Gå til innhold

Hvor mange her lever uten sex i forholdet..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og hvorfor.. Hilsen nyskilt dame som ikke orket mer.. 

Anonymkode: ee6ec...abb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde så og si ikke sex i ekteskapet etter at barn nr to ble til. Mannen jobbet 70-timersuker, og resten av tiden gikk til Familien AS. Tror ikke han hadde like høy kjønnsdrift som meg, og var heller ikke interessert i å krydre opp sengevalsen. Jeg ble lei av å ta initiativ og å bli avvist, og nå nylig gikk jeg fra ham. Det var selvsagt ikke KUN sex som var årsaken, men det var der problemene startet. Har vært singel i tre måneder nå, og har opplevd nydelig sex igjen 😃

Anonymkode: b85c9...59a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde så og si ikke sex i ekteskapet etter at barn nr to ble til. Mannen jobbet 70-timersuker, og resten av tiden gikk til Familien AS. Tror ikke han hadde like høy kjønnsdrift som meg, og var heller ikke interessert i å krydre opp sengevalsen. Jeg ble lei av å ta initiativ og å bli avvist, og nå nylig gikk jeg fra ham. Det var selvsagt ikke KUN sex som var årsaken, men det var der problemene startet. Har vært singel i tre måneder nå, og har opplevd nydelig sex igjen 😃

Anonymkode: b85c9...59a

♥️♥️

Anonymkode: ee6ec...abb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

♥️♥️

Anonymkode: ee6ec...abb

Hvor mange år gikk du uten.. 

Anonymkode: ee6ec...abb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, museslikker69 skrev:

Jeg, dama mi er mest opptatt med å kose med ei venninne for tiden😥

Huff.. 

Anonymkode: ee6ec...abb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg. Par i starten av tredveårene, vært sammen i 12 år, ingen barn. To måneder siden vi hadde sex, om ikke lenger siden..problemet er at jeg ikke har lyst mer grunnet meget rask utløsning fra han. Alltid vært et problem, går sekunder så får han utløsning. Så sex er ikke interessant mer for meg dessverre.. Sist gang jeg hadde hva alle andre kaller for samleie var med eksen min, og det er 13 år siden... Altså for å si det rett ut; 13 år siden jeg fikk meg et skikkelig knull. 

Anonymkode: 1d162...926

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fungerer dere sammen da, må være vanskelig for begge.. ♥️

Anonymkode: ee6ec...abb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan fungerer dere sammen da, må være vanskelig for begge.. ♥️

Anonymkode: ee6ec...abb

Godt spørsmål. Vane? Trygghet? Vet ikke. Vi elsker jo hverandre, og for min del går det greit. Jeg vet ikke hva sex er lenger egentlig, har trossalt ikke hatt ordentlig sex på 13 år.. Og jeg har ikke lyst på det mer heller når jeg vet hvordan det går. Såklart noen ganger jeg vil ha skikkelig røff, lang sex men 90% av tiden har jeg ikke lyst på sex. 

Vet at han synes det er kjipt, men igjen så ligger problemet hos han. Og ja, jeg har prøvd å gjøre det jeg kan for han når det kommer til problemet hans. Vet ikke hva mer jeg kan gjøre. Ikke får jeg bruke sexleketøy heller, da han er redd jeg skal få helt avsmak på han og like en fake penis istedet..

Anonymkode: 1d162...926

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke får jeg bruke sexleketøy heller, da han er redd jeg skal få helt avsmak på han og like en fake penis istedet..

Nå synes jeg virkelig synd på deg, du vet jo godt selv hvor god sexen kan være. Men hos noen par uteblir sexen akkurat det du beskriver det. Finn tid til deg selv, onanere i skjul og få godfølelsen tilbake. Ser ut som han blir sjalu på en dildo, fordi han er redd dildoen skal overta hans oppgave å gi deg nytelse...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, museslikker69 said:

Nå synes jeg virkelig synd på deg, du vet jo godt selv hvor god sexen kan være. Men hos noen par uteblir sexen akkurat det du beskriver det. Finn tid til deg selv, onanere i skjul og få godfølelsen tilbake. Ser ut som han blir sjalu på en dildo, fordi han er redd dildoen skal overta hans oppgave å gi deg nytelse...

Ja, er nettopp det. At jeg vet veldig godt hvor bra sex kan være og hva jeg «går glipp av»... Jeg onanerer i dusjen om lysten er der. Og ja, det du sier ang. dildo er helt rett. Det har han sagt selv også. 

Anonymkode: 1d162...926

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DU som bestemmer om du skal bruke dildo, jeg hadde brukt det var jeg deg, det er DIN KROPP 💛

Anonymkode: ee6ec...abb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To damer. Vært sammen i ti år. Hun har ikke lyst lenger, men vi har det ellers veldig fint. Savner det ikke så mye.

Anonymkode: 0f327...a40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har ikke hatt sett på lenge! Han skylder på lav testosteronnivå, så når jeg har lyst vil han helst bare sove:( Vet ikke hvor lenge jeg orker det her, har vurdert å gå fra han et par ganger.

Anonymkode: abdf4...b8a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.8.2019 den 2.26, AnonymBruker skrev:

Jeg. Par i starten av tredveårene, vært sammen i 12 år, ingen barn. To måneder siden vi hadde sex, om ikke lenger siden..problemet er at jeg ikke har lyst mer grunnet meget rask utløsning fra han. Alltid vært et problem, går sekunder så får han utløsning. Så sex er ikke interessant mer for meg dessverre.. Sist gang jeg hadde hva alle andre kaller for samleie var med eksen min, og det er 13 år siden... Altså for å si det rett ut; 13 år siden jeg fikk meg et skikkelig knull. 

Anonymkode: 1d162...926

Vurdert Gel som gjør ham mindre følsom samt kondom utenpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har ikke hatt sett på lenge! Han skylder på lav testosteronnivå, så når jeg har lyst vil han helst bare sove:( Vet ikke hvor lenge jeg orker det her, har vurdert å gå fra han et par ganger

Finnes råd for dette hos legen da, hjelper ikke deg at han skylder på det. Nei når sexen dør ut, går også mye av følelsene også ut har jeg erfart. Sexen er ikke alt, men det er et boost for å ha et lykkelig liv 😘

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi har så og si aldri sex, men vi har mye fysisk nærhet. Passer meg ypperlig.

Anonymkode: 2d22e...aca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.8.2019 den 2.26, AnonymBruker skrev:

Jeg. Par i starten av tredveårene, vært sammen i 12 år, ingen barn. To måneder siden vi hadde sex, om ikke lenger siden..problemet er at jeg ikke har lyst mer grunnet meget rask utløsning fra han. Alltid vært et problem, går sekunder så får han utløsning. Så sex er ikke interessant mer for meg dessverre.. Sist gang jeg hadde hva alle andre kaller for samleie var med eksen min, og det er 13 år siden... Altså for å si det rett ut; 13 år siden jeg fikk meg et skikkelig knull. 

Treningsak det med å komme flere ganger for menn, men hvis han ikke er seksuelt tent blir det værre. Jeg er i slutten av 40-åra, trener daglig på kegeløvelser, og kommer i snitt tre ganger daglig. Jeg synes ikke det er flaut å skrive om i det hele tatt, fordi det er min oppgave å holde utstyret i orden til kvinnene. Mange skulle ha gjort det av helsemessige årsaker, men desverre er de ikke nok selvopptatt til å skjønne det...

Helledussen, 13 år? Du har jo gått glipp av mye gøy og nytelser! Omsorghjertet mitt synes synd på ditt manglende ønske😘

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner i 40 årene har sluttet med sex for lenge siden. Eller rettere sagt hvis de absolutt vil ha sex så er det tydeligvis mye bedre å være utro. Det er min erfaring.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt et periode uten sex nesten i ett år. Begge to var deprimert. Men ting går bedre nå...vi snakte sammen.....na har vi hatt sex 3 ganger i en uke 

Anonymkode: 38388...a3e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...