Gjest ¤Escada¤ Skrevet 24. mai 2005 #61 Del Skrevet 24. mai 2005 Natt til idag klarte jeg den store bragden å få den koselige omgangsyken på besøk.. Så d var opp i 004.30 tida og tale med det store rørert nett noen ganger... å holdt på slik en stund Ikke særlig nei... så d ble virkelig en "topp" start på uka... Heligvis er jeg som ungene at det stortsett holder på en natt/dag å så er jeg ferdig med saken... ser ut til at det blir slik nå også da jeg heldigvis har kommet meg utover dagen og kvelden.. :oops: Til og med fått i meg litt mat Ellers har jeg bare vært hjemme å kjeda meg (skulle heller gjort mye for å være på jobb istedet for dette....) å fått trøst av kjæresten... Håper på bedre form imåren for da har jeg faktisk fri og har lyst til å møte ei venninne jeg ikke har sett på lenge Ha en god kveld da folkens... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 25. mai 2005 #62 Del Skrevet 25. mai 2005 Helleu Ka fant dåkke på for noke tull i dag? E omgangssjuko over for denna gang?! E forferdelig å vær dårlig :o Stakkars deg!! Ha ein fin kveld vidare då! Kos deg med Lost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 25. mai 2005 #63 Del Skrevet 25. mai 2005 Heisann Det der spygreiene er noe dritt Verste jeg vet om er omgangssyka :oops: Håper du er kvitt det nå hvertfall Og er frisk og rask igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 25. mai 2005 #64 Del Skrevet 25. mai 2005 Gratulerer med dagboken og litt forsinket! Klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 25. mai 2005 #65 Del Skrevet 25. mai 2005 Helleu Ka fant dåkke på for noke tull i dag? E omgangssjuko over for denna gang?! E forferdelig å vær dårlig :o Stakkars deg!! Ha ein fin kveld vidare då! Kos deg med Lost hallais:) Jo d var ovar for denna gang ja... heldigvis! Jo vi var no først på cafe før vi for rundt i alle de "spennande" klesbutikkane i Odda... før vi gikk på kaffebaren og hadde oss litt kaffi... Så stakk vi opp t meg og no sitte vi no her å lure litt:) Ska ta oss litt te snart, skal bare prøva å få ordna ei dagbok for M.jento her og;) Så blir d Lost.... klems Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 25. mai 2005 #66 Del Skrevet 25. mai 2005 Heisann Det der spygreiene er noe dritt Verste jeg vet om er omgangssyka :oops: Håper du er kvitt det nå hvertfall Og er frisk og rask igjen hei på deg:) Ja no e d heila over, HELDIGVIS! Er nemlig noe av det værsta eg veit og... Gi meg feber, gi meg forkjølelse... men bare ikke omgangssyken... huffhuff!!!! Men på d området er eg heldigvis som ungane... over på en dag... men d er ik noe særlig når d står på nei... men ellers er d helt bra med meg:) klems Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 25. mai 2005 #67 Del Skrevet 25. mai 2005 Gratulerer med dagboken og litt forsinket! Klem fra Charmina HEI PÅ DEG Jo takk ska du ha! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 25. mai 2005 #68 Del Skrevet 25. mai 2005 Hei og hå alle sammen! Idag har heldigvis formen bedret seg betraktlig! Så... I`m back! Idag hadde jeg fri fra jobb Så da fikk jeg tid til å møte ei god venninne som jeg ikke hadde sett på kjeeeeeeempe lenge! Å d var bare helt topp! :-) Var så koselig, vi spankulerte litt rundt i sentrum og kikka litt rundt i klesbutikker, tok oss en kaffe på en kaffebar (tenk vi har fått kaffebar i lille møkkabyen! ) og koste oss, før vi gikk hjem til meg og spiste litt middag. Siden satt vi bare ådrakk te og prata hele kvelden. Nesten hele kvelden... fikk nemmlig lurt henne inn her og fikk ho til å bli medlem... hi hi... lurer på om hun kommer til å bli hekta på dette også...????? nei... får vel ta kvelden tenker eg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 26. mai 2005 #69 Del Skrevet 26. mai 2005 :oops: Hei -Fisken-, så du mener att Lurven er charmerende jeg kjenner ham så lite så det er nog mulig :klem2: :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 26. mai 2005 #70 Del Skrevet 26. mai 2005 :oops: Hei -Fisken-, så du mener att Lurven er charmerende jeg kjenner ham så lite så det er nog mulig :klem2: :enig_animasjon: Hei??????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 26. mai 2005 #71 Del Skrevet 26. mai 2005 Idag ser det ut til at noen har åpna slusene aldeles ute... striregner og blåser noe helt forj.... Ikke noe vær en har lyst ut i nei... heldigvis for typen av gårde med handlelista... og jeg slapp og være med Så fikk jeg sitte her i fred med varme te-koppen min :D og slappe av.... Blir kyllingfile til middag idag.. får vel gå og begynne på den.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 26. mai 2005 #72 Del Skrevet 26. mai 2005 Kjekt at du er bedre da Her regner det noe sinnsykt i dag Skikkelig innevær med andre ord! Ha en fin regn dag! Klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2005 #73 Del Skrevet 27. mai 2005 Hei! Tenkte jeg skulle stikke innom for å ønske deg en kjempe fin helg Noen planer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 27. mai 2005 #74 Del Skrevet 27. mai 2005 Heisann! Titter innom for å ønske deg en god helg!!! Jeg skal på hyttetur! Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 27. mai 2005 #75 Del Skrevet 27. mai 2005 Kjekt at du er bedre da Her regner det noe sinnsykt i dag Skikkelig innevær med andre ord! Ha en fin regn dag! Klem fra Charmina Håper du får en super helg! klems Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 27. mai 2005 #76 Del Skrevet 27. mai 2005 Hei! Tenkte jeg skulle stikke innom for å ønske deg en kjempe fin helg Noen planer? Jo takk i lige så! Må kose deg i helga da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 27. mai 2005 #77 Del Skrevet 27. mai 2005 Heisann! Titter innom for å ønske deg en god helg!!! Jeg skal på hyttetur! Gleder meg Jasså så du skal på hytte-tur du! Så gøy :rosasmil: Hytteturer er skikkelig kos da... hender at eg låne hytta til besteforeldrene mine... å så drar jeg og mannen min opp og SLAPPERVIRKELIG AV! Er så deilig å komme vekk litt fra alt mas og sjas... og få litt tid til å pleie kjærligheten og hverandre;) Må iværtfall kose deg masse da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 27. mai 2005 #78 Del Skrevet 27. mai 2005 Trøtt og sliten ja... Blir litt sånn etter at jeg har vært på kveldskift.. Ja ja.... då var denna jobbehelga begynt... Tidlig opp i morra... på en lørdag.. :-( Men det går bra.... er jo heldigvis bare hver 3 helg (selv og jeg synes det er mer en nok.. :o ) d kunne vært verre.. Men men sånn er d no bare en gang:) No tror eg at eg skal ta meg litt "nattmat" siden mannen min har vært så snill å laga litt makaroni og kjøttdeig til eg kom hjem fra jobb:) Vil no likevel ønske alle en SUPER HELG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 27. mai 2005 #79 Del Skrevet 27. mai 2005 Trøtt og sliten ja... Blir litt sånn etter at jeg har vært på kveldskift.. Ja ja.... då var denna jobbehelga begynt... Tidlig opp i morra... på en lørdag.. :-( Men det går bra.... er jo heldigvis bare hver 3 helg (selv og jeg synes det er mer en nok.. :o ) d kunne vært verre.. Men men sånn er d no bare en gang:) No tror eg at eg skal ta meg litt "nattmat" siden mannen min har vært så snill å laga litt makaroni og kjøttdeig til eg kom hjem fra jobb:) Vil no likevel ønske alle en SUPER HELG! hei min lille Escada! Eg like planane våre om ein kjekk sommar. Det e lenge siden me har hatt ein jentetur! Natta! Håpe jobben går fiint i morro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 28. mai 2005 #80 Del Skrevet 28. mai 2005 Ha ei god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå