Gå til innhold

Hvorfor finnes ikke pent og komfortabelt undertøy til jenter??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

String er fra helvete. Fatter ikke at jeg brukte det for 15 år siden. 

Anonymkode: 4cfca...2e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner meg igjen her!

Jeg elsker å ha trusene slik at de faktiske dekker rumpa, og at de forblir der.

Jeg har vel enda ikke funnet noen «fine», altså blonder og stesj, som er slik. Men jeg kjøper disse på cubus: 

https://cubus.com/no/p/undertoy/briefs/pia-shorts-i-okologisk-bomull/7207922_F952

De er kanskje ikke super «fine», men veldig komfortable, og ikke minst i bomull! Hvorfor eksisterer det undertøy i andre typer stoff! 

Har og noen Pierre Robert bommulstruser, nesten litt «bestemors»truse. Dekker kjempegodt hele rumpa, og beveger seg ikke inn mellom noe sted 😊 

Igjen ingen av disse er super «fine/flotte» å se til, enn super komfortable :)  

 

Endret av Ariana807
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handelr på KappAhl, bomullhipstere for det meste. Holder formen, holder seg på plass, tåler vask, noen av dem har litt blonder. Ellers handler jeg på M&S når jeg er i England, godt utvalg og god kvalitet til en greit pris. 

Anonymkode: 41e3b...188

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av de som dere anbefaler som kan brukes under tettsittende bukser/skjørt? Synes alle former for truser lager synlige kanter, og det ser stygt ut. Det eneste jeg har funnet som funker under skjørt er noen lange mamelukk-liknende greier. Overhodet ikke sexy, men man slipper trusekanter som synes gjennom skjørtet. 

Anonymkode: 5d36e...e53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
På 13.8.2019 den 20.19, AnonymBruker skrev:

Lei av undertøy som kryper opp i rumpa, enten fordi det er designet for å være der eller fordi det kryper seg inn uansett. Eller som kryper inn i rumpeballene og lager dobbeltrumpe/trusekant som synes gjennom stoffet.

 

Anonymkode: dded9...a51

Fins truser som er boksershortsaktige men med supertynt stoff. Men skjønner litt hva du mener. Jeg må hamstre de inn neste gang jeg finner de for det er så sjelden. Victoria secret har noen sånne, Kappahl og tror jeg har kjøpt noen på H&M og. 

Anonymkode: 300d9...2d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...