Gå til innhold

Hey hey alle sammen:)

Gjest ¤Escada¤

Anbefalte innlegg

Gjest ¤Escada¤

GOD KVELD FOLKENS!!!!! :vinke: Og takk for besøk og hilsener!! :heiajente:

Tenk at idag var det faktisk varmt nok til å gå i skjørt og lignende, ikkje værst!! :eeeh: Ser ut til at det ville komma et snev av sommar her og.. :briller:

Var og gikk en tur etter at sola var gått og.. varmt i lufta og frisk luft og duft av nyslått gras... :D Kunne ikke vært bedre... :enig_animasjon: Spiste sikkert den største isen de hadde i frysen på kiosken vi gikk forbi og :wow: He he he... :ler:

Og no har eg faktisk fri i et par dagar framover inkludert helga!! :hoppe: Yes!!! :sjarmor: Måtte finaværet holda seg :kul:

Håpe alle kose seg med sol og varme!! :P:kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann

Det er bra sommerværet er på besøk hos dere også :)

Det er skikkelig deilig mår fineværet er her!!!

Kos deg med fridagene da :) Godt med langhelg av og til :wink: Har du noen planer for dagene da? Eller skal du bare ligge i sola og nyte livet? :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vidunderlig med sol i dag - trenger jo å øve til ferien :sjarmor:

Håper du har kost deg skikkelig og virkelig fått mye ut av det!

Og jammen blir det ikke sol i morgen også :o fantastisk!

Klems fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for besøk i dagboka mi :)

Er det ikke godt med sommer? Her oppe har det regnet i ukevis, men idag var det sol fra skyfri himmel da jeg sto opp :hoppe:

Håper du har en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Deilig når det er litt sommer ja, endelig!! :-D

Men meldt kjipt vær i sør fra imorgen av.. :tunge1:

Deilig med fri da!! :hoppe: Koooose deg masse!

Planer for kvelden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

Weeeheeey!! sommer:D:D

Nå fikk jeg neeesten lukta av nyslått gress i nesa og, ikke dårlig;D

Håper du får ei fantastisk solrik helg!! :briller:

:kline:

hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

heeey! :vinke:

her kommer lille miss RosaSolslikker 2005 innom for å si nettopp "heeeeey!", og for å si at jeg håper du får en knall fredagskveld! :-)

I bartebyen er det varmtvarmtvarmt nå, opptil flere trøndere har kasta skinnvesten :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

God helg til @riel, ¤Chanela¤, lurven, Charmina, Dagoberta, lillelou, Dark angel og seroxata!! :hoppe:

Har hvert voldsomt fint vær her også siste dagene ja :P SÅ HERLIG å hatt fri då og fått vært ute og BARE SLAPPA AV! :sjarmor:

Igår var eg og solte meg i hagen t mammo og då blei eg litt svidd.... Var det mottoet mitt "solkrem er for pyser"! då... Det funke jo ikkje heilt på folk som meg som har melkekvit hud og greier då... :oops: He he he... :ler: Men men, får trøste meg med at det pleier å bli brunt senere då...

Var bare i sentrum med ei venninna og dila idag, spiste is å sånt... Får så lyst på smått når eg ser ho sjønna vetlo t ho venninno mi... ho e bare SÅ sjønn! :babyjente: Ho er bare så sjarmerande og sie og gjør så mye morsomt! :ler:

Gubben jobbe no overtid igjen, til ikveld en gang... lure på om eg får lurt han med ut på byn ikveld fordet... :roll:

Men no skal eg gå en tur.. må nytta goda været mens vi har det! :P Er jo desverre meldt stygga vær t imåro igjen.... :(

Håpe de fleste får kost seg i fina været i helga og då! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann - og god helg til deg også!

Nå har jeg nettopp vasket hus, med god hjelp av 15åringen, så nå kan helga komme!

Jeg er ikke brent, nei, er såpass mørk at det skal litt til før jeg blir det... Sobrenthet er ikke veldig godt - det er helt sikkert! Du får trøste deg med at det går over i brunt etterhvert!

Heksehilsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bra du får farge etterhvert - jeg blir bare blek igjen etter å ha vært solbrent, så jeg jukser heller med selvbruning :)

Goood helg til deg også :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må bruke solkrem din tulling :fy: Men du har vel lært den leksa etter å ha blitt grilla i sola igår :ler:

Kanskje det var på tide for dere å så smått å vurdere å få smått :wink: Kjenner meg igjen i deg ihvertfall, for jeg også blir verpesyk av å se disse små gollige bebisene :babysmokk: Jeg er fæl til å tenke at en må vente til det passer, men tenker en sånn vil en fort komme fram til at det aldri helt passer :oops: Av og til må en bare kaste seg ut i det, og satse på at en lander på bena...

Håper du får ei strålende helg, og skal krysse fingrene for at meterologene har spådd feil :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, for en sjarmerende dialekt du har :P Takk for besøk i boken min, og ha en god helg! :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest seroxata

weehey, du har selskap av meg, ble solbrent i dag jeg og :ler: solkrem er noe jeg aldri husker... haha..

Må du ha ei flott helg videre :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har det bra og nyter sommeren.

Her står alt litt på hodet siden vi reiser snart og ellers har huset fullt av sommergjester!

Kos deg

Klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...