Gå til innhold

Hey hey alle sammen:)


Gjest ¤Escada¤

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ¤Escada¤

Hallaisen BETTIE, DAGOBERTA, #SPIDERGIRL# og SEROXATA!!! Og takk for at dokke stikker innom ;)

Idag har sola komt tilbake og skinner varmt på bleike lemmar! :ler:

Fikk kjøpt dåpsgave til tanungen min idag... (endelig... alltid ute i siste liten.. :forvirret: ) Tenkkte egentlig eg sku kjøpa et bare-bestikk... men det som var fint, hadde de bare i jente-motiv... og d passa jo ikkje akkurat no då.. Så d blei til at eg kjøpte et sett med sølramme og to små esker "min første tann" og "min første hårlokk". Og så kjøpte eg en sånn liten albumm (litt sånn sølcforgylt el. noe sånt...) med ramme utenpå kor d sto "go ungen". For han er jo det då.... ligne så voldsomt på broren min atte han kunne no aldrig ha løge han fra seg nei!! :ler:

Ei venninna av meg meg reiste på ferie idag.. De sku reisa med bil heilt til Yougoslavia.. og så sku de besøka noe familie av mannen. Det blir nok litt lang tur.. særlig for den 1 årige dattera... Men de sku no stoppa ofta og ta fleire overnattingar på turen. Blir no sikkert litt kjekt å reisa gjennom mange land og se nye steder då:)

Var foresten på peppes med noen gode venninder igår kveld... Var veldig koselig :rosasmil: Har liksom ikkje fått vært så mye med de i d sista... egentlig veldig synd... for sånne gode vennar vokse ikkje på trær.. :roll: Sku ikkje vært avstandar til venner.. og en skulle hatt dobbel så mye tid :klem1.

Pusen min jobbe nok litt seint idag.. kjedelig at han måtte jobbe idag og... kan og hende at han må jobbe imoro og..:( Eg hadde liksom håpt på litt meira tid sammen i helga, sett fram til litt meira bare oss.. Men men.. får sitta her og kokkelura litt... han komme vel ikveld en gang så eg får han vel litt for meg sjøl då :klem:

Og så får eg se koss d går med barne-dåpen imåro :babygutt: Ha ei flott helg ellers då folkens!! :vinke:

Endret av ¤Escada¤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

Heeei!

Hørs jo ut som en perfekt dåpspresang du fant!! jeg ville iallefall blitt glad for den ;)

Sant som du sier, gode venner vokser ikke på trær... så det gjelder åt a vare på de :P

Håper du får en fin søndag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du hadde funnet en god dåpsgave. Tipper foreldrene ble fornøyde. Hadde du det hyggelig?

Gode venner må man pleie, for de er gull verd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

Nå har du berre "pusen" og ¤Chanela¤ igjen. Eg drar i morra.

Eg gler meg ikkje så veeldi men det blir nok godt tenker eg i og med at hjernen har jobba overtid i det siste.Gla i deg vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Queenblue

Det er viktig å ta vare på gode venner. Hadde du det fint i dåpen?

Ønsker deg en fortsatt fin søndagskveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Heisann til SEROXATA, COSMO, BETTIE, #SPIDERGIRL#, QUEENBEE, DARCY og ¤CHANELA¤!!! :klem:

Blir dårlig med skriving i dagboka no siste tida pga ferien min... er stortsett ute på tur et sted og ofte laaaaaaangt vekke fra en PC.. :ler:

Vært vekke hele uka, reiste rett etter barnedåpen sist søndag..

Var foresten koselig barnedåp, skinte til med sol og greier så d ble bra ute-selskap etterpå :rosasmil: Go-gutten sjøl sov seg igjennom heile kirkebesøket, gadd ikkje meir enn å kikka med eine auga på presten då han tok vann i håret på han :ler: Men seinare etterpå i selskapet sitt tok han seg tid til å flira å le til alle de rare folka han hadde fått på besøk! :babygutt: Han syns nok det var deilig å få av seg den lange kjolen å sitta i bare bodyen under parasolen med tante ja.... :babysmokk::klem::smilbla: Han har no begynt å bli meira opptatt i folk rundt seg og siste tida, for han skulle no ikkje bare ligga/sitta på fanget nei... ikkje når besten satt på sido der og onkel hadde på bunad mend søljer på.. då ville han nesten opp og stå.. sparka og herja og skulle helst ha med seg alt! :sjarmor: Nei de er gode dissa små.. :smilbla:

Eg får kikka om klesvasken er ferdig... Skal vekk i helga med pusen (kosa oss litt for oss sjøl..), bort å låna campingen til mamma ;) (greit når de har sånn fast-ståande vogn..) Og då er det litt greit å få vaska litt klær som en skal ha med seg.. :roll:

Dokke får no ha ei riktig god helg folkens!! :storfot: For då er vi ikkje tilbake før etter helga igjen.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

Hellu :danse:

E ikkje ofta du og mannen får feriert i lag no mens han jobbe så mye. Får håpa at dåkke har hatt ei super helg på campingen! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hei Escada

Uff jeg er så dårlig til å være på KG for tida så jeg må bare beklage at jeg ikke har vert her på en stund. Men sannheten er at før de fikser mine innlegg blir det alt for rotete, og jeg klarer ikke å få med meg det som skjer :roll:

Så kjekt med barnedåp da. Og tanteungen din høres så hærlig ut! Har lyst å oppdage alt han nå :ler:

Så kjekt at dere får dere en liten kosehelg sammen. Hvor er det dere skal campe da? Er det langt unna eller? Håper dere får en hærlig tur sammen ihvertfall :kline:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Hallaisen folkens!!! :enig_anim:

Takker og bukker til Dagoberta, Bettie, ¤Chanela¤, #Spidergirl#, Seroxata, Qeenbee, Dark angel og @riel!! Takk for at dokke er innom og oppdatere dagboka mi!! ;) Er jo så dårlig til å gøra det sjøl for tida.. :sjenert:

Vi hadde det foresten velig koselig i helga som var, på camping-turen vår... litt godt å komme vekk litt og bare væra oss to..

:kline: He he.. ;) I tillegg hadde de litt arangemang på lørdagen der, med utedans og live-musikk! :sjarmor: Det er ikkje så mye sånt for tida, så d var jo veldig gøy då! ;) Det var viss pga. Olsok at de hadde ordna istand detta her då.. med danse-terasse med tak over. Å så hadde de hengt opp masse sånne farga-lyspærer og satt ut masse benkar og bor medlys på å sånn... Å så hadde de satt opp noen grillar, slik at d var muligheter for det hvis vi ville ha med oss litt mat. Ellers så hadde alle bare med seg den drikko :perebrus: en ville ha.. å så satt vi der då og preika og drakk og dansa osv... Stort bål hadde de tent og ja, var så kos atte :smilbla: :rosasmil: :kose:

Imåro skal eg til Bergen med ei venninna (#Spidergirl#) og shoppa litt!! :sjarmor:

Endret av ¤Escada¤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

:ler:

heihei!!! :)

Så søt unge!! De er noen skikkelig nurk når de er små, hehe!

hatt en fin tur?

Heia! :sjarmor: Ja han er en herlig unge han tantungen min.. heite forøvrig Daniel

:babygutt: Er jo nesten så d nappe i eggstokkane når han sitte på fanget og flire og gurgle! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...