AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #21 Skrevet 12. august 2019 Fant ut det samme om min samboer. Sendte ingen bilder men han møtte ei på fest, ble venner på snap og snappet sinnsykt mye. Han hadde skjult mobilen sin i en god mnd før jeg fant ut av dette. Han endret navnet hennes til et guttenavn, men jeg er jo ikke dum så den så jeg rett gjennom. De hadde planlagt å gjøre ting sammen i sommer, han skrev at han gledet seg. Med meg hadde han ikke ofret en tanke om hva vi skulle gjøre sammen i sommer. Når jeg fant ut av det ble det en liten krig, han la seg langflat og jeg fikk se og fikk forklaring på ting. Han skjønte at det var feil, og det ble en periode hvor han måtte jobbe med tilliten min. Jeg utnyttet det den første tiden for å si det sånn. Jeg la også til en gammel barndomsvenn på snap slik at han skulle føle på det samme, tror han forsto hva jeg egentlig følte på etter dette. Anonymkode: de2ab...896 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #22 Skrevet 12. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Virker som at du takler dette bra. Det er dog en sak jeg lurer på og det er disse lettkledde bildene. Hvorfor har hun tatt disse bildene på Snap(enten hun har sendt dem eller ikke) og har du sett dem før?? Er jo litt rart om hun hadde tenkt å sende dem til han fordi han var en "morsom" fyr.. Anonymkode: d81ee...9e0 Det som er greia er at forholdet vårt består av mangel på sex, noe som delvis skyldes at vi har to små i hus og at det blir upassende. Før så sendte hun slike bilder til meg. Hun sa selv at det var kun for å se om hun så bedre ut etter å ha kommet godt i gang med trening. Jeg stoler på henne og tar dette for en god fisk. Jeg prøver å takle dette med fatning. Det er ingen løsning å fly i flint for dette. Tror nok mange forhold har blitt ødelagt grunnet snapchat, rett og slett for at ''bevisene'' forsvinner. Sånn sett hadde det jo kanskje vært bedre om man snakka på messenger. Jeg kan ikke være en person som forteller dama hvem hun skal snakke med og ikke. - Det er noe med at man ikke skal føle seg fanget i et forhold. Hva vet vel jeg, men prøver i hvert fall å gi henne litt albuerom da det virker som hun trenger det. Forutenom dette, jeg digger jo dama. Anonymkode: a475c...16e
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #23 Skrevet 12. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fant ut det samme om min samboer. Sendte ingen bilder men han møtte ei på fest, ble venner på snap og snappet sinnsykt mye. Han hadde skjult mobilen sin i en god mnd før jeg fant ut av dette. Han endret navnet hennes til et guttenavn, men jeg er jo ikke dum så den så jeg rett gjennom. De hadde planlagt å gjøre ting sammen i sommer, han skrev at han gledet seg. Med meg hadde han ikke ofret en tanke om hva vi skulle gjøre sammen i sommer. Når jeg fant ut av det ble det en liten krig, han la seg langflat og jeg fikk se og fikk forklaring på ting. Han skjønte at det var feil, og det ble en periode hvor han måtte jobbe med tilliten min. Jeg utnyttet det den første tiden for å si det sånn. Jeg la også til en gammel barndomsvenn på snap slik at han skulle føle på det samme, tror han forsto hva jeg egentlig følte på etter dette. Anonymkode: de2ab...896 Hvor står dere den dag i dag? Har dere det bra sammen? Tror ikke disse to har planlagt noe som helst, fyren bor 5 timer unna samt at dama er fryktelig hjemmekjær. Vi snakket om dette hvis noe skulle gå galt mellom oss, så er vi på en måte enige om at vi skal bo i samme område, rett og slett for å gjøre det enkelt for barna. Nå sier jeg ikke at noe er galt mellom oss ellers, men det er helt utenkelig at det skal bli noe med denne fyren da han bor så alt for langt unna. Jeg får tro på henne og håpe at det hun sier er sant. Jeg får det nok bedre med meg selv om jeg stoler på henne og ikke tenker for mye på denne saken. Tror du ikke? Anonymkode: a475c...16e
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #24 Skrevet 12. august 2019 Huff, for en kjedelig situasjon. Ta det fra en som selv har møtt en fremmed mann på byen som jeg la til på snap: det her er i beste fall emosjonell utroskap. Hun har garantert sendt han bilder, hva slags vet man jo ikke, men man kan jo tenke seg. . Snapstreaken går ikke på chat/samtaler, du må sende bilder daglig for at du skal opprettholde en streak. Du kan jo spørre hva det er hun tar bilder av daglig og deler med han, og hva han deler tilbake? En fremmed mann? Jeg synes du tar det beundringsverdig bra, og du er veldig selvkritisk. Men jeg hadde VIRKELIG ikke vært naiv fremover om jeg var deg. Anonymkode: 040b1...506 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #25 Skrevet 12. august 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Dama er sjeldent ute. Vi er foreldre og hun er ganske åpen ellers, fyren bor 5 timer unna og jeg må si at etter å ha sett bilde av han på facebook så følte jeg meg ikke veldig trua av han. Tror ikke jeg skal konkludere med utroskap enda. Anonymkode: a475c...16e Det synes jeg absolutt du ikke skal. Snap er i det store og hele en uviktig greie, men som gir spenning og bekreftelse. Hun kunne flørtet med menn på jobb eller på trening. Det hadde gått ut på det samme. Men her må dere snakke sammen og lage regler for slikt. I utgangspunktet trenger du nok ikke likestille dette med utroskap. Men det kan selvfølgelig lede til det, fordi man stadig pusher grensene for bilder og tekst. Så dere må lage grensene dere skal forholde dere til. Og flott at du står på for forholdet! Hun trenger nok at du gjør det. Hva med at du og kona di kan utveksle litt bilder og frekk tekst på snap? F.eks. hvis en av dere er på reise eller borte. Kanskje dere kan flytte den spenningen inn i forholdet? Anonymkode: 95df9...a27
Gjest Josefine5 Skrevet 12. august 2019 #26 Skrevet 12. august 2019 10 timer siden, kjipfyr91 skrev: Takk for tilbakemelding, setter pris på det. Ja, jeg skjønner at dette blir sett på som svik. Men dama betyr utrolig mye for meg. Har vært vanskelig å gi henne det fokuset hun har fortjent da jeg har vært veldig opptatt med jobb og oppussing av bolig samt at vi har to barn under 5 år. Jeg må vel ta litt av støyten også vel? Nei det er ingen unnskyldning for henne. Det finnes ingen unnskyldning for å være uærlig og utro mot den man er sammen med.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #27 Skrevet 13. august 2019 15 timer siden, EvaLena skrev: Det hadde blitt ett helvete om jeg hadde finnet ut om min evt mann hadde gjort noe sånt. Det hadde gnistret og taket hadde vel løftet seg. Jeg ser på dette som svik. Men hun svikter også. Anonymkode: 423dc...a4a
Gjest lillemy36 Skrevet 13. august 2019 #28 Skrevet 13. august 2019 Hun er nok bare ute etter oppmerksomhet fra en annen kar... Altså hun savner og føle seg sexy og at noen syntes hun er fin... Hun får for lite oppmerksomhet... Det blir sånn når man har hvert i forhold i mange år 😊
Anonym:24 Skrevet 13. august 2019 #29 Skrevet 13. august 2019 Høres ut som om hun er ganske interresert i den fyren
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #30 Skrevet 13. august 2019 Begynn sakte men sikkert gi henne litt mer oppmerksomhet Klem henne litt oftere, et kyss på kinnet, noen fine ord...send litt gøye bilder når du er på jobb og har tid og snappe et raskt bilde av hva som helst og en gøy tekst med.Skaff en banevakt og dra en tur på kino sammen, eller en spa tur. Planlegg en romantisk kveld. Anonymkode: 3e1ba...5f5 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #31 Skrevet 13. august 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, syntes du ordla deg bra. Har pratet med henne om dette og hun sier at fyre ikke er attraktiv, men at han bare er morsom å prate med. Har selv sett bilde av han på face og jeg hadde ikke sett på det som noen trussel om jeg skal være helt ærlig, men så er det jo noen faktorer som spiller inn. Vi er småbarnsforeldre, jeg droppa fotball rett og slett for å ha mer tid med jentene mine. Jeg jobber mindre, til og med etter at jeg gikk opp i stilling... Jeg har spurt henne om hva som er så spennende med denne fyren, men hun sier at det er ingenting som er spennende, bare at han er en morsom fyr å prate med. Mulig at lettkleddbildene aldri ble sendt. Jeg får bare stole på at det hun sier er sant. Jeg skal i hvert fall gjøre mitt for at hun får oppmerksomehet. Starter med 65 roser og haugevis med fine ord! Anonymkode: a475c...16e Og dette tror du på? Anonymkode: 2bb1e...cfa
Ardenus Skrevet 13. august 2019 #32 Skrevet 13. august 2019 Føles så feil ut dette, det er hun som gikk til det steget å legge til en ukjent person på snap, som hun har hatt daglig kontakt med, du fikk sett noen av bildene, men det er kun de bildene de lagret i chatten, resten blir borte når man lukker samtalen. Hun sier han bare er morsom å prate med, hva var morsomt med å sende halvnakne bilder av seg selv? (kjempe gøy) Det er hun som har driti på leggen her, så det burde vært hun som sendte deg 65 roser og ville gjøre det godt igjen. Du har på en måte sagt at det er greit hva hun dreiv med(driver fortsatt med?) Snu dette på hue og sett deg i hennes situasjon, tror du din kone hadde godtatt at du gjorde det samme? (hvis svaret er nei, så hvorfor gjør du det?)
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #33 Skrevet 13. august 2019 1 time siden, Ardenus skrev: Føles så feil ut dette, det er hun som gikk til det steget å legge til en ukjent person på snap, som hun har hatt daglig kontakt med, du fikk sett noen av bildene, men det er kun de bildene de lagret i chatten, resten blir borte når man lukker samtalen. Hun sier han bare er morsom å prate med, hva var morsomt med å sende halvnakne bilder av seg selv? (kjempe gøy) Det er hun som har driti på leggen her, så det burde vært hun som sendte deg 65 roser og ville gjøre det godt igjen. Du har på en måte sagt at det er greit hva hun dreiv med(driver fortsatt med?) Snu dette på hue og sett deg i hennes situasjon, tror du din kone hadde godtatt at du gjorde det samme? (hvis svaret er nei, så hvorfor gjør du det?) Problemet er at jeg vet ikke om hun sendte de halvnakne bildene. Jeg velger å tro på henne da hun er ganske forsiktig sånn sett, altså med bilder som kan spres av henne på nett osv. Vi har som sagt to små barn å verne om, derfor er jeg såpass tålmodig! Jeg er villig til å tilgi - Mulig jeg er dum, men familielivet har på en måte vært drømmen siden vi havnet i forhold. Dette har også vært hennes drøm, men det virker som hun på en måte trenger anerkjennelse fra andre hold også (rett og slett for å føle på spenning) Uansett, jeg tar ingen forhastede beslutninger og lar henne komme til meg hvis hun vil ha meg. Anonymkode: a475c...16e
Ardenus Skrevet 13. august 2019 #34 Skrevet 13. august 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Problemet er at jeg vet ikke om hun sendte de halvnakne bildene. Jeg velger å tro på henne da hun er ganske forsiktig sånn sett, altså med bilder som kan spres av henne på nett osv. Hvis du så bilder på snap samtalen deres, så var et lagra bilder som de har sendt i samtalen, resten blir sletta hvis ikke lagret. Så hvis du har sett bilder, så har de blitt sendt. Dette kommer man ikke utenom.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #35 Skrevet 13. august 2019 2 minutter siden, Ardenus skrev: Hvis du så bilder på snap samtalen deres, så var et lagra bilder som de har sendt i samtalen, resten blir sletta hvis ikke lagret. Så hvis du har sett bilder, så har de blitt sendt. Dette kommer man ikke utenom. Var ikke lagra inne på samtalen, men der du tar bilder så kan du trykke på lagre bilde. Det var der de var lagra, så man vet ikke om disse ble sendt til denne personen. Anonymkode: a475c...16e
Ardenus Skrevet 13. august 2019 #36 Skrevet 13. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Var ikke lagra inne på samtalen, men der du tar bilder så kan du trykke på lagre bilde. Det var der de var lagra, så man vet ikke om disse ble sendt til denne personen. Anonymkode: a475c...16e Ok, da har jeg missforstått hva du har skrevet tidligere, men å anta at de ikke ble sendt er jo ganske naivt uansett.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #37 Skrevet 13. august 2019 1 minutt siden, Ardenus skrev: Ok, da har jeg missforstått hva du har skrevet tidligere, men å anta at de ikke ble sendt er jo ganske naivt uansett. Det kan det nok være. Men jeg får stole på henne denne gangen... Selv om det er vanskelig. Anonymkode: a475c...16e
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #38 Skrevet 13. august 2019 3 minutter siden, Ardenus skrev: Ok, da har jeg missforstått hva du har skrevet tidligere, men å anta at de ikke ble sendt er jo ganske naivt uansett. De fleste som sender halvnakne bilder av seg selv til andre folk mens de er i forhold lagrer ikke slike bilder. Folk er jo ikke helt dumme. Hun har sikkert tatt slike bilder bare for seg selv. Anonymkode: 3e1ba...5f5
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #39 Skrevet 13. august 2019 1. Ikke gi roser. 2. Bytt dame. Anonymkode: 5d2b8...c15
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #40 Skrevet 13. august 2019 Skjønner du blir mistenksom. Jeg _tror_ det er sånn at en snapstreak kan gå også om bare den ene parten sender noe? Du kan be henne sette på 24 timers visning i chat-vinduet på snap med denne mannen, så kan hun jo vise deg hvor mange snapper som sendes (de blir liggende med en slags trekant på de en selv har sendt, og firkant på mottatte, selv om man ikke kan se bildene som er sendt). Da kan du få et bilde av om en av partene er mer ivrige i kommunikasjonen. Hvis hun ikke har noe å skjule, bør hun også kunne vise deg dette og kanskje gjør det at snap-kontakten avtar litt? Jeg synes du tar dette veldig fint, og går i deg selv ift hva du kan gjøre for å få henne til å se på deg som den mest attraktive. Hadde jeg vært i er forhold med deg og blitt «tatt» i snapping med en morsom mannlig venn, så hadde jeg vist deg loggene og kanskje av og til litt av det morsomme han sender. Vennskap på tvers av kjønn trenger jo heller ikke være feil. Han kan jo til og med være en homofil «venninne» for alt du vet;-) Jeg har et par sånne kompiser, og de blir jo litt som venninner:-) Men kunne jo helt klart sett veldig feil ut for en partner siden de jo er menn. Anonymkode: 94151...a3f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå