Gå til innhold

Snap - ødeleggende for forhold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, 

For to-tre uker siden var kona på byen uten meg. Der viste det seg at hun utvekslet snap med en fyr jeg aldri har hørt om. 

En dag la hun igjen telefonen på klesbutikken når hun skulle prøve klær og jeg så mitt snitt til å sjekke da hun har vært veldig hemmelighetsfull med telefonen sin i det siste. Der finner jeg til min store forskrekkelse at hun har en snapstreak med denne fyren på 23 dager. 23 DAGER. Med en hun møtte på byen. Så begynte jeg å sjekke hvilke typer bilder hun hadde lagret inne på snappen sin (altså der man lagrer bildene som kanskje er sendt eller hva vet vel jeg? og der var det lettkledde bilder av henne) Slike bilder har hun aldri tatt før. 

 

Kanskje var det feil av meg å sjekke, men hadde jeg ikke gjort det, så hadde jeg ikke funnet ut av dette. 

Hva tenker folk her om saken? Det er jo ikke veldig normalt å ha en snapstreak med en random fyr hun har møtt på byen. Jeg synes ikke dette er ok.

Jeg ble helt skjelven for å si det mildt.  (vært gift i 5 år og vært kjærester i 12 år) 

Anonymkode: a475c...16e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hadde blitt ett helvete om jeg hadde finnet ut om min evt mann hadde gjort noe sånt. Det hadde gnistret og taket hadde vel løftet seg.

Jeg ser på dette som svik.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kjipfyr91
1 minutt siden, EvaLena skrev:

Det hadde blitt ett helvete om jeg hadde finnet ut om min evt mann hadde gjort noe sånt. Det hadde gnistret og taket hadde vel løftet seg.

Jeg ser på dette som svik.

Takk for tilbakemelding, setter pris på det. Ja, jeg skjønner at dette blir sett på som svik. Men dama betyr utrolig mye for meg. Har vært vanskelig å gi henne det fokuset hun har fortjent da jeg har vært veldig opptatt med jobb og oppussing av bolig samt at vi har to barn under 5 år. Jeg må vel ta litt av støyten også vel? 

Endret av kjipfyr91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, kjipfyr91 skrev:

Takk for tilbakemelding, setter pris på det. Ja, jeg skjønner at dette blir sett på som svik. Men dama betyr utrolig mye for meg. Har vært vanskelig å gi henne det fokuset hun har fortjent da jeg har vært veldig opptatt med jobb og oppussing av bolig samt at vi har to barn under 5 år. Jeg må vel ta litt av støyten også vel? 

Det må du nesten avgjøre selv, men at du skal ta det opp med hennes syns jeg er på sin plass.

Stoler du på henne nå da?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, EvaLena skrev:

Det må du nesten avgjøre selv, men at du skal ta det opp med hennes syns jeg er på sin plass.

Stoler du på henne nå da?

Det er greia, jeg stoler på dama. Men synes selvsagt dette er fryktelig ubehagelig. 

Anonymkode: a475c...16e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er aldri svart/hvitt, så det er en god tid at du klarer å reflektere over hva som kan ha fått henne til å føle behovet for bekreftelse utenifra, MEN: du må ikke forveksle dette med skyld fra din side, for det er det selvsagt ikke. Det er hun som tok et uetisk valg - nei, flere uetiske valg. Hun burde ha kommunisert sine savn til deg slik at dere kunne løst det. 

Det kan imidlertid løses, avhengig av hennes tankegang. Jeg tror det er viktig at du snakker med henne og får henne til å forstå at du vet og du aksepterer IKKE, så må hun være tålmodig og hjelpe deg til å stole på henne igjen. 

Anonymkode: f700c...164

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er aldri svart/hvitt, så det er en god tid at du klarer å reflektere over hva som kan ha fått henne til å føle behovet for bekreftelse utenifra, MEN: du må ikke forveksle dette med skyld fra din side, for det er det selvsagt ikke. Det er hun som tok et uetisk valg - nei, flere uetiske valg. Hun burde ha kommunisert sine savn til deg slik at dere kunne løst det. 

Det kan imidlertid løses, avhengig av hennes tankegang. Jeg tror det er viktig at du snakker med henne og får henne til å forstå at du vet og du aksepterer IKKE, så må hun være tålmodig og hjelpe deg til å stole på henne igjen. 

Anonymkode: f700c...164

Takk for reflekterende svar. Setter jeg stor pris på. 🙂

Jeg er helt enig, ting kan løses og jeg skal kommunisere bedre. - men tror jeg er litt svak nå siden jeg føler jeg ikke har gitt henne den oppmerksomheten hun fortjener. Har til og med bestilt 65 roser til henne som skal leveres. 

Føler at jeg har en jobb å gjøre framover. 

Anonymkode: a475c...16e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk for reflekterende svar. Setter jeg stor pris på. 🙂

Jeg er helt enig, ting kan løses og jeg skal kommunisere bedre. - men tror jeg er litt svak nå siden jeg føler jeg ikke har gitt henne den oppmerksomheten hun fortjener. Har til og med bestilt 65 roser til henne som skal leveres. 

Føler at jeg har en jobb å gjøre framover. 

Anonymkode: a475c...16e

Hva med henne, tenker du at hun har en jobb å gjøre?

Anonymkode: f700c...164

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjalusi er aldri bra, snakk med henne - spør hvorfor hun føler denne sepnningen er bra for henne, spør om hun hadde syns det var OK om rollene var byttet om, men hold deg fra å "klikke i viknel" eller "brenne taket" for da har man tatt det hele veien og da er det vanskelig å reparere noe..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm…. hvordan ordlegge seg her.

Jeg forstår at du ble skjelven av det du så. Jeg hadde ikke likt å se lettkledde bilder av mannen min på snaphistorien hans, spesielt om jeg ikke hadde mottatt noen av dem.

Samtidig finner jeg den der streak greia veldig barnslig. Hvordan folk henger seg opp i den og hvor mye vekt de legger på slikt.

Du ser at du kanskje har tatt henne litt for gitt i det siste, eller over lengre tid. Og selv om du ikke er skyld i hennes handlinger, kan mer oppmerksomhet fra din side fremover være med på å redde forholdet. Men viktigst av alt er kommunikasjon. Snakk sammen. Hva savner du? Hva savner hun? Kan du jobbe mindre? Kan dere finne mer tid sammen? Kanskje hun kan fortelle deg hvorfor hun fant han karen på byen så spennende?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kontorotta skrev:

Hmm…. hvordan ordlegge seg her.

Jeg forstår at du ble skjelven av det du så. Jeg hadde ikke likt å se lettkledde bilder av mannen min på snaphistorien hans, spesielt om jeg ikke hadde mottatt noen av dem.

Samtidig finner jeg den der streak greia veldig barnslig. Hvordan folk henger seg opp i den og hvor mye vekt de legger på slikt.

Du ser at du kanskje har tatt henne litt for gitt i det siste, eller over lengre tid. Og selv om du ikke er skyld i hennes handlinger, kan mer oppmerksomhet fra din side fremover være med på å redde forholdet. Men viktigst av alt er kommunikasjon. Snakk sammen. Hva savner du? Hva savner hun? Kan du jobbe mindre? Kan dere finne mer tid sammen? Kanskje hun kan fortelle deg hvorfor hun fant han karen på byen så spennende?

 

Hei, syntes du ordla deg bra. 

Har pratet med henne om dette og hun sier at fyre ikke er attraktiv, men at han bare er morsom å prate med. Har selv sett bilde av han på face og jeg hadde ikke sett på det som noen trussel om jeg skal være helt ærlig, men så er det jo noen faktorer som spiller inn. 

Vi er småbarnsforeldre, jeg droppa fotball rett og slett for å ha mer tid med jentene mine. Jeg jobber mindre, til og med etter at jeg gikk opp i stilling... Jeg har spurt henne om hva som er så spennende med denne fyren, men hun sier at det er ingenting som er spennende, bare at han er en morsom fyr å prate med. Mulig at lettkleddbildene aldri ble sendt. Jeg får bare stole på at det hun sier er sant. 

 

Jeg skal i hvert fall gjøre mitt for at hun får oppmerksomehet. Starter med 65 roser og haugevis med fine ord! :)

Anonymkode: a475c...16e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo utroskap og tillitsbrudd. Hvordan hadde hun reagert om du hadde gjort lignende? 

Anonymkode: 32e25...302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er ute å svinser med kusa. Hadde ikke pult'a før hun hadde testa seg. Kanskje full av sykdommer allerede.

Anonymkode: 70983...9d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dette er jo utroskap og tillitsbrudd. Hvordan hadde hun reagert om du hadde gjort lignende? 

Anonymkode: 32e25...302

Jeg synes ikke jeg kan kalle det for utroskap da jeg ikke kan bevise at hun har sendt disse bildene. Samtidig som fyren bor 5 timer unna. 

Jeg forklarte henne dette og sa at hun må se dette fra mitt ståsted og hun skjønte at jeg ble skuffa og lei, samtidig vil jeg ikke være en person som skal bestemme hvem hun snakker med og ikke. Jeg stoler jo på henne, men jeg synes denne snapgreia kanskje kan roes ned noen hakk. 

Anonymkode: a475c...16e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hun er ute å svinser med kusa. Hadde ikke pult'a før hun hadde testa seg. Kanskje full av sykdommer allerede.

Anonymkode: 70983...9d7

Dama er sjeldent ute. Vi er foreldre og hun er ganske åpen ellers, fyren bor 5 timer unna og jeg må si at etter å ha sett bilde av han på facebook så følte jeg meg ikke veldig trua av han. 

Tror ikke jeg skal konkludere med utroskap enda. 

Anonymkode: a475c...16e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ps. Ville ha DNA testet ungene også.

Anonymkode: 70983...9d7

Trengs ikke, de er prikk lik faren ;) Ikke mulig at det er noen andre. 

Anonymkode: a475c...16e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke jeg kan kalle det for utroskap da jeg ikke kan bevise at hun har sendt disse bildene. Samtidig som fyren bor 5 timer unna. 

Jeg forklarte henne dette og sa at hun må se dette fra mitt ståsted og hun skjønte at jeg ble skuffa og lei, samtidig vil jeg ikke være en person som skal bestemme hvem hun snakker med og ikke. Jeg stoler jo på henne, men jeg synes denne snapgreia kanskje kan roes ned noen hakk. 

Anonymkode: a475c...16e

Man gir ikke snappen sin til random fyrer ute på byen og man har ikke daglig kontakt med det motsatte kjønn når man er i et forhold med noen andre. 

Anonymkode: 32e25...302

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som at du takler dette bra. Det er dog en sak jeg lurer på og det er disse lettkledde bildene. Hvorfor har hun tatt disse bildene på Snap(enten hun har sendt dem eller ikke) og har du sett dem før?? Er jo litt rart om hun hadde tenkt å sende dem til han fordi han var en "morsom" fyr.. 

Anonymkode: d81ee...9e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...