Gå til innhold

Hvorfor finnes ikke pent og komfortabelt undertøy til jenter??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå er jeg lei!!! Lei av undertøy som kryper opp i rumpa, enten fordi det er designet for å være der eller fordi det kryper seg inn uansett. Eller som kryper inn i rumpeballene og lager dobbeltrumpe/trusekant som synes gjennom stoffet.

Og nei. Det er ikke feil størrelse. Større størrelse blir slarkete eller for stort i livet. Jeg har litt rumpe, men det er jeg da ikke alene om!!

Det beste er å ha på boxershortser til MENN. Men skulle gjerne hatt noe lignende som ikke har plass til en pung foran da. Og som ser litt mer sexy ut. 

Anonymkode: dded9...a51

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes bomullstrusene til calvin klein er veldig behagelige, og de er jo absolutt pene og veldig moteriktig.

Anonymkode: adcc9...55e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi du må velge. Enten det ene eller det andre. De er motsetninger.

Anonymkode: ca560...d97

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes bomullstrusene til calvin klein er veldig behagelige, og de er jo absolutt pene og veldig moteriktig.

Anonymkode: adcc9...55e

Pierre Robert også

Anonymkode: c1f02...c28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg sjelden opplevd. :klo:  Mine truser sitter som de skal. Men det kommer vel an på hva slags fasong man har, da....

Anonymkode: e7376...b00

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hipster eller boxer til damer funker som fjell. 

Anonymkode: 16010...55c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette har jeg sjelden opplevd. :klo:  Mine truser sitter som de skal. Men det kommer vel an på hva slags fasong man har, da....

Anonymkode: e7376...b00

Har sikkert sammenheng med fasong. Kroppen min er virkelig moteriktig med smal midje og stor rumpe. Men kanskje Kardashians evige fokus på undertøy opp i rumpa da har naturlige årsaker spekulerer jeg i 😏 Men jeg er ikke klar for og følge samme mote som de, undertøyet mitt kan gjerne dekke rumpa mer.

Anonymkode: dded9...a51

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg mere fokus på sexy undertøy, da kommer man litt lenger i livet😉

Anonymkode: 6f0fa...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi undertøy for kvinner er blitt laget med tanke på at du skal se bra ut for menn, ikke å være behagelig for menneskene som bruker dem. Men Hallo, det finnes Masse behagelig undertøy. Sloggy, dameboxere, og helt vanlige underbukser finner du overalt :)

Anonymkode: f85ed...33f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Sloggy og er veldig fornøyd med de. :) 

Anonymkode: 9bdf2...44c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boxere/ hipstere fra Kari Traa og fra Pierre Robert er både behagelige og fine.  Et lite ps og, -To ganger i hele mitt liv har jeg fått komplimenter for undertøyet, og da har jeg hatt boxer 😁

Anonymkode: 3f784...79d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja takk, begge deler! Har også fått helt avsmak av stringtruser og sånne som kryper inn i rævva 😅 Ganske ubehagelig, så det gidder jeg ikke. Synes de har mange fine på Lindex som er mer av typen "boxer"/hipster med blonder(!) og som ikke kryper inn. 👍🏼

Har tidligere hatt de fra Calvin Klein, og de er gode!

Anonymkode: 76291...585

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasercut-trusene i micro fra H&M! 🙌 Har brukt de i årevis og anbefaler de til alle. Har fått flere hekta også. 😅 De er sinnsykt gode og myke, lager ingen merker og holder seg veldig godt. Finnes i flere modeller og farger. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig TS! Jeg har gitt opp sånn ca, vi skal bare se pene ut i undertøyet, det er lite funksjonabelt. 

Jeg har prøvd boksere og hipstere fra Pierre Robert, pene de så lenge jeg løper rundt i trusa, men gir ikke pen rumpe i jeans, jeg får delt rumpe og eller glir inn. Jeg forstår ikke hvorfor det ikke langes ordentlige boksere til oss kvinner, som går litt lenger ned på lårene, slik at de står fint og holder seg der, slik herreboksere fungerer. Så ja, her blir det mye tangatruser for å unngå noe problem. De fønker supert for meg.

Anonymkode: 70b6d...60b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Typisk for dameklær det. 

Ja til funksjonelt undertøy og lommer på dameklær! 

Anonymkode: 4cfca...2e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cubus sine basic boxere fungerer fint for meg. De omslutter hele min brede bakende uten å stramme eller være slarkete noen steder.

Anonymkode: ed7a3...adf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sverger til tufte sine dameboxere. Men de går jo ikke langt nedover låra de heller.

Har hatt noen fra HM for noen år siden. De var helt like herreboxere, bare i damefasong. Fantastiske!

Jeg tror dessverre det er "motesvingninger" på sånt. Og nå skal damer gå i string eller tai truse, evt. disse kortere dameboxerne, som alle passer med klær som viser rumpeballene.

Anonymkode: bdfee...b8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.8.2019 den 20.19, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg lei!!! Lei av undertøy som kryper opp i rumpa, enten fordi det er designet for å være der eller fordi det kryper seg inn uansett. Eller som kryper inn i rumpeballene og lager dobbeltrumpe/trusekant som synes gjennom stoffet.

Og nei. Det er ikke feil størrelse. Større størrelse blir slarkete eller for stort i livet. Jeg har litt rumpe, men det er jeg da ikke alene om!!

Det beste er å ha på boxershortser til MENN. Men skulle gjerne hatt noe lignende som ikke har plass til en pung foran da. Og som ser litt mer sexy ut. 

Anonymkode: dded9...a51

Hvor leter og kjøper du undertøyet ditt? 

Billigbutikker, SløveSloggy ol er steder der man får dårlig undertøy for pengene. 

Går du for rene undertøysbutikker og merker som koster lutt så får du det du søker, i tillegg til kvalitet som varer. Et utmerket merke er Calida. Men fra kr. 200 for en truse er kanskje for dyrt for deg å betale for kvalitet? 

Anonymkode: cff63...a7c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...