Gå til innhold

Snap - ødeleggende for forhold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner du blir mistenksom. 

Jeg _tror_ det er sånn at en snapstreak kan gå også om bare den ene parten sender noe? Du kan be henne sette på 24 timers visning i chat-vinduet på snap med denne mannen, så kan hun jo vise deg hvor mange snapper som sendes (de blir liggende med en slags trekant på de en selv har sendt, og firkant på mottatte, selv om man ikke kan se bildene som er sendt). Da kan du få et bilde av om en av partene er mer ivrige i kommunikasjonen. 

Hvis hun ikke har noe å skjule, bør hun også kunne vise deg dette og kanskje gjør det at snap-kontakten avtar litt? 

Jeg synes du tar dette veldig fint, og går i deg selv ift hva du kan gjøre for å få henne til å se på deg som den mest attraktive. Hadde jeg vært i er forhold med deg og blitt «tatt» i snapping med en morsom mannlig venn, så hadde jeg vist deg loggene og kanskje av og til litt av det morsomme han sender. Vennskap på tvers av kjønn trenger jo heller ikke være feil. Han kan jo til og med være en homofil «venninne» for alt du vet;-) Jeg har et par sånne kompiser, og de blir jo litt som venninner:-) Men kunne jo helt klart sett veldig feil ut for en partner siden de jo er menn. 

Anonymkode: 94151...a3f

Nei, begge må sende bilder til hverandre innenfor 24-timers vindu for å ha streak

Anonymkode: 040b1...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...