kvalm: ) Eller skal eg reisa til der mamma og de har fast camping.. er jo litt kaldt men det kan jo være koselig der for det.. :smoke: Får tenka litt meir på det.. Eg for min del kunne godt tenkt meg litt sommar og sol no :briller: Tenk vi er allerede midtsommars! hjelp.. :hår: Er ikkje mye som minne om sommar so far..... nei.. Heldigvis så skal eg ha sein ferie i år så det er jo fortsatt litt håp då.. :kul:

Nei no får eg gå og handla litt mat.. trenge jo litt av det til husholdningen.. hadde godt helst dårlig uteb..he he.. :hjerter2:

Å så når eg komme heim igjen og har spist middag så får eg vel vaska litt klær og, korga begynne å fyllast opp merke eg :-?

:husarbeid:

Gjest ¤Escada¤
Skrevet

Må bare si d.... må bare... Jeg har nå smakt VERDENS BESTE AGURKER! :ler: Ei venninne av meg har drivhus kor de dyrker agurker.. fikk noen her om dagen og gjett om de var gode!! Sitter å spiser på bare agurker... :ler: he he... nam nam... :wow:

Gjest gjest1
Skrevet

Hey, ikkje spy av byen vår!!!! Skjer det noko på lageret i helga forresten, veit du det? Eg skal ut på fredag!! I morgon også, forresten, men det er i Bergen!!

Eg har sommarfeeeeeeeeeeeerie!!!!!! :hoppe:

Skrevet

Tenkte bare jeg skulle legge igjen en liten hilsen til deg. Ha en fin kveld!

Gjest #Spidergirl#
Skrevet

hallaisen!

Hehe dei agurkene e farlig gode...Så er det sundt året rundt...Blir du kanskje ikkje med ut då? Har du snakka med reisebyrået el?

Natta lille ¤Escada¤ :klem2:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...