Gå til innhold

Pakkekalender til en selv.


Elena for the win

Anbefalte innlegg

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sånne adventskalendere inneholder som regel bare tull, og er overhodet ikke verdt prisen...       

Anonymkode: fdc23...4e9

De jeg nevner er på ingen måte det. 

Jeg har oppdaget nye produkter, som har blitt en fast del av mine rutiner. Jeg har mengder med praktiske reise-størrelser. De få tingene jeg ikke liker (typisk parfyme, eller rød leppestift) gir jeg bare bort til venninner. 

M&S, John Lewis med flere ønsker også å promotere sine bestselgere, og produsentene er med på dette og tilbyr varene til veldig redusert pris da det er god reklame. Derfor er verdien av disse kalendrene mye mer enn man betaler for dem.

Anonymkode: 60cf8...00c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg kjøpt årets adventkalendre: 

https://lakridsbybulow.no/limited-editions/artikler/bundle-of-joy/1219g

https://www.rituals.com/no-no/julekalender.html?searchTerm=Advent&type=redirect-search (Delux utgaven).

Jeg virkelig har lyst på disse to. Og jeg gleder meg til jul.

Litt negativt om Rituals, jeg har satt opp treet, men ikke tatt på noen av pakkene. Var på vei til å heng dem opp, men en av trådene falt da av og pakken hadde gått i gulvet om jeg ikke hadde holdt den. Så litt dårlig laget i forhold til opphenget, tror kanskje jeg tar på lyset i desember og lar bare pakkene ligge rundt treet. Vet at det i fjordårets utgave var noen lys, og vil ikke at de skal ødelegges med å falle i gulvet. Kalenderen står oppå en kommode, så mulig at de kan falle langt. Men lukter godt 🙌🏻 Hele soverommet mitt lukter nå kjempe godt 🙌🏻

Gleder meg helt sinnsykt til desember!! 🤩

Lakrids Ludlow den fristet. Jeg er glad i sjokolade, jeg er glad i lakris, håper dette blir bra 😄 den er på vei i posten 🤩

Ser nytelse har sin adventkalender ute nå til forhåndsbestilling, men selv om det frister (da jeg lurer på hva som er oppi i år) ble jeg såpass skuffa i fjord at jeg må holde igjen og håpe den selges ut fort 😅😂

Hadde jeg bodd i england eller i nærheten av en Primark hadde jeg kjøpt denne her!!!! 😭😭😭😭 https://www.studentproblems.com/primark-announces-new-harry-potter-advent-calendar/ 

 

Endret av Ariana807
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har Lakrids by Ludlow kalenderen ankommet, jeg kjøpte den dyre utgaven, der man fikk med noen bokser med disse kulene. Den med karamell 🤤🤤🤤 farlig godt 😍 Den med havsalt lakris, også god, god smak, uten at den var sån skikkelig salt lakris man ofte får kjøpt (som jeg ikke er super fan av). 

Jeg er veldig fornøyd og gleder meg til å smake på forhåpentligvis alle de ulike mulige kulene de selger i nettbutikken 😄

Jeg er superklar for desember 🙌🏻🙌🏻

Endret av Ariana807
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...