Gå til innhold

Pakkekalender til en selv.


Elena for the win

Anbefalte innlegg

Tidligere har jeg hatt pakkekalendere til meg selv som daglig retreats i desember. Hatt kalender fra både The Body Shop og Dr. Hauschka, men hvilke pakkekalendere har dere andre erfart bedre? Ja, er tidlig ute. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan gnål om jul drøye litt?  Det er enda ikke midt i august for pokker!

Anonymkode: 17eb5...f4a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid kjekt å planlegge godt i forveien, jeg har allerede en julepresang i boks 👍🏻

Jeg er singel, men hadde lyst til å se hva nytelse sin pakkekalender hadde å tilby, og den var skuffende. Den er kanskje «dyr» i forhold til innhold, men mye av det virket veldig billig. Det virket besten som de hadde plukket ut dingser som var på vei ut og lagt dem oppi. Så jeg vet ikke om jeg vil anbefale den. Kan ko kanskje være litt mer moro som et par, da mye nor av innholdet var beregnet på det. 

Jeg så en del på rituals sin, men kjøpte ikke, kanskje jeg kan kjøpe den til meg selv i år :) en venninne var veldig fornøyd med den. Fikk masse småsaker. Da får man kanskje tester ut flere lukter og ikke bare gå på den samme hele tiden :) 

Endret av Ariana807
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker også Rituals sin, dvs kun hatt den ferdige pakkekalenderen 1 år, ifjor fikk jeg en alternativ som Rituals butikken her lagde da de var utsolgt for de offisielle. Jeg liker Rituals da og får derfor brukt stortsett alt som er i den!

Anonymkode: 83099...018

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.8.2019 den 20.22, AnonymBruker skrev:

Kan gnål om jul drøye litt?  Det er enda ikke midt i august for pokker!

Anonymkode: 17eb5...f4a

Alltid duster som må kommentere slik. Ikke gå inn i tråden da. 

Anonymkode: 27977...afd

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JA DET ER FOR TIDLIG!   

Hadde en fra Kicks for et par år siden, inneholdt bare jalla.  Aldri mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 9.8.2019 den 20.28, Ariana807 skrev:

Alltid kjekt å planlegge godt i forveien, jeg har allerede en julepresang i boks 👍🏻

Jeg er singel, men hadde lyst til å se hva nytelse sin pakkekalender hadde å tilby, og den var skuffende. Den er kanskje «dyr» i forhold til innhold, men mye av det virket veldig billig. Det virket besten som de hadde plukket ut dingser som var på vei ut og lagt dem oppi. Så jeg vet ikke om jeg vil anbefale den. Kan ko kanskje være litt mer moro som et par, da mye nor av innholdet var beregnet på det. 

Jeg så en del på rituals sin, men kjøpte ikke, kanskje jeg kan kjøpe den til meg selv i år :) en venninne var veldig fornøyd med den. Fikk masse småsaker. Da får man kanskje tester ut flere lukter og ikke bare gå på den samme hele tiden :) 

Var ikke sååå fornøyd med Rituals sin. 2-3 produkter var virkelig gull (en spray som kan brukes både som parfyme og på f.eks sengetøy og to kroppssåper), men resten var ikke noe særlig dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.8.2019 den 20.22, AnonymBruker skrev:

Kan gnål om jul drøye litt?  Det er enda ikke midt i august for pokker!

Anonymkode: 17eb5...f4a

La være å lese slike tråder nå da.

Anonymkode: c1d5c...5f0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har hatt både den dyreste fra Body Shop (rundt 2000) og den billigste (rundt 600 kroner), men Rituals sin frister mest til gjentakelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et år hadde jeg den dyreste og billigste fra Douglas (som nå er nedlagt), men jeg tror det går i det samme med disse kalenderene fra parfymerier. Masse dritt, vareprøver, nips som bare ligger og slenger. Fikk for eksempel en brunkremprøve som hadde hudtonen til en filipiner, selv er jeg Snøhvit selv, liksom. 

I fjor hadde jeg den dyreste fra Rituals, den var veldig fin, formet som et juletre med tilhørende LED-lys😁 kjempekoselig! Masse fine produkter, men idiotisk at de reklamerer for "full sizes" når det tydeligvis ikke var det!! Men jeg har brukt absolutt alle produktene, og av de 24 har jeg kanskje 3 igjen. Hver søndag fikk man et lys, det var kos, slik at jeg kunne tenne dem ved adventssøndag. 

I år kunne jeg tenkt meg noe fra Body Shop, men jeg har tatt en sniktitt på hva man faktisk får, og jeg har ikke lyst på øyemasker, tåspredere, vippetanger og annet skvip. Jeg vil ha lotions, såper, duft og nyttig ansiktspleie. 

Blir antagelig Rituals i år også, men må følge med om det dukker opp noe bedre🙂

Anonymkode: fa459...71a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marks&Spencer er min favoritt, den har jeg hvert år. Jeg varierer også mellom John Lewis, Liberty, og de store varehusene sine - følger med på vlogger hvert år for å se hvem som er "best i test". 

Av de som er lettere tilgjengelige i Norge foretrekker jeg L`occitane. 

Anonymkode: 60cf8...00c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

L`occitane og Decleor. Ritual som en god nummer tre. Har ikke bestemt meg for hvem det blir i år. 

Anonymkode: a4a28...c71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Marks&Spencer er min favoritt, den har jeg hvert år. Jeg varierer også mellom John Lewis, Liberty, og de store varehusene sine - følger med på vlogger hvert år for å se hvem som er "best i test". 

Av de som er lettere tilgjengelige i Norge foretrekker jeg L`occitane. 

Anonymkode: 60cf8...00c

Hva får en i de du har nevnt?

Anonymkode: fa459...71a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst på pakkekalender iår, og liker produktene fra Lush. Dermed kjøper jeg inn 24 stk (evt. 12 stk) av ulike produkter jeg liker derfra og lager min egen, og unngår ting jeg ikke liker. 

Anonymkode: c8469...752

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva får en i de du har nevnt?

Anonymkode: fa459...71a

Kosmetikk, og hud-/hårpleie, fra mange forskjellige merker. 

Anonymkode: 60cf8...00c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne adventskalendere inneholder som regel bare tull, og er overhodet ikke verdt prisen...       

Anonymkode: fdc23...4e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sånne adventskalendere inneholder som regel bare tull, og er overhodet ikke verdt prisen...       

Anonymkode: fdc23...4e9

Den fra Babor er litt annerledes. Den er på en måte som en 24-dagers kur med ulike ampuller/serum man smører seg med hver dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...