Gå til innhold

Jeg vil aldri være med på noe


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke det var ment sånn. Tror heller det var ment som at Ts sine forslag alltid ble nedstemt, og føler på at de andre hele tiden tar hele styringen.

Tror som en annen over her sier, at de kanskje ikke passer så godt sammen, og st Ts kanskje ville trives bedre sammen med noen andre?

Anonymkode: 92873...054

 

3 minutter siden, theTitanic skrev:

Finn en bestis eller type med samme interesser som deg. 

Mange er som deg. 

Ja, dere har nok veldig rett her!

Anonymkode: a9632...73b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er nok bare du som misforstår😝 Flere andre her inne som skjønner hva jeg mente.

Anonymkode: a9632...73b

Var ikke du ferdig med å diskutere med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hvordan du har det ts. Jeg har noen få venner, men jeg er nok sær. Jeg liker å ikke å drikke alkohol og feste. Det er kjedelig, men føler alle skal på fest og byen i helga. Jeg trives veldig godt i eget selskap og være hjemme i helgen. Jeg har alltid vært veldig hjemmekjære. Liker å styre med mitt

Har en jobb som jeg må være sosial i og må forholde meg til mange ulike folk, så etter jobb vil jeg bare være hjemme alene 🙂 Blir sliten av å være mye sosial 

Anonymkode: fee23...c77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, O.G. skrev:

Og jeg har forstått at du er en som ikke står for det du skriver. Så ha det godt nå.

Tenk å ikke forstå eller godta når folk forklarer deg at du tolket de feil.

Du må være veldig slitsom. Men jeg skal ta deg på ordet i tråder fremover:-)

Anonymkode: e4623...0fc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.G misforstår med vilje og vrir på mye som sies. En smart dame, men ødelegger en del tråder også med dette flisespikkeriet sitt. 

 

Jeg er lik deg. Takker nei til sosiale greier. Jeg har mann og tre barn. Jobber i et stort kollegium, har et team jeg fungerer veldig godt på og er sosial på jobb. Så etter jobb har jeg ikke mer igjen, liksom. Jeg har nære venninner, men de bor ikke på samme sted som meg. Dermed har jeg mistet kontakten med de. 

Av og til er jeg ensom. Skulle ønske jeg hadde noen å dra på cafe med eller på besøk til. Mannen er min beste venn, men vi bor på hans hjemsted og han har mange barndomsvenner her. Deres damer er en «klikk» jeg ikke har kommet meg helt inn i og føler meg vel i, så da sitter jeg utenfor da. Selvforskyldt, jeg vet, men jeg får det ikke helt til. 

Anonymkode: 16e07...86a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...