Gå til innhold

Hvor mange her lever uten sex i forholdet..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Hr. Aktiv skrev:

Kvinner i 40 årene har sluttet med sex for lenge siden. Eller rettere sagt hvis de absolutt vil ha sex så er det tydeligvis mye bedre å være utro. Det er min erfaring.

I alle innlegg du skriver virker du svært bitter. Det er ikke attraktivt. De er svært mange kvinner som får økt sexlyst i 40 årene. Har aldri vært så glad i sex som etter fylte 40. 48 nå og har ofte sex med min partner.

Anonymkode: cda1f...e5b

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Levde uten sex i 6 år. Var helt forferdelig. Men ble pga tre små barn. 

Ble endelig skilt til slutt, og jeg tror det siste året som singel har vært det beste året i mitt liv. 

Anonymkode: 3bd79...ce0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hr. Aktiv skrev:

Kvinner i 40 årene har sluttet med sex for lenge siden. Eller rettere sagt hvis de absolutt vil ha sex så er det tydeligvis mye bedre å være utro. Det er min erfaring.

Jøss. For noen erfaringer du har. Heldigvis gjelder ikke dette alle 40-åringer. 

Hilsen en ekstremt viril dame i 40-årene som alltid har elsket sex og aldri har vært utro 🙌🏼

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definer hva du mener med å leve uten sex. Vi har sex kanskje 6 ganger i året. Det er på ingen måte greit og jeg savner det veldig. Men vi er godt voksne med små barn, vi startet sent. Han er 51, jeg er 41 og vi har barn på 5 og 2 år. Når kvelden kommer er det ingen av oss som har energi igjen til sex. Men jeg håper og tror at dette er midlertidig. Vi hadde et godt sexliv før barn og jeg har troa på at det går seg til når den mest krevende småbarnsfasen er over. 

Vi elsker hverandre. Vi kysser, klemmer og gir uttrykk for at vi elsker hverandre. Så alt i alt så har vi det bra selvom sexlivet er et savn. 

Anonymkode: a91f1...525

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når kvelden kommer er det ingen av oss som har energi igjen til sex

Dere kan godt ha sex om morgenen, å ha sex hver gang man legger seg synes det blir mere plikt enn glede og nytelse.

Morgensex gir faktisk mere energi for dagen som kommer, samme virkning som trening før jobb. Bare at det er såå mye deiligere😚

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Levde uten sex i 6 år. Var helt forferdelig. Men ble pga tre små barn. 

Ble endelig skilt til slutt, og jeg tror det siste året som singel har vært det beste året i mitt liv. 

Anonymkode: 3bd79...ce0

Hvor gamle var barna da du dro, forstår godt du ikke klarte mer. 

Anonymkode: ee6ec...abb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, museslikker69 skrev:

Dere kan godt ha sex om morgenen, å ha sex hver gang man legger seg synes det blir mere plikt enn glede og nytelse.

Morgensex gir faktisk mere energi for dagen som kommer, samme virkning som trening før jobb. Bare at det er såå mye deiligere😚

Selvsagt. Men har man små barn er det å våkne på morgenen uten at de ligger i senga en så stor overraskelse at man tror de har dødd i løpet av natten. 

Anonymkode: a91f1...525

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt. Men har man små barn er det å våkne på morgenen uten at de ligger i senga en så stor overraskelse at man tror de har dødd i løpet av natten. 

Skjønner problemet, godt å ha få morgenkos av barna da, sexen kan vente, eller våkne kl 5🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree
På 11.8.2019 den 18.37, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde så og si ikke sex i ekteskapet etter at barn nr to ble til. Mannen jobbet 70-timersuker, og resten av tiden gikk til Familien AS. Tror ikke han hadde like høy kjønnsdrift som meg, og var heller ikke interessert i å krydre opp sengevalsen. Jeg ble lei av å ta initiativ og å bli avvist, og nå nylig gikk jeg fra ham. Det var selvsagt ikke KUN sex som var årsaken, men det var der problemene startet. Har vært singel i tre måneder nå, og har opplevd nydelig sex igjen 😃

Anonymkode: b85c9...59a

Gratulerer!❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Kvinner i 40 årene har sluttet med sex for lenge siden. Eller rettere sagt hvis de absolutt vil ha sex så er det tydeligvis mye bedre å være utro. Det er min erfaring.

Feil.. dame 42.. i forhold. Vil gjerne ha sex, men han vil ikke. Jeg har slutta å ta initiativ, det er så vondt å bli avvist. 

Tre ÅR siden sist. Kan telle siste 7 år på 1 hånd 😢

Aldri vært utro, men det er hardt å gå rundt sånn. 

Anonymkode: a5735...638

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Skattesnylter said:

Vurdert Gel som gjør ham mindre følsom samt kondom utenpå?

Har prøvd gel og piller. Det fungerer men da må samleiet «planlegges» ettersom sånt skal smøres på/taes på en halvtime før samleie og jeg er ikke akkurat fan av å planlegge noe sånt.. 

Anonymkode: 1d162...926

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, museslikker69 said:

Treningsak det med å komme flere ganger for menn, men hvis han ikke er seksuelt tent blir det værre. Jeg er i slutten av 40-åra, trener daglig på kegeløvelser, og kommer i snitt tre ganger daglig. Jeg synes ikke det er flaut å skrive om i det hele tatt, fordi det er min oppgave å holde utstyret i orden til kvinnene. Mange skulle ha gjort det av helsemessige årsaker, men desverre er de ikke nok selvopptatt til å skjønne det...

Helledussen, 13 år? Du har jo gått glipp av mye gøy og nytelser! Omsorghjertet mitt synes synd på ditt manglende ønske😘

Han er seksuelt tent, han blir for kåt og det er problemet. Når han slikket meg forrige gang vi var fysiske så kom han... Så at han blir tent er det minste problemet. Han blir overtent og klarer ikke styre seg. Og det er ikke overdriv når jeg sier det er sekunder, kan komme etter to jokk. Utrolig frustrerende men samtidig har det gjort at jeg ikke har lyst på sex mer.. Blir «sjalu» når jeg hører venninner prate om sexlivet deres og kunne så inderlig ønske jeg også var så heldig. 

Anonymkode: 1d162...926

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper lite med sexleketøy også da, vi er jo skapt for kos, kyss og sex. Skjønner godt din frustrasjon, gjør det iallefall slutt først da. Dere har vel kanskje begge forstått  at forholdet henger i ei tynn tråd, iallefall han da ikke kan komme flere ganger.

Men etter evt et brudd, så har han fremdeles det samme problemet med å komme for fort. Tipset mitt der er jo at han stopper opp før  han kommer, liten pause i 3-4 mintter så gjenta dette. Over tid, la oss si par uker skal han normalt klare å holde på i ca 5 minutter. Tror nok det bare er han som ikke er trent nok til å holde igjen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 hours ago, AnonymBruker said:

Han er seksuelt tent, han blir for kåt og det er problemet. Når han slikket meg forrige gang vi var fysiske så kom han... Så at han blir tent er det minste problemet. Han blir overtent og klarer ikke styre seg. Og det er ikke overdriv når jeg sier det er sekunder, kan komme etter to jokk. Utrolig frustrerende men samtidig har det gjort at jeg ikke har lyst på sex mer.. Blir «sjalu» når jeg hører venninner prate om sexlivet deres og kunne så inderlig ønske jeg også var så heldig. 

Anonymkode: 1d162...926

Prøvd cock-ring? Fåes i de fleste sexleketøy butikker. Det endrer iallfall følelsesbildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er seksuelt tent, han blir for kåt og det er problemet. Når han slikket meg forrige gang vi var fysiske så kom han... Så at han blir tent er det minste problemet. Han blir overtent og klarer ikke styre seg. Og det er ikke overdriv når jeg sier det er sekunder, kan komme etter to jokk. Utrolig frustrerende men samtidig har det gjort at jeg ikke har lyst på sex mer.. Blir «sjalu» når jeg hører venninner prate om sexlivet deres og kunne så inderlig ønske jeg også var så heldig. 

Anonymkode: 1d162...926

Tror nesten ikke på dette. Du vet at det finnes penishylser/sleeves som han kan bruke for å holde lengre? Som et hult dildo trekk han har over penisen. Kan love deg at han ikke kommer så fort da. Prøv det.🙂

Anonymkode: e8116...1e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Tror nesten ikke på dette. Du vet at det finnes penishylser/sleeves som han kan bruke for å holde lengre? Som et hult dildo trekk han har over penisen. Kan love deg at han ikke kommer så fort da. Prøv det.🙂

Anonymkode: e8116...1e9

Skulle virkelig ønske dette ikke var sant, men det er det... Takk for tips. 

Anonymkode: 1d162...926

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gift, sammen i 15 år. Ikke hatt sex på 3 år, og på de 6 årene før det har vi hatt sex kanskje 5 ganger. 

Jeg er uinteressert, og tror jeg er bifil homoseksuell, tenner kun på damer. Glad i mannen min og familien vår, men blir ikke å ha sex med han. 

Har tilbydd mannen min å være "utro", men så vidt jeg vet så har han ikke tatt det steget enda. 

Anonymkode: b0c5a...414

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gift, sammen i 15 år. Ikke hatt sex på 3 år, og på de 6 årene før det har vi hatt sex kanskje 5 ganger. 

Jeg er uinteressert, og tror jeg er bifil homoseksuell, tenner kun på damer. Glad i mannen min og familien vår, men blir ikke å ha sex med han. 

Har tilbydd mannen min å være "utro", men så vidt jeg vet så har han ikke tatt det steget enda

Auda, mensten prikk lik meg du, bare at her er det mottsatt😂 og hun er blitt bifil😂

Endret av museslikker69
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.8.2019 den 21.02, Missy77 skrev:

Jøss. For noen erfaringer du har. Heldigvis gjelder ikke dette alle 40-åringer. 

Hilsen en ekstremt viril dame i 40-årene som alltid har elsket sex og aldri har vært utro 🙌🏼

Enkelte kvinner kan være like dritt som enkelte menn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, museslikker69 skrev:

Auda, mensten prikk lik meg du, bare at her er det mottsatt😂 og hun er blitt bifil😂

Derfor du skal skilles? 😊

Anonymkode: ca489...cf5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...